Capitol special (21)

4.7K 419 241
                                    

Idee trimisă de Miruna_Hatmanu .

Fanfiction

Protagonista iese tot weekend-ul la party-uri,la shopping sau să se întâlnească, cu prietenii și ia numai 10 la școală.

Realitate

Tocește tot weekend-ul pentru un test și ia 6.


Idee trimisă de AlexaVijelieDeNisip .

Fanfiction

Un criminal răpește o fată,o torturează, dar apoi se îndrăgostesc,au 5 plozi,trăiesc într-o vila fericiți până la adânci bătrâneți.

Realitate

Cioacă a omorât-o pe Elodia,nici acum nu au găsit-o polițiștii.


Idee trimisă de MyPandaBear_Styles .

Fanfiction

"Păi boala coronariană constă în incapacitatea arterelor de a furniza aportul de sânge oxigenat corespunzător necesităților inimii."

Realitate

Nici măcar nu știe ce funcții are inima.



Idee trimisă de TheWinchesterGirl69 .

Fanfiction

Personajul dispare,își înscenează moartea,i se face înmormântarea, dar se întoarce pentru persoana iubită.

Realitate

Nu știu să îmi înscenez moartea.


Idee trimisă de JulianneHS .

Fanfiction

Se întâlnește cu un străin pe stradă, arătos desigur, el o invită la el acasă, deși se cunosc de nici 2 minute, ea acceptă, ajung, se f*t și după se îndrăgostesc și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți. 

Realitate

-Hei, păpușa, vrei să ieșim la o cafea?

* se uită la el speriată, ia o piatră de pe jos, i-o aruncă în cap, apoi fuge *


Idei trimise de aalmath .

1.Fanfiction

Vrea să învețe să meargă pe role.Învață în 10 minute ajutată de iubitul ei.

Realitate

Mă-sa o împinge în fântână din greșeala.Ajunge acasă cu buza spartă.

2.Fanfiction

Zice că nu are voce.Tipul de care e îndrăgostită, Harry Styles, o aude și ajung să cânte împreună pe o scenă.

Realitate

Se duce la un concurs de talente.Pleacă de acolo plină de roșii.

Idee trimisă de Swtek28 .

Fanfiction vs. RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum