Hoofdstuk 32

368 14 0
                                    

**Twee dagen later**

POV Max

Als ik 's ochtends wakker wordt ligt Hailey naast me in een bed, ze kijkt zo schattig. Ik stap uit bed en ga wat eten maken. Ik doe de achterdeur open en kijk naar het uitzicht, we zijn op een eiland en het is echt prachtig. Overal is strand of een soort bos maar dan alleen maar palmbomen. Ik loop naar de keuken en ga wat eieren bakken.
Als ik klaar ben komt Hailey net de slaapkamer uitlopen.
'Wil je ook?' vraag ik.
'Ja lekker' zegt ze, ik geef haar een bord.

Als we klaar zijn met eten gaan we zwemmen, Hailey loopt de deur al uit. Ik ren achter haar aan en til haar op, ze gilt maar ik blijf dor rennen en gooi haar in de zee. We zwemmen nog even verder en dan gaan we op het strand liggen.
'Ik ga even wat drinken halen wil je ook wat?' vraag ik.
'Doe maar water' zegt ze nog steeds liggend en ik loop naar binnen toe. Ik pak twee flesjes water en wil weer naar buiten lopen, maar ik wordt vastgegrepen en er wordt een hand op mijn mond gelegd. Toen werd alles zwart.

POV Hailey

Het is nu al tien minuten geleden dat Max drinken is gaan halen en hij is nog steeds niet terug, ik sta op en loop naar binnen. Ik zie hem nergens ik loop weer naar buiten en zie twee flesjes water op de grond liggen. Waarschijnlijk zo'n grapje van Max, ik ga weer liggen en val in slaap.

Als ik een uurtje later weer wakker wordt ligt hij niet naast me, ik loop weer naar binnen maar daar is hij ook niet. Ik pak mijn telefoon en bel Zayn.
'Heei wat is er?' vraagt hij gelijk bezorgd.
'Max is weg' zeg ik.
'Hoelang al?' vraagt hij.
'Één uur en tien minuten' zeg ik.
'Als hij vanavond nog niet terug is bel je nog een keer dan kom ik naar je toe' zegt hij en ik hang op.
Ik pak wat te eten en eet het op, duhhh ik pak geen eten om het vervolgens aan de papegaaien te geven.

Als Max 's avonds nog steeds niet terug is bel k Zayn weer.
'Heei is hij nog steeds niet terug?' vraagt hij.
'Nope' zeg ik.
'Ik kom naar je toe' zegt hij en hij hangt op.
Als er iets later op de deur word geklopt sprint ik er heen, ik open de deur maar er is niemand. Ik kijk rond ik zie alleen een brief op de deurmat liggen, ik raap hem op en loop naar binnen.

Beste Hailey,
Ik heb gehoord dat Max ontvoerd is.
Dat heb ik gedaan!
Als je doet wat ik zeg krijg je hem terug,
als je dat niet doet zal hij dood gaan!
Natuurlijk krijg je hem levend terug,
maar de eerste opdracht is om in te breken,
bij de Louis Vuitton in Londen.

Met vriendelijke groet
Colton.

P.S. Als je het gedaan hebt lever je het geld in bij,
Londen Street 21!

_______________________

Hooooooi,
Sorry dit is echt een kut hoofdstuk!!
Ik had weinig inspiratie maar het moest er toch in om het boek langer te maken!!
Ik moet vanavond optreden met school! We moeten toneelstukjes opvoeren voor een groep mensen doe al 500 jaar een club hebben!! Het zijn ongeveer 500 mensen, ben een beetje zenuwachtig!!!

Vote/Comment/Follow????

Xxx Romée

Is this the heaven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu