**1 maand later**
POV Max
'Heei Max' zegt Hailey.
'Heei sweatheart' zeg ik met mijn ochtendstem.
'Ga je mee naar het meer?' vraagt ze.
'Zwemmen?' vraag ik en ze knikt.
'Ik pak je zwembroek wel alvast' zegt ze en ze loopt naar de kast, ik zie nu pas dat ze in haar bikini loopt.
'Je hebt je leuke bikini aan' zeg ik en ze knikt.
'Doe jij je roze zwembroek aan dan matchen we' zegt ze enthousiast.
'Is goed schat als jij daar happy van wordt' zeg ik en ze glimlacht.
'Ik maak wel alvast wat eten' zegt ze en loopt weg. Ik trek mijn roze zwembroek aan en loop naar beneden, ik zie Hailey in de keuken staan te koken.
'Heei' zeg ik.
'Heei' zegt ze terwijl ze een paar boterhammen in een tas stopt.
'Ik ben blij dat we weer gewoon normaal kunnen leven na dat ongeluk' zegt ze.
'Ik ook' zeg ik en geef haar een kus.
'Ik rij is dat goed?' vraagt ze.
'Ja hoor ik vind het best' zeg ik.
'Dan gaan we wel met de Fait 500' zegt ze en ik lach.
'Is goed' zeg ik lachend.
'Kom we gaan!' zegt ze.
'Wacht even!' roep ik en ze draait zich om.
'Wat is er?' vraagt ze en ik loop naar haar toe. Ik duw haar tegen de muur aan en begin haar te zoenen.
'Dat was goed voor?' vraagt ze als ik terugtrek.
'Had ik even zin in maar kom we gaan' zeg ik en we lopen naar buiten. We stappen de auto in en we rijden naar het meer, het is gelukkig niet zo heel erg druk. Als Hailey op haar handdoek ligt pak ik haar op en gooi haar in het water, dat lukt niet helemaal want ze pakt mijn hand en ze trekt mij mee.
'Jammer!' zegt ze en ik lach.
'Dat was niet de bedoeling' zeg ik lachend.
'Van mij wel' zegt ze ook lachend.
'Het is trouwens niet koud' zegt ze.
'Nee dat valt wel mee' zeg ik, ik pak haar weer op en leg haar op der handdoek.
'Je bent wel van het dragen vandaag' zegt ze en ik lach, ik ga naast haar liggen en geef haar een kus.
'Gelukkig heeft Colton nu levenslang' zeg ik en ze knikt.
'Gelukkig wel' zegt ze en ik doezel in slaap. Als ik een plens water in mijn gezicht voel word ik wakker, ik kijk wie het deed en ik zie alle jongens staan en ik hoor de meiden lachen.
'Serieus?' zeg ik en ze schieten in de lach.
'Je lag er wel schattig bij' zegt Hailey en ze geeft me een kus.
'Dankje' zeg ik en ik lach heel vaag.
'Ga je mee zwemmen?' vraagt Louis en ik ren mee. Als we iets later weer er uit komen liggen de meiden allemaal te lachen, we kijken ze raar aan en ze lachen nog harder.
'Wat is er?' vraagt Harry.
'Je hoofd' zegt Fleur lachend Harry hallt zijn hand over zijn hoofd en haalt er een stuk wier uit.
'OMG DAT IS ZO GOOR!!' gilt hij en we schieten allemaal in de lach.____________
Hoi,
Hadden jullie het door dat het die droom van Max was??
In hoofdstuk 7 ofzo😂😂
Maar ik denk dat dit het laatste hoofdstuk was en dan komt er nog een epiloog!!
Vote/Comment/Follow??Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictieDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330