Capitol special (13)

4.4K 385 55
                                    

Idee trimisă de TomokoU .

Fanfiction

Cei doi fac dragoste pentru prima dată,ea fiind virgină.Deși o doare îi iese în întâmpinare băiatului și ajung amândoi pe culmile plăcerii în același timp.

Realitate

Ea: -Auuu, idiotule! Au, mă doare! Dă-te jos de pe mine, cimpanzeu în călduri!


Idei trimise de AlexaVijelieDeNisip .

1.Fafiction

Stau lângă șemineu,bând o cană de ciocolată caldă și încercând să-mi pun ordine în gânduri.

Realitate

Stau înfofolită în 5 pături fiindca mama a uitat să plătească gazele,bând o cană de ceai de mușețel din grădină de la bunica ,belind ochii la Tom și Jerry la televizorul nostru cât o cutie.

2.Fanfiction

Își pune prezervativul cu aromă de căpșuni.

Realitate

Nici nu folosește prezervativ și o lasă cu burta la gură.


Idee trimisă de Miruna_Hatmanu .

Fanfiction

Protagonista e însărcinată la 18 ani si ai ei nu au nimic împotriva.

Realitate

Mama abia dacă mă lasă la colțul străzii ca să nu capăt un viol.


Idee trimisă de JasmineHemmings69 .

Fanfiction

Îl văd pe iubitul meu ținând de mână o altă fată . Îi spun că îl urăsc şi să nu mă mai caute niciodată .

Realitate

Îl văd pe iubitul meu ținând de mână o altă fată. Îl înjur de toți sfinții , îi dau două palme de îl ia salvarea,iar pe fufă o las cheală.


Idee trimisă de Iza_Styles .

Fanfiction

Băiatul o întinde ușor pe pat și o dezbracă în 3 secunde ,acum cei doi protagoniști fiind compet dezbrăcați.Băiatul intră ușor în fată ,protagonistului,fiindu-i frică deoarece voia să nu o rănească .

Realitatea

Băiatul intră ușor în fată,iar fata excitată țipă prea tare.

-Ori mă fuți ,ori nu mai?!



Ce faceți?Succes la școală azi!




Fanfiction vs. RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum