POV Max
Er ligt een steen met een briefje in de woonkamer door het raam gegooid! Ik pak het op en lees het briefje:Beste Max,
Misschien komt dit onverwachts.
Wij zouden het fijn vinden als Hailey dood gaat!
Misschien kan JIJ ons daar bij helpen?
Vertel het gewoon tegen ons of mij!Groetjes Colton en Isa
Die laatste naam kwam heel onverwachts, ik bel haar maar even.
'Hoi Max heb je het al zo snel bedacht?' hoor ik Isa vragen.
'Jullie zijn de beste vriendinnen van Hailey hoe konden jullie allebei!' schreeuw ik.
'Hoe bedoel je wij allebei?' vraagt Isa.
'Fleur ook al!' schreeuw ik.
'Nou dat komt dan mooi uit!' zegt ze vrolijk waardoor mijn mond open valt.
'Ik ga jullie niet helpen!' schreeuw ik en ik hang de telefoon op. WTF ik snap er helemaal niks van, waarom is deze wereld zo kut? Waarom is Hailey er niet ze hielp me altijd! Als ik er niet meer tegen kon of als ik geen zin meer had om te leven of zo.POV Hailey
Ik kijk naar Max en ik begin spontaan te huilen, Joost komt binnen gerend en slaat een arm om me heen.
'Wat is er meisje?' vraagt hij, ik wijs naar Max.
'Zal ik je wat vertellen?' vraagt hij.
'Wat dan?' vraag ik snikkend.
'Je kan contact zoeken met de wereld, in ieder geval met de persoon waar je van houdt' zegt hij en ik kijk op.
'Hoe moet dat want ik denk dat hij zo zelfmoord gaat plegen!' zeg ik en Joost glimlacht.
'Je moet het willen en dan lukt het vanzelf!' zegt hij en hij loopt weg. Ik ga in mijn gedachten Max zitten roepen maar het lukt niet, ik probeer het hardop maar dat lukt ook niet. Als ik al 10 minuten bezig ben zie ik Max opkijken in het beeldscherm, ik zet het geluid aan en hoor dat hij mij ook heeft gehoord.
'Max het komt allemaal goed ik help je en ik probeer alles om weer terug te komen!' zeg ik en Max kijkt om zich heen.
'Ik kan je zien maar je kan mij niet zien dus je hoeft me ook niet te zoeken' zeg ik.
'Hailey?' vraagt Max.
'Ja dat ben ik!' zeg ik en Max glimlacht.
'Hailey ik kan het gewoon niet meer! Jij bent er niet en Isa en Fleur zijn twee kut kinderen, ze hebben ons gewoon bedrogen!' zegt Max.
'Dat weet ik maar Fleur heeft er echt spijt van ze heeft vanmiddag zelfs zitten twijfelen om zelfmoord te plegen!' zeg ik.
'Moet ik haar dan vergeven?' vraagt Max.
'Ja maar Isa niet!' zeg ik.
'Dankje je bent de beste schat! Ik hou van je' zegt hij.
'Ik hou van je Max maar ik moet weer gaan!' zeg ik en Max die zwaait zonder dat hij weet waarheen.'Is het gelukt?' vraagt Joost.
'Ja en ik ben blij nu' zeg ik.
'Maar hou ben jij hier eigenlijk terechtgekomen?' vraag ik.
'Hailey dit is misschien schokkend maar ik ben je vader' zegt hij en mijn mond valt open.
'Ik weet nog steeds niet hoe ik mezelf moet bewijzen dus ik ben dood' zegt hij.
'En mama?' vraag ik.
'Die loopt ergens op aarde naar jou te zoeken!' zegt hij en mijn mond valt weer open.
'Waren jullie in coma?' vraag ik en hij knikt.
'Dit is zo vaag!' zeg ik.____________
Hello bello!
Hoe gaat het?
Hadden jullie dit zien aankomen??? Laat het weten in een comment!!
Isa en Fleur zijn mijn beste vriendinnen in het echte leven en dit is ook heel raar, om uit hun te schrijven! Isatroost2403 Fleurtjuhhx
Maar in het echte leven zouden ze dit nooit doen!!
Love you besties!!Vote/Comment/Follow?
Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictionDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330