Capitol special (14)

4.4K 419 46
                                    


Idee trimisă de AndreeaLover .

Fanfiction

Protagonista merge pe tocurile sale mai bine decât orice fată din lume pe holurile liceului,cu nasul pe sus.

Realitate

Eu mă împiedic în teniși,d-apăi pe tocuri.



Idee trimisă de AdinaLy .

Fanfiction

Am mers la restaurant cu iubitul meu,iar când a văzut că nu mă descurc în tăierea friprurii mi-a luat farfuria din față și a început să o taie el,zâmbindu-mi ușor.

Realitate

Am mers la restaurant cu fratele meu,iar când a văzut că nu mă descurc în tăierea fripturii m-a scuipat între ochi și a plecat spunând că îl fac de râs.



Idei trimise de stylesdenisastyles .

1.Fanfiction

Protagonista e săracă,cu o poveste de viață impresionantă ,își caută loc de muncă.Viitorului șef,cel mai sexy tip de pe pământ,i se face milă de ea și o angajează.El se îndrăgostește de ea,și ajunge bogată și dorită de bărbați.

Realitate

E saracă ,are cea mai nașpa poveste de viață,își caută loc de muncă.Dă peste un moș pedofil ca șef,care se mai și dă la ea,dar mai lucrează încă acolo,chiar dacă are un salariu de mizerie,ca să nu moară de foame.

2.Fanfiction

Tipa are o voce superbă.Trupa ei preferată ,One Direction, face un concurs de cover-uri și care e cel mai bun o să apară live în 10 concerte,plecând cu ei în turneu.Fata caștigă concursul și Harry se îndrăgostește de ea,mai tarziu casătorindu-se.

Realitate

Tipa e afoană și știe mult prea bine că One Direction nu vor face un concurs de cover-uri.Știe prea bine că nu are bani de un bilet la concert,dar să îi mai și cunoască.




Fanfiction vs. RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum