Fanfiction
-Dobitocule.-Pentru asta,mă aștept ca diseară să-ți simt gura murdară pe mădular,a spus el,mijind ochii.
Cuvintele lui au avut un efect instantaneu asupra mea,întărindu-mi sfârcurile și umezindu-mi chiloții.Cu toate ca trupul îmi era ușor excitat, eu eram foarte dezamăgită.Nu-mi venea să cred că spusese asta intr-un restaurant de lux,unde putea fi auzit de cei din jur.
-Glumești?
-Iubito, a spus el,aruncându-mi o privire care sugera ca ratam esențialul,nu glumesc niciodată când vine vorba de felații.
Am auzit pe cineva degându-si glasul și am ridicat capul. Ospătarul nostru venise la masă cu o clipă înainte, așa ca auzise cuvintele romantice ale lui Braden,iar obrajii lui trandafirii îi trădau stânjeneala.
-V-ați hotărât? a bolborosit el.
-Da,a răspuns Braden, fără să îi pese ca fusese auzit.Eu vreau un biftec fript mediu.
Apoi s-a uitat zâmbind la mine.
-Tu ce vrei? m-a intrebat,luând o gură de apă.
Se credea amuzant.
-Se pare că un cârnat.
Branden s-a înecat cu apa,tușind în pumn, apoi a pus paharul pe masă, cu o expresie amuzata.
-Va simțiți bine?a intrebat neliniștit ospătarul.
-Da,m-am nimic,i-a spus Braden cu glas un pic răgușit, liniștindu-l cu un gest din mână.
M-a țintuit cu privirea,clătinând din cap cu zâmbetul pe buze.
-Ce-i?am ridicat eu din umeri cu un aer inocent.
-Esti al dracului de sexy.
Ospătarul deja începuse să se holbeze la noi, uitându-se când la unul, când la celălalt, așteptând să audă urmatorul lucru scandalos pe care aveam sa-l spunem. Am închis meniul și m-am uitat zâmbind la el:
-As vrea și eu un biftec. Fript mediu.
Realitatea
Asta nu se va întampla nici în cele mai negre vise ale mele.
Ce faceți anatomicilor?
Cum a fost azi?
Ce ați citit mai sus la Fanfiction era un fragment dintr-o carte. Mi s-a parut prea tare ca să îl trec cu vederea. Scuzați-ma pentru eventualele greșeli de scriere,dar scriu de pe telefon.
Vreau sa va spun ca am inceput să scriu o carte nouă, de data asta creația mea proprie, se numeste "Proiectul Eros". Sper să va placă daca doriți să va uitați peste ea!
CITEȘTI
Fanfiction vs. Realitate
RandomFanfiction:Mereu îi cade fetei să facă lucrarea de echipă cu baiatul de care e îndrăgostită. Realitatea:Dacă asta mi s-ar întâmpla mie,băiatul ar cere în strigăte să fie schimbat cu altcineva. |Idei traduse,culese și făcute de mine| Nu toate ideile...