**De dag van de bruiloft**POV Hailey
Ik zit hier nu bij Pezz en Jade die me aan het opmaken zijn. Ik heb mijn jurk al aan maar ik heb de jongens nog niet eens gezien. Alsof ze mijn gedachten kunnen lezen komen ze net binnen lopen.
'OMG!' roept Louis en ik kijk hem verbaasd aan, Liam heeft tranen in zijn ogen.
'Wat is er!' vraag ik.
'Je bent zo mooi' zeggen Zayn en Harry.
'Je natuurlijk al mooi maar nu ben je nog mooier' zegt Niall droog en ik lach.
'Hailey zit stil ik moet je haar doen!' zegt Jade en ik zit gelijk stil.
'Wij gaan nog even naar beneden' zegt Liam.
'Okeetjes' zeg ik en ze lopen weg.'Je bent klaar' zegt Jade na een tijdje.
'Mag ik kijken dan?' vraag ik want alle spiegels zijn afgeplakt.
'Ja natuurlijk mag je kijken' zegt Perrie en ze geeft me een spiegel. Wow ik ben best wel mooi nu!
'Wow' zeg ik en de meiden lachen.
'Je vind het mooi?' vraagt Jade.
'Nee ik vind het geweldig!' zeg ik en ik geef ze allebei een knuffel.'Hailey je moet' zegt Zayn en ik loop met hem mee, ik heb Zayn gekozen om me naar voren te brengen omdat ik hem het meest als een vader zie. Ik kijk hem zenuwachtig aan en hij snapt de hint, hij geeft me een knuffel en we lopen naar Max toe. Hij is zo knap nu, hij heeft een zwart pak aan en hij kijkt heel zenuwachtig net zoals mij. Zayn geeft me een kus op mijn wang als we er zijn en hij gaat zitten. Die man houd een praatje maar ik let niet echt op omdat Niall en Harry alleen maar gekke bekken zitten te trekken. Ik hoop niet dat ik in de lach schiet maar ja. Als de man eindelijk bij het belangrijke stuk is aan gekomen let ik wel op.
'Neemt u Maxwell George Schneider Hailey als uw wettige echtgenoot?' vraagt die man.
'Ja' zegt Max.
'En u Hailey Sofi Direction neemt u Max als uw wettige echtgenoot?' vraagt hij nu aan mij.
'Ja' zeg ik.
'U mag de bruid kussen' zegt hij en Max geeft mij een kus, die op zich best lang duurt. Als we klaar zijn juicht iedereen, en ik zie alle jongens huilen.Als we op de "afterparty" aankomen is iedereen er al. Ik zie mijn moeder zitten en ze zit ook te huilen.
'Oké als we heel even de aandacht mogen?' hoor ik Louis door de microfoon zeggen, oh god.
'We hebben een liedje geschreven voor Hailey, en dat gaan we nu zingen' zegt Niall.
'Het liedje heet: I want to write you a song' zegt Zayn en ze beginnen met spelen. (Lied staat ook boven)
[Harry:]
I want to write you a song
One as beautiful as you are sweet
With just a hint of pain
For the feeling that I get when you are gone
I want to write you a song[Liam:]
I want to lend you my coat
One that's as soft as your cheek
So when the world is cold
You'll have a hiding place you can go
I want to lend you my coat[Louis:]
Oooh, everything I need I get from you
Oooh, givin' back is all I wanna do[Liam:]
I want to build you a boat
One as strong as you are free
So any time you think that your heart is gonna sink
You know it won't
I want to build you a boat[Louis:]
Oooh, everything I need I get from you
Oooh, givin' back is all I wanna do[Harry:]
Oooh, everything I need I get from you
Oooh, givin' back is all I wanna do[Niall:]
I want to write you a song
One to make your heart remember me
So any time I'm gone
You can listen to my voice and sing along
I want to write you a song
I want to write you a songAls ze klaar zijn met zingen klapt iedereen, ik huil natuurlijk. De jongens komen naar me toe en geven ons een knuffel. Als we net klaar zijn met knuffel vliegt de deur open en er staat iemand die ik niet had verwacht.
-------------
OMG WIE IS HET??Heei,
Hoe gaat het?? Tweede hoofdstuk vandaag!!!
Proud of me???
Jongens Louis heeft toegegeven dat zijn vriendin waarvan ik de naam ben vergeten zwanger is!! OMG Louis wordt papa!!!
Gefeliciteerd!!!!!Vote/Comment/Follow???
Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanficDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330