~23~

1.1K 76 28
                                    

IK EET GUMMIEBEERTJES MET WATERMELOEN EN BOSBESSEN SMAAK, HOLY SHIT.

*schraapt keel*

Okay mensen, ik geloof dat dit hoofdstuk dodelijk word voor een groot aantal hersencellen in onze complexe breinen

Lezen op eigen risico 0.0 Mensjes die zich nog te jong vinden voor dit, lees dit niet. Dit hoofdstuk bevat shit, niet bedoelt voor de leeftijdsgeneratie van mijn kleine zusje bijvoorbeeld.

Harry kroop op Louis af, die hij nu officieel zijn vriend kon noemen en sloeg zijn armen om hem heen. Hij liet zich bovenop Louis vallen zodat zijn buik op zijn buik lag en zijn heupen tussen zijn benen.

Harry drukte een klein kusje op het shirt van Louis en nestelde zijn hoofd erin, zodat Louis ontspande. Zodra dat gebeurt was keek hij weer omhoog zodat hij zijn ogen kon zien, die gesloten waren.

Harry bewoog zich omhoog zodat zijn gezicht op dezelfde hoogte zat als die van Louis. Zijn ogen waren inmiddels geopend en keken Harry aan, die zijn lippen likte en zijn blik op de lippen van Louis liet vallen.

Zachtjes drukte Harry zijn lippen op die van Louis en liet zijn handen langs zijn heupen maar beneden glijden. Direct spande Louis zich weer aan en kneep zijn ogen samen. Harry glimlachte in de kus en liet zijn tong over die van Louis glijden en beet liefkozend in zijn lip.

Louis legde zijn handen voorzichtig op de onderrug van Harry en volgde met zijn gevoel de handen van Harry, die met de vingertoppen onder zijn shirt gleden.

'Ontspan,' Harry maakte zich los uit Louis greep en pakte zijn handen, die hij stevig vast hield en zijn lippen langs Louis' wang liet glijden richting zijn nek. Zodra hij daar was legde zijn Louis handen op zijn schouders en liet de zijne weer onder Louis' shirt glijden.

Eerst zachtjes, beet hij in Louis nekvel en drukte er nog een kus op. Nu zoog hij iets harder op een ander plekje en hoorde hij Louis naar adem happen

'Harry,' Louis stem was nauwelijks hoorbaar, maar duidelijk genoeg voor Harry.

'Wat is er, Honey?' Harry lachte zacht terwijl hij naar Louis gezicht keek. Het was een beetje rood en de paarse vlek in zijn nek maakte het alleen nog maar leuker.

'Ga door,' fluisterde hij uiteindelijk weer na een tijd wat blijkbaar het enige denkvermogen kostte.

Harry wou zich weer op Louis nek storten toen Louis ineens zijn hoofd vast pakte en het wegdraaide, zodat hij zijn lippen in Harry's nek kon plaatsen.

Onzeker drukte hij wat kusjes in zijn nek en zoog zachtjes. Harry ademde zwaar, maar niet genoeg voor Louis. Louis ademde uit onder Harry's oor en zoog op het plekje, waardoor Harry zachtjes kreunde en aan Louis haar trok.

'Fuck,' Harry trok aan Louis shirt en Louis gooide zijn armen in de lucht, zodat zijn shirt uit kon. Harry liet zijn handen over Louis borst strelen, wat een prikkend gevoel bij Louis achterliet en drukte een kus op zijn heup. Hij voelde Louis handen door zijn krullen gaan en aan zijn shirt trekken. Nu gooide ook Harry zijn armen in de lucht en trok Louis zijn shirt uit.

Harry liet een spoor achter door van Louis' schouder tot aan zijn heup kusjes te drukken en soms te zuigen, zodat er paars/rode plekjes verschenen. Zijn vingers gleden mee met het spoor en haakten zich om Louis broek-rand. Louis spande zich helemaal aan toen de vinger veel te dicht bij kwam. Harry merkte het en grijnsde terwijl hij een langzaam de broek over zijn heupen trok.

Louis droeg nu alleen nog maar zijn boxer, die heel strak stond. Harry liet langzaam zijn hand over zijn boner glijden en Louis trok een been op, uit puur genot.

Harry glimlachte bij Louis' zalige uitdrukking en kwam weer even omhoog. Hij drukte zijn lippen weer op die van Louis en kuste hem teder, alsof hij kon breken. Harry voelde dat Louis gespannen was en kamde zijn vingers kalmerend door Louis' haren.

Louis ontspande weer en Harry legde zijn handen in Louis' nek. Hij opende zijn mond een beetje en liet Louis zijn mond verkennen met zijn tong. Harry verlangde naar meer, hij duwde zijn heupen tegen die van Louis en schuurden tegen hem aan, waarbij Louis zachtjes kreunde.

'G-gaan we naar boven?' Harry weekte zich langzaam los en keek Louis aan, die haast een hartverzakking had. Hij bewoog niet en keek Harry aan, het enigste wat hij kon opbrengen was een knik. Harry zette zijn handen in Louis heupen en tilde hem op. Louis gilde en sloeg Harry bestraffend op zijn hoofd, bij wijze van grap uiteraard.

Zodra ze boven waren gooide Harry Louis op het bed in zijn slaapkamer en liet zich boven op hem vallen.

'Hm, waar waren we gebleven?' Louis antwoordde niet, hij trok alleen Harry naar zich toe en liet zijn handen over zijn lichaam glijden. Harry volgde zijn handen, ze voelden zo zacht en lief.

Harry zakte genietend omlaag en drukte een kus op Louis knie en plaatste er zo steeds meer tot hij op bij de rand van Louis' boxer was.

Harry's lippen streken langs de rand van Louis boxer, namen het elastiek   en trokken het omlaag. Harry keek tussen zijn wimpers door naar Louis, wachtend op een teken dat hij verder mocht.

Louis had al die tijd met opgeheven hoofd toegekeken, maar liet zijn hoofd nu in het kussen vallen en kneep in het deken.

'Rustig, het voelt goed, geloof me,' Harry likte zijn lippen en sloot zijn hand om Louis boner, en Louis hapte verwoed naar adem. Wat hij nu voelde was onbeschrijfbaar. De spanning onderin zijn buik was overweldigend.

Harry maakte synchrone beweging met zijn handen en liet Louis eindeloos genieten. Louis voelde een spanning die haast stresserend was en holde zijn rug. Zijn ogen kneep hij dicht en hij kneep de lakens fijn. De spanning in zijn buik hield de overhand en Louis voelde dat hij dit niet langer ging volhouden.

'Harry,' Louis drukte zijn hoofd in het kussen en greep naar Harry's haar, waar hij aan trok. Harry kreunde even en verhoogde het tempo een tikje.

'I-ik,' meer kwam er niet uit, Louis bereikte zijn hoogtepunt, spoot een wit goedje over Harry's hand en ontspande volledig. Harry liet hem los, ging naast hem liggen en trok hem tegen zich aan, zodra ze nu lepeltje-lepeltje houding lagen. Harry drukte een kus op Louis schouder, maar die reageerde niet meer. Louis sliep al.

DIT IS ZO AWKWARD, IK DOE DIT NOOIT MEER, IK KAN MIJN VRIENDINNEN DIE DIT LEZEN NOOIT MEER NORMAAL AANKIJKEN.

Yes, He Is ||Larry A.U. #Netties2016|| Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu