Capitol special (15)

4.3K 396 69
                                    

Idee trimisă de Malina69Mali . 

Fanfiction

Într-un final acceptă propunerea de a merge în club cu cea mai bună prietenă a ei,dar se abține din a bea pentru că trebuie să conducă și și-ar fi putut pierde mințile și să și-o tragă cu unul pe care nu-l iubește și să-și piardă virginitatea.

Realitate

Acceptă propunerea prietenei ei,se îmbată până mai are puțin și intră în comă alcoolică și și-o trage cu 5 bărbați într-o noapte.


Idei trimise de JulianneHS .

1.Fanfiction

Își schimbă hainele în fiecare zi, toate fiind de la Chanel, Louis Vittion,Converse, Vans.

Realitate

Îmi cumpăr haine noi odată la 5 luni, și alea de la piață.

2.Fanfiction

Se mută în altă țară, știe să vorbească perfect limba respectivă, fără nici măcar vreun stres. 

Realitate

Când mă duc într-o țară străină,aproape niciodată, mă strâmb și gesticulez mai rău ca o maimuță ca să îi arăt vânzătorului că vreau obiectul respectiv.


Idee trimisă de DollKiller .

Fanfiction

Protagonista e în baia scolii, tăindu-și venele de la încheietura mâinii cu lama rece.Băiatul de care e îndrăgostită intră în baie și o vede făcând-o.Se apropie de ea,îi ia încheieturile în mâini și cu lacrimi în ochi i le sărută,apoi îi zice să nu se mai taie niciodată.

Realitate

Fata e în baie tăindu-se, iar băiatul de care îi place intră în baia fetelor și o vede.

-ASTA-I BAIA FETELOR, DOBITOCULE!!-HUAA, FIE A DRACU' DE NEBUNĂ!


Idee trimisă de PaulZamfirescu .

Fanfiction

El și ea stau în pat înveliți și intră mama în cameră și zice:

-Sa vă distrați copii,apoi închide ușa și pleacă.

Realitate

El cu ea stau înveliți în pat,intră mama și îi zice:

-Marș afară,ai venit să-mi violezi băiatul?

Iar lui :Tu ești pedespit pentru o săptămână.


Ce faceți anatomicilor?

Cum a fost ziua voastră?

Dacă mai aveți idei,vă rog să mi le trimiteți în mesaj privat și să nu le mai lăsați în comentarii.Îmi e mai ușor să le iau de acolo decât să stau să caut printre comentarii minute în șir.

Vă iubesc.



Fanfiction vs. RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum