POV Hailey'Wie ben jij?' vraag ik als ik naar een meisje met bruin haar kijk.
'Ik ben je ex beste vriendin, Isa' zegt ze.
'Waarom ex beste vriendin?' vraag ik.
'Omdat ik je bijna heb vermoord en dat niet is gelukt dus dat nu ga doen' zegt ze en mijn mond valt open. Ik heb nooit gedacht dat ik een vriendin zou hebben die mij wou vermoorden. Max had het toch over een Isa, dat hij me niet alleen wou laten. Oh en nu ben ik alleen en er is een Isa! Ik weet niet of dit goed komt.
'Dus wil je liever snel dood of langzaam en pijnlijk' zegt ze.
'Nou liever niet' zeg ik.
'Heb ik gezegd dat dat een keuze was?' vraagt ze boos.
'Nee' zeg ik bang.
'Nou dan, ik doe het wel langzaam!' zegt ze nog steeds woest. Ze komt op me afgelopen met een mes, ze hangt nu net boven me.
'ISA!' roept een stem, ik zie dat ze schrikt.
'Ik krijg jou nog wel' fluistert ze.
'Weg nu! Of ik bel de politie!' zegt Max.
'Ik ga al, rustig' zegt ze en loopt weg.POV Max
'Heeft ze wat gedaan?' vraag ik.
'Niks ze wou me alleen vermoorden' zegt ze bang.
'Waar zijn die jongens dan?' vraag ik.
'Bij iets "cools" kijken' zegt ze en precies op dat moment komt Luke binnen gestormd.
'Ik zag Isa daar lopen!' zegt hij helemaal buiten adem.
'Je zou haar niet alleen laten!' zeg ik boos.
'Sorry maar er was een coole stofzuiger' zegt hij.
'Dat boeit me geen ene flikker als jij haar niet alleen had gelaten dan had Isa haar niet bijna vermoord' zeg ik nog steeds boos. Als ik naar Hailey kijk zie ik dat ze met haar handen in haar haar zit.
'Wat is er?' vraagt Luke aan haar die heeft het blijkbaar ook gemerkt.
'Hoofdpijn' zegt ze.
'Is het zo erg?' vraag ik.
'Nogal en het werkt ook niet echt als jullie aan het praten zijn' zegt ze.
'Ik hou mijn mond al' zegt Luke.
'Zal ik een dokter halen?' vraag ik.
'Nee hoeft niet' zegt ze.
'Maar ik ga er toch een halen' zeg ik en loop weg.*2 uur later*
POV Hailey
De jongens zijn weg en er staan bodyguards bij de deur, zodat Isa er niet meer in kan. Luke heeft me wat dingen geleerd op de gitaar, wat ik blijkbaar kan. Ik ben een liedje aan het schrijven, in ieder geval dat probeer ik. Er komt niet zoveel uit, maar ja. Heel de vloer ligt al vol met papiertjes, vol met kut songteksten.
---___
Vote/Comment/Follow??
Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictionDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330