POV Hailey'Kim!' roep ik voor de zoveelste keer.
'Wie was dat?' vraagt ze, yes het is gelukt!!
'Ik ben het Hailey' zeg ik.
'Waar ben je dan trut?' vraagt ze bot.
'Dat snap je niet maar moet ik je nog helpen of niet?' vraag ik zo lief mogelijk.
'Waarmee zou je me moeten helpen dan, heel mijn leven gaat goed' liegt ze.
'Ik heb je gezien en horen praten dat je zelfmoord zou plegen' zeg ik en ik zie haar gezicht betrekken.
'Helemaal niet' liegt ze nog een keer.
'Wil je graag geadopteerd worden?' vraag ik.
'Ja tuurlijk dat wil iedereen in een weeshuis' zegt ze.
'Ik kan je helpen' zeg ik.
'Echt wil je dat doen?' vraagt ze en ik knik, als ik besef dat ze dat niet kan zien ze ik snel 'Ja tuurlijk'.
'Hoe dan?' vraagt ze.
'Ik kan mensen hersenspoelen of zo iets en dan' zeg ik vaag.
'Cool maar hoe kan je dat dan?' vraagt ze.
'Ik lig nu in coma en ik moet wat voor iemand doen wat ik anders nooit zou doen, ik zag jou zitten en toen dacht ik waarom niet. Nu ben ik met jouw aan het praten en hopen dat het lukt en ik blijf leven' zeg ik en zie haar mond open vallen.
'Je ligt in coma?!' vraagt ze.
'Ja ik ben aangereden' zeg ik.
'Door wie?' vraagt ze.
'Door Isa mijn ex-bff' zeg ik want daar ben ik pasgeleden achter gekomen.
'Omg hoe durft ze. Wist je dat ik eigenlijk altijd jaloers op jou ben geweest?' vraagt ze aan mij.
'Nee maar ik heb het je wel vergeven' zeg ik.
'Dankje' zegt ze.
'Maar ik ga mijn best doen voor je oké?' zeg ik.
'Dankje Hailey en ik hoop dt het lukt voor jou' zegt ze en ik ga weg.Ik zit hier nu op de beeldschermen te kijken naar wie haar zou willen adopteren, ik kijk in het kantoor van de baas van het weeshuis en ik zie twee mensen zitten die iemand willen adopteren. Dit is mijn kans!!
Ik ga naar het apparaat en druk wat knopjes in en ga weer naar de beeldschermen, ik zet het geluid aan en luister mee.
'Dus jullie willen een meisje van 6 jaar' zegt de baas.
'Nou eigenlijk willen we het oudste meisje van dit weeshuis' zegt de man.
'Ja hoe heet ze?' vraagt de vrouw.
'Kim' zegt de baas verbaasd.
'Wauw dat is een prachtige naam' zegt de man. 'Mogen we de foto zien?'
'Ja tuurlijk' zegt de baas terwijl ze het mapje voorschuift.
'Deze willen we wel ja' zegt de man.
'Dat is dan geregeld ik haal haar wel' zegt de baas en ze loopt weg. Ik ben trots op mezelf dat ik dit gedaan heb.
'Je hebt het goed gedaan' zegt Joost.
'Mag ik terug?' vraag ik.
'Ja maar mag ik nog wel een knuffel van mijn meisje?' vraagt hij en ik geef hem een knuffel.
'Je moet door deze poort heen en dan kom je weer in de echte wereld' zegt hij ik bedank hem en loop er door heen.--------
Heei,
Hoe gaat het??
Het is niet dat ze nu waarschijnlijk weer wakker wordt dat het boek dan is afgelopen, ik heb nog vele ideeën
Vote/Comment/Follow??Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictionDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330