Story N.15

16 0 0
                                    

*30.12.2012-Nicky*

Chaz ma zase zavolal von. Tento krát sa veľmi teším. Už som sa rozhodla a dnes mu to aj poviem. Máme sa stretnúť v parku o 5.

Sú 4 mala by som sa pomaly chystať. Vlasy som si umyla už ráno. Stačilo sa len namaľovať a obliecť. Dala som si biele rifle, fialové tričko od Lucy a čiernu mikinu. Očesala som sa a pustila do maľovania. Dala som si jemnú vrstvu make-upu, špirálu, modré očné tiene a bledoružový rúž. Vlasy som si zaplietla do vrkoča, dala na ne kilo laku aby dobre držali.

Za 15 min bude 5 hodín. Mala by som už ísť, pri mojom tempe to budem ledva stíhať. Rýchlo som si dala kabát, čižmy a vyrazila som. Na moje prekvapenie mi cesta netrvala až tak dlho. Pozrela som sa na mobil a bolo 16:57. Chaz tu ešte nie je. Sadla som si na lavičku a čakala. A čakala. A čakala. Kde toľko trčí? Je už 17:15 a on tu ešte nie je!

17:23 nič...

17:30 nič...

Už som sa išla postaviť, že pôjdem domov, keď ma niekto zozadu objal. Najprv som sa zľakla, ale potom som zistila, že to bol Chaz. Vytrhla som sa mu a ani som ho nepozdravila.

„Ahoj!“ ....... „Haló!“

„Prečo si ma tu nechal tak dlho čakať? Mohol si mi aspoň zavolať! Vieš od kedy tu na teba čakám?“ bola som dosť nahnevaná.

„Prepáč, niečo som mal. Odpustíš mi?“ Opýtal sa detským hlasom a pozrel sa na mňa psími očami. Začala som sa smiať.

„No dobre.“

Chvíľu sme sa rozprávali a potom sme sa boli prejsť. Náhodne sme sa ocitli pred Chazovím domom. Vošli sme dnu.

„Vaši nie sú doma?“ opýtala som sa pretože väčšinou sú doma keď som tu.

„Nie. Išli k maminej sestre a vrátia sa až zajtra večer. Volali aj mňa ale ja som nechcel. Nie si hladná?“

„Aj trochu hej.“ Bolo mi to trápne ale naozaj som bola strašne hladná. Mňam! Mali pizzu!

Chaz ju zohrial a išli sme jesť do obývačky lebo stôl v kuchyni bol niečím zaprataný.. Rozprávali sme sa a zrazu prišlo na tému: „No? Už si si to rozmyslela?“

Práve tohto som sa bála. Síce som už rozhodnutá ale neviem ako mu to mám povedať. Odložila som tanier a začala som:

„Nóó... vieš... ja... Á...“ nestihla som to ani dopovedať, Chaz tiež odložil tanier a dal mi pusu. Nebránila som sa a začali sme sa bozkávať. Strčil mi do úst jazyk a ja som mu to vrátila. Bolo to nekonečné. Cítila som sa ako v siedmom nebi.

„Áno...“ povedala som počas bozkávania. Chaz sa zastavil:

„Čo áno?“

„Pýtal si sa či budem s tebou chodiť. Tak ti odpovedám. Áno.“

Potom sme na chvíľku prestali a išli sme umyť taniere. Keď sme doumývali, Chaz sa zrazu zastavil v kuchyni pred stolom.

„Nie! Na to ani nemysli!“ zakričala som naňho, lebo som vedela na čo myslí. Na stole boli 2 fľaše červeného vína.

„Prečo nie? Jeden pohárik ťa predsa nezabije. A kto to zistí? Máme toho ešte veľa. Veď si to ani nevšimnú.“ Musím sa priznať, že aj ja som mala chuť si dať. No tak som proste neodolala. Nie že by som bola nejaká alkoholička ale troška predsa neuškodí. Aj keď teda viem, že to pri tej troške neskončí... No tak sme si teda zobrali fľašku a poháriky a išli sme do Chazovej izby. Zapli sme si telku a rozprávali sa.

„Na nás!“ štrngli sme si pohárikmi, dali sme si pusu a vypili víno. Chvíľu sme sa rozprávali, pozerali film. Zrazu sme sa obidvaja pozreli na stôl a potom na seba. Obaja sme vedeli čo chceme. Tak sme si naliali ešte jeden pohárik. A potom ešte jeden. A neskôr ešte jeden a posledný... Keďže sme mali super náladičku smiali sme sa ako blázni.

Keď skončil film som si spomenula, že je veľa hodín. Ale takto doriadená asi domov nemôžem ísť. Keď Chaz zbadal, ako som sa postavila a zatackala, navrhol mi, že môžem u neho prespať. Tak som súhlasila. Nemala som na výber, len ešte musím zavolať mame.

Na moje prekvapenie vôbec neprotestovala. No tak som sa teda išla osprchovať. Chaz mi požičal tričko a tepláky. Potom sa išiel osprchovať on.

Má veľkú posteľ, takže sme spali spolu. Keď prišiel Chaz do postele, začali sme sa bozkávať. Zvalil sa na mňa a začal mi ohmatávať celé telo. Ja som ho chytila za zadok, potom som mu prešla po chrbte a neskôr som mu vošla s rukami do vlasov. Zrazu mi išiel s rukami pod tričko a ohmatával ma po celom tele a nakoniec mi tričko vyzliekol. Nebránila som sa pretože aj ja som to chcela. Obaja sme to chceli. Potom som tričko vyzliekla aj ja jemu a začala som mu pomaly sťahovať nohavice a aj on mne. Nasledovali nohavičky a jeho boxerky...

Rýchlo si natiahol kondóm (netuším odkiaľ ho má ale bolo mi to jedno) a vnikol do mňa. Vyšiel zo mňa dlhý a hlasný vzdych. Trošku to zabolelo. No potom to už bolo príjemné. Obaja sme stonali a vzdychali na celý byt. Začal mi bozkávať krk a prešiel až na prsia. Potom sa vrátil k mojim ústam. Teraz som bola na rade ja. Prevrátili sme sa, takže teraz som ležala ja na ňom. Schádzala som mu jazykom po krku, neskôr na brucho a... a potom ešte nižšie. Dala som mu dole kondóm a začala som mu ho lízať a vyfajčila som ho. Vystrekol sa mi úst. Pomaly som mu zase jazykom prechádzala hore. Potom sme sa už len bozkávali...

Ráno sme sa zobudili nahý a bolela nás hlava. Bolo mi strašne zle... Pokračovanie nabudúce

Justin Bieber storiesWhere stories live. Discover now