Hoofdstuk 33

359 15 1
                                    


POV Max

Ik lig hier in een kamer, ik ben vastgebonden en ik zie helemaal niks. Ik heb ook vreselijke honger, en dorst.
Ik hoor iemand een trap op lopen en de deur van het slot draaien, er loopt iemand de kamer binnen die ik maar al te goed herken, Colton. Hij maakt me los en geeft me wat te eten. Als hij weer weg is eet ik het op, het smaakte echt nergens naar. Ik hoop dat ik hier snel weg ben, dat zal wel niet.

POV Hailey

'Hoi Zayn' zeg ik als hij binnen loopt.
'Heei wat is er nou gebeurt?' vraagt hij als hij op de bank gaat zitten.
'Nou we gingen vanmiddag zwemmen, op een gegeven moment zei Max dat hij wat drinken ging halen. Hij was na tien minuten nog niet terug en toen ging ik zoeken, ik dacht dat hij een grapje had uitgehaald dus ik ging weer liggen. Toen een uur later was hij er nog niet en hij was nergens te bekennen, toen belde ik jou. Maar vanmiddag kreeg ik deze brief' ratel ik en ik geef hem de brief. Hij leest hem.
'OMG dat is echt kut' zegt hij.
'Daar was ik nog niet achter gekomen' zeg ik droog.
'Maar ga je het doen?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op.
'Ik weet het niet' zeg ik.
'Misschien moeten we naar de politie en dan gaan ze hem wel zoeken' zegt hij.
'Maar dan gaat hij dood' zeg ik.
'Dat is waar maar wat als we het bij de politie aangeven maar ze mogen niks zeggen' zegt hij.
'Dat zou nog wel eens kunnen' zeg ik.
'Ja slim hé?' zegt hij.
'Maar hoe zijn ze hier weggekomen want als er een boot was had ik dat wel gehoord' zeg ik.
'Ze moeten hier nog op het eiland zijn' zegt hij.
'Anders bel jij de politie en dan probeer ik Max te bellen' zeg ik.
'Ja dat doen we' zegt hij en hij pakt gelijk zijn telefoon. Ik pak hem ook en bel Max, ik wil ophangen als hij na twee minuten nog niet heeft opgenomen maar dan wordt er ineens opgenomen.
'Max?' vraag ik.
'Hailey?' vraagt Max.
'Max waar ben je?' vraag ik en Zayn kijkt me met open mond aan.
'Weet ik niet' zegt hij.
'Ben je met een boot gegaan?' vraag ik.
'Nee met een auto niet met een boot' zegt hij.
'Wat zie je?' vraag ik.
'Nou er is een raam maar als ik daar uitkijk dan zie ik alleen een bos' zegt hij.
'Met normale bomen of palmbomen?' vraag ik.
'Normale' zegt hij ,ik hoor een deur open gaan ik hoor ook iemand schreeuwen en dan hoor ik niks meer.
'Als jij nog een keer belt gaat hij gelijk dood!' zegt een stem die ik maar al te goed en ken en had gehoopt hem nooit meer te horen, Colton.

______________

Hello!!

Hoe gaat het??
Vote/Comment/Follow!???

Xxx Romée

Is this the heaven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu