Potom ako sme zaspali som sa v noci okolo piatej ešte zobudila. Snívalo sa mi že ma naháňa krokodíl, a keď som na koniec spadla z nejakých schodov, som sa zobudila. Bol to totálne hrozný sen! Ale moc mi to nevadilo.. Chystala som sa posadiť na posteľ, aby som zistila koľko je hodín, ale všimla som si že Justin ma drží okolo pása!! To bol taký úžasný pocit. Bolo to nádherné.. Rozmýšľala som chvíľku nad tím, či ma chytil naschvál alebo v noci.. Možno si predstavoval že som Selena (nevedela som síce o nich toho moc, ale počula som že spolu chodia).
Asi po desiatych minútach rozmýšľania som chcela zobudiť Nicky, a ukázala by som jej že ma Justin drží, aby mi to ráno uverila, ale všimla som si že leží na zemi :D. Moc som sa jej nečudovala, keď my s Justinom sme boli roztiahnutý skoro po celej posteli. Nevadí...
Potom som zaspala.
Zobudila som sa druhý krát, Nicky a Justin už boli hore. (nikto už v posteli neležal tak som si domyslela, síce Nicky mohla byť stále na zemi..). Chvíľku som ešte ležala, potom som počula Nicky ako sa rozpráva s mamou, hovorili o tom že pôjde k nám. Keď som sa otočila na druhú stranu – to bol zážitok! Nicky má v izbe kúpeľňu, keď sú na nej otvorené dvere je vidieť do vnútra. V zrkadle som videla Justina, práve si dával trenky, nebolo toho vidieť moc, mala som sa otočiť skôr... Musela som sa rýchlo otočiť, lebo som mala pocit, že vie, že sa na neho pozerám.
Prišla Nicky, bola už namaľovaná, požičala mi maľovka a namaľovala som sa aj ja. Oblieklasom si veci, v ktorých som k Nicky došla, nebolo to niečo extra, ale veď sa prezlečiem u nás..
Justin nás samozrejme odviezol. Celú cestu sme sa smiali, rozprávali sme sa o noci, o všetkom čo sa stalo – o šteklení, rozprávaní.. Ale ani slovo o tom ako sme sa zobudili. Určite si musel všimnúť, keď sa zobudil, že ma drží okolo pása.. No nevadí, rozhodla som sa, že sa nad tým nebudem zamýšľať.. Možno sa mi to snívalo. No dúfam že nie..
Moja mama nás privítala „s otvoreným náručím“, Luk u nás ešte nebol. Nicky a Justin sa zoznamovali s mojimi rodičmi, ja som využila situáciu a išla som sa prezliecť a krajšie namaľovať. Keď som sa na seba pozrela do zrkadla – zľakla som sa! Musela som sa ísť celá osprchovať, tak som si umyla aj vlasy, veď mama je strašne ukecaná.. Ani si nevšimnú, že som tam neni. Fajn. Asi ma porazí. Som v sprchce a nemám tu žiaden uterák!!! Pomóc! Keď zakričím na mamu, bude to trápne, ale keď si pôjdem pre ten uterák sama...
„Mamííííí!!“ Zakričala som z plných pľúc. Nikto mi neodpovedal, som v keli.
„Čo chceš?!“ Ozvalo sa nemilým tónom z poza kúpeľňových dverí.
„Som v sprche, a nemám tu uterák! Nejaký mi prosím ťa dones a nikomu nič nehovor!“
„Lucy, mňa z teba raz porazí.“
„Prosím..“
„Veď idem.“ Povedala a potom ostalo ticho, bolo mi strašne zima a mame to tak dlho trvalo! Asi po desiatych minútach sa otvorili dvere.
„Na!“ Hodila mi mama do hlavy uterák.
„Čo si ho tam vyrábala?“ Spýtala som sa s drkotajúcimi sa zubmi.
„Ešte sa budeš sťažovať..“ A odišla. Potom som sa v klude mohla utrieť, obliecť sa ísť sa namaľovať. Trvalo mi to dlhšie ako som čakala. Na šťastie som počula ako sa v obývačne rozprávajú Nicky, Justin a naši. Mama trepala niečo o koláči.. Dajme tomu, že im nejaký ponúkla.
Fajn, už som hotová! A vyzerám celkom k svetu. Do riti!!!!!! Veď mám mokré vlasy!
Zobrala som do ruky fén na vlasy, kefu a pustila som sa do toho. Neznášam sušenie vlasov, vždy sa mi zamotajú.. Au!
Konečne som už vážne hotová.
„Ahojte!“ Vošla som do obývačky, akoby nič.
„Ty kde si sa stratila? Som ťa tu hľadala“ Ozvala sa Nicky prvá.
„Bola som sa osprchovať a ták.. Po včerajšku..“ Žmurkla som na ňu a ona aj Justin sa pousmiali. Mama na mňa pozrela spýtavým pohľadom. Nevedela som ako sa mám na ňu pozrieť, tak som radšej pozerala len do zeme. Justin prišiel bližšie ku mne a ticho mi povedal:
„Tvojich rodičov už poznáme s Nicky lepšie než teba, tak sme sa dohodli že dnes pôjdeme okolo deviatej na disku“ Čakala som že bude pokračovať, ale on nič..
„Kľudne“ Povedala som neisto, lebo mama na mňa pozerala. Potom sa mierne usmial, brala som to akože môžem.
„Mami, kedy má prísť ten Luk?“
„Už tu mali byť.“ Povedal tatino divným tónom hlasu. Až som sa zľakla.
„Volal som mu“ pokračoval „ ale nikto nezdvíhal.“
„Aha.. „ Nevedela som čo mám na to povedať? Čo by sa mohlo stať? Ale asi mi len šibe ako vždy.
„Lucy, ak chcete môžete ísť von, keď Luk príde zavolám ti.“ Povedala mama. S Nicky sme si vymenili pohľady a tým sme sa dohovorili že pôjdeme.
„Okej, tak sa majte!“ Trepla som prvé čo ma napadlo, aby to nevyzeralo že sa chcem rýchlo vymotať, no vyznelo to ešte horšie. Nicky sa zasmiala.
Boli sme v chodbe a obúvali sme si topánky, vtom nás napadlo že nám chýba Justin. Obúvali sme sa ďalej s tým, že ho snáď napadne, že asi niekde ideme. Mali sme pravdu. Asi minútku na to, prišiel s plnou pusu koláča a niečo mrmlal. Nebolo mu rozumieť ani pol slova, iba mu z pusy padali omrvinky. Obul sa aj on, mama mi ešte podala mobil a išli sme. Pred domom pri aute zistil, že nemá kľúče. Šiel si pre ne sám. S Nicky sme sa rozprávali o tej diskotéke čo splietali.