Idee propusă de Stefi1Hope .
Fanfiction
Când își recăpătă telefonul imediat își verifică jurnalul apelurilor: "59 de apeluri pierdute" .
Realitatea
Acum o săptămână: 2 apeluri de la mama.
Idei propuse de Copila_Curcubeu .
1.Fanfiction
Pregătește ingredientele apoi face cea mai gustoasă mâncare,iar toți o complimentează.
Realitatea
Mă aproprii de aragaz, dar îmi e frică să îl aprind,iar familia începe să râdă de mine.
2.Fanfiction
Mama:Alo?Ce faci,ești bine?
Eu:Mama, prietena mea nu a ajuns acasă,deși trebuia să fie deja aici.
Mama:Ce?Vin imediat acasă.
Realitatea
Mama:Ce faci?Esti bine?
Eu:Nu,mama,știi,pe prietena mea au furat-o țiganii și ne-au furat tot fierul...
Mama:Da,bine,bine.Ai mâncat?
Eu:Am,păi...Nu încă.
Mama:Ce ?!? Du-te să mănânci ,dacă nu,ești pedepsită.
3.Fanfiction
Unul din parinții ei se recasătorește,iar ea se îndrăgostesște de fratele ei vitreg.
Realitatea
-Nu te cunosc,nu mă cunoști,clar?!
4.Fanfiction
Parinții ei lucrează toată ziua și pleacă mereu în călătorii de afaceri,fiind extrem de bine platiți,iar ea poate face tot ce vrea.
Realitatea
Mama si tata sunt mereu acasă,iar eu nici alocația nu mi-o primesc.
Idee propusă de Paraschevasmoc .
Fanfiction
Fata îi spune că e în acea perioadă a lunii. Băiatul începe să facă glume pe seama asta,dar numai ca să o vadă pe iubita lui cum roșește.
Realitatea
Fata îi spune că e în acea perioadă a lunii. Băiatul ori se scârboșește,ori începe să facă glume pe seama asta,dar numai ca să își bată joc de ea.
Idei propuse de Kate_Hemmings19 .
1.Fanfiction
Mă numesc Amy,am 15 ani şi sunt populara şcolii.
Realitatea
Mă numesc Amy,am 15 ani,iar singura care îmi ştie numele din şcoală este Bianca.
2.Fanfiction
-Mamă,mai ştii de petrecerea aia de care ți-am spus acum două zile?Ei bine,e azi la 23.30 la marginea oraşului,la Kevin acasă.Oh da,şi nu mă aştepta,o să stau peste noapte şi o să MĂ CULC la el.
-Desigur scumpo.Să te distrezi!
Realitatea
- Mamă,mai şti de-
- De petrecerea aia de care mi-ai spus acum douā zile?Bineînțeles că NU!Unde suntem aici?În filmele cu proşti?Mă crezi proastă sau ce?Ai doar 16 ani!Nu vreau nepoţi de acum!În camera ta imediat!
3.Fanfiction
Mi-am făcut un duş lung de 30 de minute,iar apoi machiajul.Mi-am luat rochia scurtă, de un roz pal şi tocurile de 15'. Parul am decis să-l îndrept,lănsându-l pe spate.Arătam perfect.După ce mi-am terminat 'transformarea' m-am dat cu un parfum,cu miros de trandafir.Aşteptam să se facă 21:30, să vină Collin să mă ia,şi să mergem împreună la club.
Realitatea
M-am spălat pe față şi mi-am luat pijamalele mele cu unicorni.Mi-am luat papucii mei de casă cu urechi.Am decis să-mi prind cuibul de berze,pe care mama îl numeşte păr,într-un coc.Neobosindu-mă să-l pieptăn.Aşteptam să se facă 21:30 să vină tata de la muncă, să mă ducă la 2 blocuri distanță,acolo fiind petrecerea în pijamale dată de Ema.
4.Fanfiction
Unul din părinți.
- Uite aici un card de credit.Cumpără-ți ce vrei!
Realitatea
- Uite aici 3 lei 50' ! Du-te şi i-a pâine până nu închide la magazin.
6.Fanfiction
-Emily!O să fii adoptată!
- D-de c-cine?
- De One Dorection.Defapt Louis Tomlinson.
Realitatea
- Emily! O să fii adoptată!
- Da?De cine?
- De doamna Daniela Cioban.
7.Fanfiction
Mă îndreptam cu paşi mici spre bucătarie,iar când am ajuns,pe uşa frigiderului era un bilet.,,Eu şi tatăl tău am plecat o săptămână în New York.Ştii tu,cazul ăla despre care ți-am spus ieri.Ai 300 $ pe masa din bucatărie.Să ai grija. Cu drag mama şi tata"
Realitatea
,,Vezi că sunt la vecina de la 2'.Nu stau mult.5 minute.Ai mâncare în frigider în caz că ți se face foame.Şi să mă suni dacă se întâmplă ceva".
8.Fanfiction
Într-o noapte,protagonista se duce într-un club cu cea mai bună prietena a ei.Aceasta se îmbată,și începe să se sărute cu unul.Peste ceva timp ,se duc într-o cameră, iar apoi,ieşind trei în loc de doi.Ea rămâne însarcinată.El află peste ceva timp,mai apoi el cerând-o în căsătorie şi trăind fericiți pănă la adânci bătrâneți.
Realitatea
Nici măcar nu vrea să audă că a rămas gravidă, d-apăi să facă şi nuntă.
9.Fanfiction
Îmi arunc ghiozdanul pe unde apuc,la fel făcând şi cu veşnicii mei teneşi.Aceştia aterizând pe undeva prin mijlocul holului.
- Oh.Cred că nu ai avut o zi bună azi.Spuse mama. Ok.Te poți duce în camera ta să te odihneşti.
Realitatea
- Aşa te-am crescut eu? Copil needucat ce eşti!!În camera ta acum!!Fără telefon o săptămână!
10.Fanfiction
- Alyssa! O să fii adoptată! De 5SOS.- NU!Nu!Nu vreau să fiu adoptată de alți idioți!O să mă bată,abuzeze,şi toate cele!La fel toți de până acum!Îmi e bine aici!
Realitatea
Fă,da' proastă mai eşti.Eu aş da şi borcanul meu cu Nutella ca să-i văd măcar 5 minute,iar tu o să locuieşti cu ei..Pff.
CITEȘTI
Fanfiction vs. Realitate
RastgeleFanfiction:Mereu îi cade fetei să facă lucrarea de echipă cu baiatul de care e îndrăgostită. Realitatea:Dacă asta mi s-ar întâmpla mie,băiatul ar cere în strigăte să fie schimbat cu altcineva. |Idei traduse,culese și făcute de mine| Nu toate ideile...