~27~

977 63 9
                                    

Jullie hoeven niet veel te weten over dit hoofdstuk, eigenlijk maar 1 ding.

Smuttttt.

Tezamen liepen ze naar de lift, Louis hield niet van liften. Straks bleef hij haken, brak er brand uit, of ontplofte het. Misschien kwam hij wel tussen de deuren, of kwamen de muren naar hem toe.

Dat soort dingen.

'Eh, Harry? Kunnen we niet gewoon met de trap?'

'Nee,' grijnsde Harry. Louis was zenuwachtig, hij vertrouwde die blik van Harry helemaal niet, hij wist al wat er aan kwam.

Met een "ping" schoven de deuren uit elkaar en stapten ze in, de deuren sloten zich weer.

Zodra de deuren dicht waren drukte Harry Louis tegen de wand en plaatste zijn lippen op die van hem. Louis giechelde en vergat dat ze in een lift stonden, Harry was nu alles wat hij zag.

Harry plaatse zijn lippen in Louis' nek en gromde onwillekeurig toen Louis zijn handen onder zijn shirt liet glijden. Harry's lichaam was lekker warm, en Louis murmelde genietend.

Harry werkte voor Louis als een drug, hij vergat alles en liet al zijn zorgen varen.

Met een volgende "ping" gingen de deuren weer open en vielen de jongens er bijna uit. Harry murmelde wat met een rood gezicht en pakte Louis bij zijn heupen, al zoenend strompelden ze door de gang naar de deur van hun kamer.

Louis voelde een muur in zijn rug en hoorde hoe Harry in zijn zakken naar de sleutels zocht.

Zodra hij ze had opende hij de krakende deur en sloot hem weer. Stommelend kwamen ze boven en vielen samen op het bed.

De hele tijd was Louis verdoofd geweest, maar nu hij zich op het zachte kussen voelde stuiteren kwam hij ineens bij zinnen.

Hij slikte even en keek naar Harry, die terug keek.

'Something wrong, Love?'

'N-nee,' Louis' angst nam weer toe, maar dat was nergens voor nodig toch? De vorige keer was het ook... Prima?

Louis spande zich aan toen Harry op hem af kwam kruipen en Louis geruststellend kuste.

'Geen zorgen,' mompelde Harry tussen de kus door en Louis geloofde hem. Waar maakte hij zich zorgen over? Het was Harry maar. Ja, een crimineel met meervoudige moorden op zijn naam en god wat nog meer, maar hij vertrouwde Harry. Bovendien, Louis had hem nodig.

Harry kroop boven op Louis en klemde zijn knieën aan weerszijden van Louis' heupen. De kus was een zoen geworden en hun lippen schuurden genadeloos hard tegen elkaar. Hun heupen draaiden mee op het tempo dat Harry opvoerde en Louis voelde het zweet op zijn voorhoofd en in zijn handpalmen ontstaan.

Gespannen voelde Louis hoe Harry zijn lippen in zijn nek zette en zachtjes speelden met zijn nekvel. Het kippenvel ontstond over zijn armen en Louis kreunde zachtjes.

Louis kneep zijn ogen dicht en voelde hoe Harry zijn shirt uit trok. De spanning in zijn lichaam nam toe naarmate de tijd vorderde.

Louis opende zijn ogen weer en keek recht in de groene van Harry. Ze waren donker, donkerder dan normaal, maar stonden ook lief.

Yes, He Is ||Larry A.U. #Netties2016|| Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu