POV ColtonIk zit hier nu al 4 en een half jaar in de bak, tussen moordenaars en ontvoerders. We moeten zo naar buiten, ik heb daar altijd ruzie met een paar gabbers. We worden geroepen en lopen naar buiten, ik loop het plein op en ga op mijn bankje zitten.
'Hé klootzak!' roept iemand en ik draai me om naar waar het geluid vandaan kwam.
'Wat!??' roep ik terug.
'Dat is ons bankje!' roept hij.
'Sinds wanneer, ik heb gisteren toch gewonnen?' vraag ik.
'Toen werden we uit elkaar gehaald!' zegt hij.
'Je wilt een revanche?' vraag ik en sta al op.
'Nee ik wil het afmaken' zegt hij en ik knik.
'Is goed, kom hier dan!' zeg ik en sla hem op zijn slaap waardoor hij valt. Ik trap hem nog een keer in zijn buik en geef hem een trap onder zijn kin, hij ligt bewusteloos op de grond.
POV Jade
Ik zit bij Perrie in het ziekenhuis we zijn zo'n verhaaltje aan het invullen die vaak in de cosmo girl staan.
'Bijvoeglijk naamwoord?' vraag ik.
'Blauwste' zegt ze.
'Oké komt die!' zeg ik.'Whoohoo ! Jij,Jade,Jesy en Leigh-Anne zijn het na 2 uur ruziën eindelijk eens geworden. De vakantie naar Portugal is geboekt ! Het weekendje naar Parijs en backpacken in Londen zijn last minute tóch afgevallen. Voorbereiden maar ! Jij kan niet zonder 100 liter foundation, Jade wil eerst 20 nieuwe exemplaren van haar favoriete schuddebol kopen, Jesy moet shoppen voor nieuw blauw jurkje. Maar Leigh-Anne wint. Jullie moeten eerst samen naar het modderbad! Jij ziet een look á like Madonna wel zitten. Met een watermeloen masker en paarse verf in je haar zit je er relaxt bij. Dat moet je laten weten op YouTube. Op je spiegel van Louis Vuitton tik je met je tong een berichtje aan Eleanor. Maar oeps ! Per ongeluk verzonden naar Stan. Hij stuurt een foto van zijn neus en de woorden : ''Ik zie je liever dan Say yes to the dress. Als ik mee mag op vakantie, krijg je van mij schoenen van smaragd en net zoveel oreo's als je wil ! ''Hmm, verleidelijk, maar kak. Dan ga je liever shoppen voor telefoons. In de winkel sjouw je 65 kilo aan tassen. Totdat Zayn en Jhon op een Fiat 500 voorbijkomen.'' Jij bent veel te blond om te tillen, geef maar aan ons !'' zeggen ze verdrietig. Extra handig : voor $500 per 1 minuut, plus een bonus van alle cd's van Winnie the pooh, zijn ze ook te boeken als vakantiekoffer-dragers! Nu zijn jullie helemaal klaar voor de blauwste vakantie ever !
'Die is echt geweldig geworden!' zegt Perrie.
'Ik heb nog een cosmo girl!' zeg ik en Perrie klapt blij in haar handen. Ik pak het tijdschrift en we beginnen het in te vullen.'Klaar!' zegt Perrie en ze leest het voor.
Je ligt net te slapen als je opeens een keihard geknor hoort. Je gaat rechtop in je kaasdoos zitten en haalt langzaam je deken gemaakt van schaamhaar van je af. In de kast grijp je een zadel en sluip je heel voorzichtig je slaapkamer uit. Bovenaan de trap blijf je staan. Hoor je dat nu goed ? Zingt er iemand heel hard een nummer van One Direction? Je tijgert op je buik de trap af en doet voorzichtig de deur naar de huiskamer open. Je kunt het niet geloven, maar daar staat Mr. Smith. In jullie huis ! Hij heeft een worst om zijn hals en trommelt wild op een pollepel. ''Snoepkont!'' roept hij uit volle borst. Je tikt hem aan op zijn jurkje. ''Wat doet u hier !'' roep je met overslaande stem.
Mr. Smith begint te lachen. ''Dat vertel ik je pas als je de volgende som hebt opgelost. Een 56-jarige taxichauffeur heeft 200 kilometers op zijn teller staan. Hij rijdt 1992 minuten met een snelheid van 35 kilometer per uur. Hoeveel staat hij in de min als hij ondertussen ook 13 keer heeft moeten stoppen, omdat hij 22, knabbel en babbels heeft aangereden ?'' Je begint zo hard na te denken dat je spontaan wortels begint te zweten. ''Stinksokken!'' '' Ik eet nog liever een bureau stoel op dan dat ik dit uitreken ! Dit weet ik nooit, al ga ik op mijn nek staan ! ''8 uur'' zegt je wiskundeleraar met een nare lach. ''Want dat is altijd de uitkomst van deze som.'' Je kijkt verbaasd naar beneden. Waarom heb je nu pas door dat je in plaats van in je pyjama je gehuld bent in pagina's van de Vogue? En hoe kan het dat je armen bruin zijn en je handen rood? Op dat moment gaat de wekker. ''Koekoeksklok'' Het was allemaal maar een droom !'OMG die is echt hilarisch!' roep ik en er komt een boze zuster binnen lopen.
'Kan dat iets zachter meiden?' vraagt ze boos."
'Sorry mevrouw' zeggen we allebei. Als ze weg loopt schieten we weer in de lach.------------_________
Heei guys!!
Vote/Comment/Follow??
Ik weet dat dit een klote hoofdstuk is maar dat maakt me niet uit!Xxx Romée
JE LEEST
Is this the heaven?
FanfictionDit is een vervolg als je het verhaal beter wil snappen lees dan eerst Adopted by, who? Alle rechten zijn van mij!! Niks kopiëren of wat dan ook. hoogste rang: #330