Capitol special (6)

8K 690 330
                                    

Idee propusă de Stefi1802 .

Fanfiction

Protagonista conduce mașini scumpe,ultimul model.Toți sunt invidioși pe ea,dar ea nu acordă importanță.

Realitatea

Îi miroase mâna a bară de autobuz și se simte norocoasă când nu prinde loc lângă tipul cel transpirat.


Idei trimise de Cookiecorn8 . (îți trimit o îmbrățișare virtuală)

Fanfiction

Nu manancă pentru că cei de la școală îi spun că e grasă,iar părinții nici nu observă pentru că bagă scuze gen că nu îi este foame.

Realitatea

-Nu mai pot,sunt plină. -zic eu.

-Manâncă tot! -spune mama.

Mai mănânc nițel.

-Ma scuzați,dar chiar nu mai pot.

-Manâncă.Tot.Acum! -zice mamaie.

Fanfiction

Este o tocilară,iar bad boy-ul școlii împreună cu gașca lui o ajută să își schimbe look-ul și îi iau multe haine noi.După îi spune că a fost doar un pariu tot,iar ea plânge.

Realitatea

-Măcar v-ați dat banii pentru hainele mele,fraierilooor!

Fanfiction

Cea mai populară fată a școlii o bate mereu pe tocilară,iar ea nu zice nimic,doar plânge.

Realitatea

Profesorii sunt cu ochii pe noi,dacă se bat primesc detenție nu stau cu mâinile în sân ca fraierii.


Idei propuse de Qwertynony .

1.Fanfiction

Bătuse de două ori din picior,iar în următoarele secunde majordomul o întrebase ce dorește. Aceasta comandase mâncarea ei preferată.

Realitatea

Bate de doua ori din picior,iar mama ei îi răspunde:

-Ho fă !! Aicia nu ești la prășit!! Ce bați așa!? Halal copii 2015.

2.Fanfiction

Formele ei parcă erau sculptate, arăta perfect.

Realitatea

Arăt ca o buturugă.

3.Fanfiction

Noul băiat venit în liceu era fermecător,părul său în valuri scurte până la umeri se așezau perfect. El era perfect.

Realitatea

Tipu' nou a întârziat, a fost prins de ploaie și arata ca o balegă în general.


Idei trimise de AlexxCik .

1.Fanfiction

Protagonista își trece mâna prin părul ei lung și cu volum, lăsându-și buclele perfecte să i se reverse pe spate.

Realitatea

Eu am trei fire de păr și nu știu cum să le aranjez să arate mai de Doamne ajută.

2.Fanfiction

Protagonista, cu aspectul ei perfect și luminos, intră în clasă și se așează în bancă lângă cea mai bună prietenă, iar în spate îl are pe iubitul ei, care îi trimite bilețele siropoase.

Realitatea

Intru în clasă și înjur pentru că abia am urcat scările, apoi încep să mă uit prin clasă unde dracu' aș putea să mă așez pentru că iarăși cineva mi-a furat locul.

3.Fanfiction

Protagonista devine cea mai de temut traficantă de arme/droguri din America, omorând în același timp pe oricine i se opune. Ține mereu în buzunar un pistol și în mașină un AK47.

Realitatea

Abia de folosesc cuțitul, iar când o fac, mă tai și leșin când văd cum îmi curge sângele.



Idee propusă de IKitten_KittyI .

Fanfiction

Protagonista are peste 40 de rochii, pantofi și sute de bluze si blugi. Niciodată nu arată rău.

Realitatea

Am două perechi de blugi și pe alea le pierd.


Idee propusă de SomeoneWhoWasHurt .

Fanfiction

Stătea în camera sa plină de sânge, tocmai se tăiase mai rău ca ultima dată. Nu mai avea vlagă, amețeala o cuprinse, leșină. Toate astea din cauza lor, o badjocorau, el nici măcar nu o privea, deși ea îl iubea.

Realitatea

Fata are colegi cocalari și nu are de cine să îi placă,în plus îi e frica să se înțepe,dar mite să se taie.


Bun,am mai multe să vă spun.

1.Vă mulțumesc enorm de mult pentru cele 105k citiri,20,6k voturi și 4,3 comentarii.Vă iubesc,sunteți minunați.Niciodată nu mă așteptam că o să ajungă așa de departe această carte.

2.Am ajuns pe locul #3 în Altele,aaa!!!Cum sărbătorim?

3.Am de gând să fac un Q/A,deci vă aștept întrebările în comentarii.

4.Bun venit noilor cititori,sper să vă placă în continuare.

5.Cum a fost azi?În sfârșit weekend.












Fanfiction vs. RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum