Hoofdstuk 11

445 20 0
                                    

POV Hailey

'Joost kan je ook iets voor iemand doen op de aarde?' vraag ik ik noem hem geen pap of zo want dat zijn de jongens.
'Ja tuurlijk' zegt hij. 'Als je maar iets doet wat je nooit anders zou doen'
'Oké hoe moet dat dan?' vraag ik. 'In ieder geval dat op de aarde'
'Het zelfde als je bij Max hebt gedaan' zegt hij en ik ga het gelijk proberen.

Als het me na een tijdje nog niet is gelukt stop ik er maar mee, ik probeer het straks nog een keer.
'Is het al gelukt?' vraagt Joost.
'Nee het lukt me gewoon niet' zeg ik gefrustreerd.
'Misschien lukt het je later wel dan ga je nu gewoon wat eten' zegt hij en ik knik.

POV Max

Ik zit hier nu naast Hailey en ze doet nog helemaal niks! Er komt een dokter binnen lopen die me bezorgd aankijkt.
'Ik heb slecht nieuws' zegt hij uiteindelijk.
'Vertel maar' zeg ik bang.
'Als ze niet binnen 1 week wakker wordt halen we de stekker eruit' zegt hij en ik voel tranen opkomen.
'U bedoelt dat u ze dan dood laat gaan' zeg ik ongelovig.
'Helaas wel' zegt hij en ik voel een brok in mijn keel zitten, als de dokter weg is bel ik Zayn want die zit toch in het ziekenhuis.

'Heei wat is er?' vraagt hij.
'Wil je even hier heen komen' vraag ik en er loopt een traan over mijn wang.
'Is goed ik kom er aan' zegt hij. 'Huil je nou?'
'Dankje en ja' zeg ik.
'Tot zo' zegt hij en de lijn wordt verbroken.
Iets later komt Zayn binnen en ziet dat ik huil, hij gaat naast me zitten en kijkt me ernstig aan.
'Ze halen de stekker eruit als ze niet binnen 1 week wakker wordt' zeg ik en zijn mond valt open.
'Dan gaat ze dus dood' zegt hij vol verbazing en ik knik. 'OMG dat kunnen ze toch niet maken'
'Dat dacht ik dus ook' zeg ik en hij geeft mij een knuffel.

'Hoe gaat het met Perrie?' vraag ik.
'Goed ze mag morgen naar huis, er waren twee aders doorgesneden en ze was veel bloed verloren' zegt hij en ik kijk met zo'n hoofd van "EW".
'Gelukkig mag ze al bijna naar huis' zeg ik en hij knikt.
'Ik ga zo maar even naar huis want ik ben er nog niet geweest sinds het ongeluk' zegt hij.
'Dat is al even' zeg ik en hij knikt.
'Ik hoop dat ze wakker wordt' zeg ik.
'Dat hoop ik ook' zegt hij.
'Ik ga!' zegt hij.
'Doei!' zeg ik en hij loopt weg.

'Please Hailey wordt nou wakker!' zeg ik. Ik denk niet dat het werkt maar ja ik kan het altijd proberen. Als ze nou maar wakker wordt binnen 1 week, anders dan ga ik wel met haar mee.
Ik pleeg dan gewoon zelfmoord ofzo.
Maar wat als ze wel wakker wordt, dan gaan Isa en Colton wat doen!
Ik weet niet wat ik moet doen!

-----_____----

Omg Hailey moet wakker worden!!
Haha ik weet al wat er gaat gebeuren!!

Vote/Comment/Follow??

Xxx Romée



Is this the heaven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu