POV Hailey'Ik moest van de dokter vragen of mijn vriend een pyjama mee wou nemen' zeg ik.
'Laat me raden je weet niet wie dat is?' vraagt de jongen die de dokter ging halen.
'Inderdaad' zeg ik.
'Me!' zegt de jongen die Max heet.
'Wil je dat doen?' vraag ik en hij knikt.
'Ik ga nu wel even anders ben je straks alleen en dan ben ik bang dat Isa komt' zegt hij en ik kijk hem verbaasd aan.
'Wie is Isa?' vraag ik uiteindelijk.
'Dat leggen hun wel uit ik ga wel wat kleding halen' zegt Max en ik zwaai. Als hij weg is kijk ik vol verwachting naar de rest.
'Gaan jullie het nog uitleggen of niet?' vraag ik als ik al even naar ze zit te kijken.
'Ja tuurlijk' zegt de jongen die Louis heet.POV Max
'Dat leggen hun wel uit ik ga wel wat kleding halen' zeg ik en Hailey zwaait. Als ik het ziekenhuis uit loop staat alle pers er nog steeds, ik krijg allemaal vragen naar mijn hoofd gegooid al negeer ik ze allemaal.
Als ik eindelijk in mijn auto zit rij ik gelijk weg, ik had echt geen zin om uit te leggen wie Isa is, dan word ik echt boos namelijk. Ik rij de poort door het terrein op, ik pakeer de auto naast die Fiat van Hailey ik weet nog dat ik die gaf voor haar verjaardag.Flashback....
'Mag ik mijn ogen nou al open doen?' vraagt ze.
'Nee dat mag nog niet!' zeg ik.
'Wanneer dan wel?' vraagt ze ongeduldig.
'Nu!' zeg ik en ze doet haar ogen open.
'OMG!!!' roept ze.
'Vind je het leuk?' vraag ik en ze knikt hevig.Einde flashback...
Dat waren mooie tijden.... Ik ga naar binnen en pak wat kleding en een pyjama, haar lievelings jurkje en nog veel meer. Ik pak nog wat te eten en stap weer in de auto, ik rij weer naar het ziekenhuis. Als ik onderweg ben bedenk ik me dat ze gaan vragen waarom ik een tas mee heb, zal ik het ze vertellen of misschien moeten de jongens en ik daar een meeting voor doen. Ik denk het laatste, ik heb het er nog wel over met de jongens. Als ik eindelijk het ziekenhuis in loop ga ik weer naar haar kamer, ik ga naar de bovenste verdieping de vijfde kamer aan de linkerkant. Ik zie Hailey slapen, het ziet er heel schattig uit. Ik zie Louis vrolijk zwaaien, ik zwaai terug.
'Ze slaapt' zegt Zayn heel droog.
'Nee echt dat had ik nog niet gezien' zeg ik sarcastisch, waardoor iedereen in de lach schiet.
'Hebben jullie het hele verhaal vertelt met Isa?' vraag ik.
'Ja en met Fleur ook nu snapt ze al veel meer' zegt Liam.
'Ze is heel boos en bang voor Isa vooral na wat er bij Zayn en Perrie op de muur stond' zegt Niall die gelijk een hand voor zijn mond slaat.
'NIALL!!' roepen alle jongens tegelijk.
'Wat stond er bij jullie op de muur?' vraag ik._________________
Hoooi
Ik My best friend is my hero verwijderd!
Het spijt me maar ik had geen inspiratie meer!!
Hoop dat jullie snappen!!Vote/Comment/Follow??
Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictionDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330