POV HaileyIk hang op en barst in tranen uit, Zayn slaat een arm om me heen. Hij zit nog steeds aan de telefoon met de politie, ik zit er gewoon door heen te huilen. Ik vraag me af hoe Zayn hier zo snel was?
'Ja bedankt dag' zegt hij en hij hangt op.
'Zayn?' vraag ik.
'Ja wat is er?' zegt hij.
'Wat gaan ze nu doen?' vraag ik.
'Ze komen nu hier heen en dan vertel jij het verhaal, dam gaan ze zoeken op het eiland' zegt hij.
'Oké' zeg ik en hij glimlacht.
'Volgens mij zijn ze er' zegt hij na een tijdje.
'Ga jij maar naar de deur' zeg ik en ik ga op de bank zitten, Zayn knikt en loopt naar de deur.Als de politie iets later gaat zoeken zijn Zayn en ik weer alleen. Ik leun tegen hem aan en hij slaat een arm om me heen.
'Pap komt hij wel terug?' vraag ik.POV Zayn
Dit was de eerste keer in jaren dat ze me zo noemde, oh ja ik miet nog antwoorden.
'Dat weet ik niet maar ik denk het wel' zeg ik.
'Oh' zegt ze en ze doezelt in slaap.Als mijn telefoon iets later gaat wordt ze weer wakker, ik kijk wie het is en zie dat dat de politie is.
'Met Zayn' zeg ik.
'Hallo meneer Malik, wij hebben een huisje gevonden en we hoorden net geschreeuw' zegt hij.
'Dus jullie denken dat ze daar zijn' zeg ik.
'Ja maar we wouden vragen of jullie binnen wouden blijven' zegt hij en ik knik.
'Oh ja is goed' zeg ik en hij hangt op.
'Is hij weer terug?' vraagt Hailey.
'Ze denken hem gevonden te hebben' zeg ik en ze glimlacht.
'Gelukkig' zegt ze en ze doezelt weer in slaap.Als ik iets later de deurbel hoor spring ik op, ik doe de deur open en zie de mensen ban de politie staan.
'Hallo is Hailey er nog?' vraagt hij en ik knik.
'Ja die zit binnen' zeg ik.
'We hebben hem gevonden en ze mag mee naar het ziekenhuis' zegt hij en ik ren gelijk naar haar toe.
'Hailey hij is terecht' zeg ik en ik hoor haar een zucht van opluchting slagen.
'En nu?' vraagt ze.
'Je mag mee naar het ziekenhuis' zeg ik en ze staat op.
'Ik pak jullie spullen wel in en dan kom ik wel' zeg ik en ze knikt.----------
Hooi,
Sorry kort hoofdstukje maar ik had weinig tijd!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!
Ik ben bijna klaar met dit boek!!!
Niet dat ik het leuk vind;(Vote/Comment/Follow!!!
Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictionDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330