Story N.4

15 0 0
                                    

„Nie som v pohode. A kam si sa vlastne tak strašne ponáhľal? Ani som sa ti nestihla poďakovať." Trochu som sa pritom začala červenať...

„To len na skúšku, lebo som nestíhal. A nemáš za čo ďakovať, veď to ja som do teba narazil." odpovedal keď sa trošku ukludnil, ale červený bol stále....

„Tak dobre !!! Lucy žije, Justin bol na skúške - a čo robíme teraz ? Nič, čo keby sme išli von, veď aj tak sa nudíme a aspoň vás zoznámim.„ prerušila náš rozhovor Nicky.

„A si ty normálna?! Veď ja si nemám čo obliecť !"

„ Áno som normálna, a oblečenie ti požičiam." Odpovedala mi Nicky, a hneď po mne začala hádzať rôzne časti oblečenia... Tak som si začala pomaly pozerať čo to po mne pohádzala, nakoniec som si z jej pomocou vybrala. Keď sme boli obi dve oblečené išli sme sa maľovať keď v tom niekto zakričal:

„Hey, ja som tu !" - s Nicky sme zistili že Justin ten rozhovor s nami nezrušil ale stále nás sledoval a načúval

„Ty si neni normálny že ?! Prečo si sa nevypol ! Veď sme sa prezliekali !!! Inak kedy to chceš stihnúť ty ? Pri tvojom tempe to nestihneš ani za pol roka ! - začala naňho kričať Nicky, ale ja som sa medzi tým stíhala len váľať po zemi ....

„No a čo ? A mimochodom aj ja som sa prezliekal tak ste sa mohli pozerať aj vy !" A keď to dopovedal Nicky sa neovládla a váľala sa po zemi so mnou. Keď v tom sme započuli buchot, najprv sme sa zľakli ale keď sme zistili že to len Justin spadol zo stoličky začali sme sa smiať ešte viac, a samozrejme aj on.

Keď už sme sa obliekli, namaľovali a všetko ostatné mohli sme vyraziť. Nicky mi povedala že nikdy sa nemusia dohadovať kde sa stretnú, pretože majú svoje tajné miestečko. Keď sme tam prišli, uvidela som nádhernú svetelnú fontánu okolo ktorej boli lavičky. Nikto tam nebol až na jedného človeka v kapucni a teniskách. Z môjho vnútorného obdivovania ma vytrhla Nicky keď ma ťahala k tomu chalanovi. Až neskôr mi došlo že to je Justin.

„Ahoj. Tak ja sa ti oficiálne predstavujem. Moje meno je Justin Bieber."

„ Čau. Ja som Lucy."

„Júúúúú, a ja som Nicky.... Len aby sa nezabudlo." Povedala som smiechom Nicky. A kto by len odolal jej smiechu ? No to asi nikto.

„Tak aby sme sa lepšie zoznámili vás pozývam do najlepšej reštaurácie na svete." Povedal natešene Justin. A ukázal nám na jeho parádne autíčko, tak nám došlo že peši asi nepôjdeme... S Nisky sme sedeli v zadu...

Auto zrazu zastavilo, a my s Nicky vystúpili, spustili sme obrovský smiech. Stály sme totiž pred McDonaldom. Keď k nám dobehol Justin, dal ten jeho čarovný úsmev a išli sme dovnútra. Keď sme si všetci objednali išli sme si sadnúť. Trápne ticho, ktoré nastalo keď sme si sadli, prerušila Nicky:

„Lucy, ja viem si tu len krátko ale ja chcem o tebe niečo vedieť."

„No tak prišla som sem zo Slovenska, tam som bývala u babky na farme, babka sa volala Emily, a dedko zomrel skôr než som sa narodila. Moja mama sa vola Amy a otec Emanuel. Mám ešte jedného brata, volá sa Luk a nežije s nami už 2 roky." Spustila som..

„A prečo už Luk s vami nežije ?" opýtala sa ma Nicky.

„Má manželku , a dve deti, dvojičky, volajú sa Ema a Lilly."

„A to tvoja babka zvláda celú farmu?" - zase sa opýtala Nicky

„Áno, aj keď veľa krát sme jej hovorili že nech si kúpi byt, ale ona nechcela... A mám tam kozu čo som u nej dostala, volá sa Líza. A teraz mi povedz niečo ty."

„Nóóó, tak mam sa volá Mariah, otec William a je od mamy o 2 roky starší. Mám o 12 rokov mladšieho brata a volá sa Jeremy. Na základnej ma šikanovali a tak.... Ale na strednej je to lepšie, ale teraz je to najlepšie, lebo si tu ty. A teraz ty Justin, Lucy o tebe asi nič nevie." - nakázala Justinovy Nicky

„Mne sa nechce rozprávať, ja som strašne hladný.... Prečítajte si o mne na Wikipedii." - a hneď na to ako dopovedal nám doniesli naše objednávky, a Justin sa do toho hneď pustil, naozaj bol veľmi hladný.

„No dobre teda, jedz keď si tak hladný...." - povedala Nicky a tiež sa pustila do svojho hamburgeru.

A Keďže som aj ja bola veľmi hladná, pridala som sa s jedením k nim. Keď sme už všetci dojedli, Justin bol samozrejme prvý, rozhodli sme sa že pôjdeme do kina. Na naše šťastie dávali špeciálne opakovanie Never Say Never. Ja keďže som Beliebrka nebola, som si to chcela pozrieť lebo o Justinovi neviem vôbec nič.

Justin povedal že si potrebuje odskočiť na wc, tak sme s Nicky rýchlo išli kúpiť 3 lístky. Keď sa vrátil, povedali sme mu že sme vybrali film, a že sme mu už aj kúpili lístok. „Baby, dúfam že to nieje nejaký babský film...:P"

„Neni, neboj sa Justin." - odpovedali sme naraz a ešte sme sa pri tom aj zasmiali.

Justin na nás pozrel pohľadom -sú normálne ?- ? A to nás donútilo sa ešte viac zasmiať.

Keď sme vošli do sály, sadli si na miesta bolo práve včas lebo akurát začínal film. Neprešla ani sekunda a Justin hneď zistil na aký film sme ho to priviedli. Začal sa tak smiať, že vysypal celý popcorn (samozrejme že ten najväčší :D ) rovno na seba. Vtom sa celá sála pozerala na nás, a keby nebola tma, a oni by spoznali Justina... OU nwm či by sme vyšli živé.

Keď film skončil, mi volala mama:

„Ahoj Lucy, ako sa máte?" povedala mama

„Ahoj mami, mám sa super išla som s Nicky a jej kamarátom do kina."

„A kedy sa zajtra vrátiš domov?"

„Neviem, prečo, je to dôložité?"

„Ako si to zoberieš Lucy, príde totiž na 3 týždne k nám Luk, aj s Lindou a deťmi."

„To je super mami, a o koľkej by mali asi prísť?"

„ Okolo 12:00."

„ Dobre to už budem doma. Už budem končiť, ahoj!"

„Maj sa Lucy."

„Stalo sa niečo?" automaticky sa ma spýtala Nicky

„Nie nič len zajtra k nám príde na 3 týždne Luk aj s rodinou." Povedal som jej nadšene.

„To je super potom nás zoznámiš." Povedal Justin nadšene.

„Určite vás zoznámim, možno hneď aj zajtra."

„To bude super. Ale baby mohli by sme už ísť, lebo je tu nejako strašne veľa báb... a viete kto som..." povedal po tichu Justin, a my sme súhlasili. Išli sme k Nicky domov. Keď sme už boli u nej, spýtala som sa jej že či by nemohol u nej spať aj Justin, a že by sme potom išli všetci k nám a zoznámila by som ich. Ona neváhala a súhlasila.

Ani sme si nevšimli a kým sme sa mi dohadovali, Justin už pomaly odchádzal k autu. Tak som naňho hneď skríkla:

„Hey Justin, nezostaneš tu s nami na noc aj ty ?" Sekundu na to ako som to dopovedala, už bol vo vnútri a mieril do Nickynej izby. Potom sme už len zhora začuli:

„Ale spím v strede..."

My sme len vybuchli do smiech, zavreli dvere a utekali do izby. Justin už bol na posteli a spal. Nicky mi povedala že asi mal dnes moc práce tak bol unavený. My sme sa dali do pyžama a ľahli si každá na jednu stranu postele, tak aby bol Justin v strede. Keď už sme skoro zaspali začal nás Justin štekliť. My sme obidve zvreskli jak keby nás z kože drali..... A Justinovi sme to vrátili... :D Keď nás to už nebavilo všetci sme zaspali.

Pokračovanie nabudúce...

Justin Bieber storiesWhere stories live. Discover now