POV HaileyDe deur vliegt open en daar staat iemand die ik niet verwacht had.
'Party is on bitches!' zegt Isa, ze pakt een pistool en begint in het wilde weg te schieten. Iedereen duikt onder een tafel, ik zie Niall Jade vast houden. Harry kruipt naar ons toe.
'Waarom doet ze dit?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op.
'Dat wat op Zayn zijn muur stond' zegt Max.
'OMG ze komt voor jou Hailey' zegt Harry en Max neemt me in zijn armen.
'Maar waarom?' vraag ik.
'Toen je werd aangereden, dat was Isa ook ze werkt samen met Colton' zegt Max.
'Kut kind' zeg ik droog, Harry die schiet in de lach.
'Maar ze is klaar' zegt Zayn.
'Misschien moet ik gaan kijken' zegt ik.
'Nee' zegt Zayn die er bij is komen zitten.
'Dat wil ze juist' zegt Max.
'Maar...' zeg ik maar mijn zin wordt afgekapt door Zayn.
'Geen gemaar je doet het gewoon niet' zegt hij.
'Niet lief' zeg ik.
'Klopt maar het is wel het beste' zegt Harry.
'Maar het is mijn beste vriendin' zeg ik.
'Het was je beste vriendin' zegt Max en ik knik, ik hoor een deur open gaan en dichtslaan.
'Mag ik nu wel kijken?' vraag ik.
'Ik ga eerst!' zegt Zayn, hij steekt zijn hoofd boven de tafel en kijkt rond.
'En?' vraagt Max.
'Ze is weg kom maar' zegt Zayn en we komen tevoorschijn, ik kijk naar Max en hij kijkt verbaasd terug.
'Je wilt erachteraan hé' zegt Max.
'Misschien' zeg ik.
'Ga maar kijken dan maar ik loop wel mee' zegt Max en we lopen de deur door. Als we buiten zijn zie ik Isa tegen de muur aan zitten, ik ren er naar toe en hoor Max zuchten.
'Isa?' zeg/vraag ik.
'Wat moet je?' vraagt ze bot.
'Wat is er gebeurt?' vraag ik en ze barst in tranen uit.
'Ik kwam een keer in de gevangenis om mijn vader te bezoeken, en toen kwam ik Colton tegen hij heeft me bedreigd. Hij zei dat ik jou moest vermoorden, ik deed dat want anders zou hij mij vermoorden. Ik reed jou aan maar je lag in coma, ik hoopte zo erg dat je weer wakker werd. Toen je weer wakker werd en Max je ten huwelijk had gevraagd zei Colton dat ik dit moest doen' zegt ze huilend.
'OMG dat is zo erg' zeg ik.
'Weet ik maar ik durfde het niet te zeggen tegen iemand, niemand vertrouwde me meer' zegt ze.
'Knuffel?' vraag ik en geef haar een knuffel.
'Sorry, ik snap dat je me niet kan vergeven maar het spijt me zo erg' zegt ze.
'Ik moet er nog over nadenken of ik je kan vergeven maar je bent nog steeds mijn vriendin' zeg ik.
'Echt?' vraagt ze verbaasd.
'Tuurlijk wat zou ik zonder jou moeten?' zeg ik en ze lacht.
'Helemaal niks' zegt ze lachend.
'Maar al mijn vriendinnen zitten binnen maar er mist er nog een' zeg ik en ze kijkt me verbaasd aan.
'Wie dan?' vraagt ze.
'Jij gekkie dus kom je mee naar binnen?' vraag ik.
'Maar Hailey!' zegt Max en ik steek mijn middelvinger op.
'Oké ik ga wel mee' zegt ze en ik trek haar omhoog en we lopen naar binnen.______________
Hooi!
Hoe gaat het!??
Isa is dus mijn beste vriendin in het echte leven, ik vroeg aan haar wat ze wou doen in het boek.
Ze zei dus dat ze dit wou doen want zo'n grapjas is het wel, nu staat het erin Isatroost2403 😂😂.Vote/Comment/Follow???
Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictionDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330