hoofdstuk 2

589 28 0
                                    

Een paar uur eerder...


POV Hailey

Ik ga gewoon naar de jongens toe, daar blijf ik dan wel even. Voor de rest heb ik niks gepland, ik loop naar de auto en stap in. Als ik de radio aan zet komt Max zijn liedje dus zet ik hem op een andere zender, daar is die ook al dan maar een cd... tuurlijk Max zijn cd!

Ik rij op de snelweg, nou ja ik sta in de file dus neem ik maar een omweg.
Als ik in een straat rij gaat mijn telefoon, ik zet mijn auto aan de kant en neem mijn telefoon op.

'Heei, wat is er gebeurd?' hoor ik Isa vragen.
'Max is vreemd gegaan' zeg ik en ik hoor Isa naar adem happen.
'Fleur wil bij het gesprek mag het??' vraagt ze.
'Ja tuurlijk' zeg ik.
'Heei wat is er gebeurd?' hoor ik Fleur gelijk vragen.
'Max is vreemdgegaan' zeg ik en barst weer in tranen uit.
'Wat een klootzak!' roepen Fleur en Isa tegelijk.
'Dat dacht ik nou ook' zeg ik.
'Ik ga even koffie halen maar ik blijf wel aan de telefoon' zeg ik en stap de auto uit.
'Waar ga je koffie halen?' vraagt Isa.
'Starbucks' zeg ik en ik hoor Isa grijnzen.
Ik loop naar de weg en kijk over er auto's aan komen maar die komen niet, ik loop de weg op en het enige wat ik nog zie is iets roze's en ik voel heel veel pijn....


Al even in het ziekenhuis...


POV Isa

'Hallo wij zijn de beste vriendinnen van Hailey, waar ligt ze?' vraag ik.
'Derde verdieping kamer 214' zegt de zuster en we lopen naar boven. Als we in de kamer zijn zijn alle jongens er al zelfs Max.
'Heei' zegt Niall met droepie ogen.
'Hoi' zeggen Fleur en ik tegelijk.
'Ze ligt in coma' zegt Louis huilend en ik voel tranen opkomen.
'Coma?!?' vraagt Fleur iets te hard.
'Ja dat zegt hij toch' zegt Harry chagrijnig.
'Weten jullie wat er is gebeurd?' vraagt Liam en ik knik.
'We waren aan het praten en ze ging naar jullie toe, onderweg ging ze koffie halen. Ze stak de weg over en toen hoorde ik een knal, iets later hoorde ik sirenes en toen werd er opgehangen' zeg ik.
'Ze is dus aangereden' zegt Max en ik kijk hem boos aan.
'Wat is er nou weer?' vraagt Zayn die naar mijn hoofd kijkt.
'Hij is vreemdgegaan daarom ging ze naar jullie toe' zeg ik.
'Het is niet zijn schuld' zegt Niall.
'Dat snap ik ook wel maar dan hoeft die toch niet zo droog te doen!' zeg ik verdedigend.
'Kappen!' zegt Louis.
'Oké' zeggen Niall en ik tegelijk.

POV Fleur

Ik loop naar Max toe en ga voor hem zitten, hij zit hand in hand met Hailey.
'Gaat het?' vraag ik en hij schud zijn hoofd.
'Ik drink nooit meer alcohol' zegt hij vastbesloten.
'Je was dronken?' vraag ik en hij knikt.
'Ze begon me ineens te zoenen en ik kon er gewoon niks aan doen' zegt hij en ik kijk hem zielig aan.
'Ik geloof je wel maar ik denk dat je Isa wel goed moet overtuigen!' zeg ik.
'Snap ik' zegt hij met een zucht.
'Succes!' zeg ik en loop weg.

--------------________________------------------

HEEEEEEEEEEEEI,

Ik ben weer terug van kamp!!!
Het was echt geweldig!! Bij de spooktocht kwam er iemand met een kettingzaag achter je aan!!

Hoop da jullie het leuk vonden!!!

Vote/Comment/Follow??

Xxx Romée

Is this the heaven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu