„Lucy, prepáč! Ale... Bola som s Chazom.“ Keď dopovedala túto vetu (to je ten jej bývalí) som si všimla ako jej vbehli slzy do očí... Nestihla mi to ale dopovedať, lebo prišiel autobus.
Rýchlo sme si sadli a spustila som: „No? Tak? Čo sa stalo?“ chcela som vedieť, ale z jej výrazu sa mi nezdalo, že by to dopadlo dobre.
„Tu ti to nebudem hovoriť. Nechcem aby to niekto počul.“ Už nebola až taká smutná.
„A kedy?“ horím nedočkavosťou.
„Môžem prísť neska k tebe? Tam ti to porozprávam. V škole by nás aj tak každý vyrušoval a tak..“
„Jasné.“ objala som ju, aby sa trošku upokojila. Už ju to asi prešlo, lebo celú cestu sme sa smiali. Aj v škole bola v pohode a ako vždy robila aj na hodinách opičky a celá trieda sa na tom smiala. Učiteľka nechápala, takže sa nám začala vyhrážať písomkou. Našťastie zvonilo a konečne sme mohli ísť domov.
Prišli sme do mojej izby a Nicky spustila:
„Bola som v obchode a tam som uvidela Chaza. Chcela som sa mu vyhnúť ale nedalo sa. Musela som prejsť okolo neho, ak som sa odtiaľ chcela dostať. Veď som tam nemohla trčať do nekonečna a čakať kým odíde a aj tak som sa strašne ponáhľala. Kúpila som si slnečné okuliare a dala som si kapucňu, no aj tak ma spoznal. Asi ma sledoval a čakal tam na mňa alebo čo, inak nechápem ako ma mohol spoznať. Zastavil ma a odtiahol bokom. Opýtala som sa ho, čo to robí, ale povedal, že mu je veľmi ľúto, čo sa vtedy stalo a nech mu to odpustím a vrátim sa k nemu...“ nachvíľu sa odmlčala.
„A? Čo si mu povedala?“ bola som strašne zvedavá.
„Chvíľku som bola ticho ale nakoniec som mu povedala, že si to musím rozmyslieť. Opýtal sa ma, že či niekoho mám. Povedala som, že nemám a on že: tak v čom je problém? Chápeš, stále ho ľúbim, ale dosť mi ublížil. Myslím, že už nie je taký, ale aj tak, bolo to na mňa dosť rýchle, nemohla som hneď súhlasiť. Povedala som mu nech počká, potrebujem čas. Chvíľu bolo ticho, no potom povedal že dobre ale poď so mnou aspoň na večeru. Váhala som, no neodolala. Chýbal mi. Dlho sme sa nevideli tak sme si aspoň pokecali. Nakoniec ma nahovoril a išli sme aj do parku. Chvíľu sme sa rozprávali, čo sa stalo od vtedy, čo sme sa nevideli. Spomenula som mu aj teba. Dúfam, že ti to nevadí,“ usmiala sa na mňa a ja som sa usmiala na ňu.
„A čo si mu o mne povedala? Dúfam, že ste ma neohovárali.“
„Niéééé. Možno trochu. :D Hovorila som mu, že si tá najlepšia kamarátka na svete. Potom hovoril on. Potom bolo asi minútu hrobové ticho. Pozerala som sa do zeme a keď som sa otočila na Chaza, pobozkal ma...“ trochu sa začervenala a zase jej vbehli slzy do očí. „Bolo mi trochu trápne tak som sa postavila, že už je veľa hodín a musím ísť domov. Odprevadil ma domov a opýtal sa či by som s ním ešte niekedy išla von. Súhlasila som a dohodli sme sa na piatok. Potom išiel domov aj on. Čo mám podľa teba robiť?“ zúfalo sa opýtala.
„Neviem ti povedať, keďže ho nepoznám.“ Chcela by som jej pomôcť a poradiť, no nevedela som.
„Keď chceš, môžeš ísť s nami a zoznámim vás. Aj tak tam s ním nechcem ísť sama.“
„No tak dobre, ale asi s vami nebudem celý čas. Prepáč, ale v ten deň mám večer niečo...“
„Nevadí. To už nejako prežijem. Ďakujem ti.“ Objali sme sa a potom sme sa už len rozprávali o bežných veciach.
*Z pohľadu Justina*
Bol som sa večer prejsť po meste, a v parku ma zastavilo nejaké dievča. Myslel som, že je to nejaká moja Belieberka, mala veľké slnečné okuliare a čiapku, čiže som ju nespoznal. Okuliare si dala dole. Hneď som pochopil. Bola to Selena.
„Choď odo mňa preč, nechcem ťa už ani vidieť!“ zakričal som na ňu a chcel som odísť, no pevne ma chytila za ruku. Pokúšal som sa dostať z jej zovretia ale nevedel som, že má takú silu.
„Vypočuj ma! Prosím!“ nakoniec som teda povolil a nechal ju hovoriť. „Prosím odpusť mi, nemyslela som to tak!“
„Ja dobre viem ako si to myslela! Neverím ti už ani slovo! Už párkrát si bola opitá a toto si len dorazila! Ale to s Herrym? Nechápem ako mi to mohol urobiť veď sme boli kamaráti! A to čo si potom povedala!“ penil som od zúrivosti. Myslím, že tam bol niekto s foťákom, asi papparazzi ale netrápilo ma to. Nech to len vidia, je mi to jedno.
„Viem, veľmi ma to mrzí, veď vieš ako ťa milujem! Prosím! Už nikdy viac sa to nestane. Prisahám!“ nevyzerala veľmi úprimne, veď od nej sa to ani nedá čakať.
„Klameš! Neverím ti! Keby si ma milovala tak to nespravíš! Niečo ti poviem: už dávno som sa chcel s tebou rozísť, len som čakal na ten správny čas! Už milujem iné dievča!“ bol som naštvaný a dosť som kričal, a okoloidúci sa na nás stále pozerali.
Ostala tam stáť ako obarená s otvorenými ústami. Potom sa spamätala a strelila mi poriadnu facku. „Vieš čo?!! Už ťa nepotrebujem!!!“ a odišla. Vyzerala dosť naštvane a išla rýchlim krokom. Mala ihličky a potkla sa, jeden podpätok sa jej zlomil a spadla. Postavila sa a podkínavo išla ďalej ako keby sa nič nestalo. Nedalo sa to vydržať a začal som sa smiať. Smiali sa aj ostatný, ktorý sledovali náš rozhovor (ak sa to teda dá nazvať rozhovorom). Rýchlo som si vytiahol iPhone a chcel som ju odfotiť no asi to tušila, otočila sa a ukázala mi prostredník. Akurát vtedy som to stlačil! To bude fotka!
Keď som prišiel domov, okamžite som dal túto fotku na Twitter. Za chvíľu tam bolo veľa ohlasov, na ktorých sa nedalo nezasmiať.
*Ďalší deň - z pohľadu Lucy*
Kokso! Tak toto som nečakala! Mama dnes kúpila noviny, pretože na titulnej strane bol Justin. Okamžite som jej ich vytrhla a čítala:
Opitá Selena sa chcela vrátiť k Justinovi!
Mladá speváčka Selena Gomez (20) sa poriadne strápnila v Ellen show, keď prišla opitá! Nielen že sa vyspovedala zo svojej búrlivej noci so spevákom z chlapčenskej skupiny One Direction Harrym Stylesom (18) ale ako svoje „záverečné číslo“ sa aj povracala rovno pred nohy samotnej Ellen! To už bolo veľa a SBS-kár ju okamžite odvliekol preč. Keďže Selena BOLA v tom čase zadaná, na show mal byť pozvaný aj jej priateľ, spevák a idol miliónov dievčat po celom svete Justin Bieber (18), ktorý sedel v hľadisku, okamžite po tomto incidente odišiel preč. No nie je to jediný trapas, čo Selena stihla spraviť. Justina si stopla v miestnom parku a snažila sa mu ospravedlniť. No Justin jej ospravedlnenie neprial a ešte sa priznal, že sa chcel už dávno rozísť a je zamilovaný do iného dievčaťa! Uvidíme čo z toho bude... Ale teraz späť k Selene. Tá sa tak nahnevala, že Justinovi strelila facku, otočila sa a rýchlim krokom chcela odísť. To sa jej ale nepodarilo, pretože sa podkla, zlomil sa jej podpätok a spadla! Postavila sa a akože nič sa podkíňala ďalej. Justin sa na nej začal smiať a chcel si ju odfotiť. No Selena sa otočila a ukázala mu prostredník! Justin neváhal a fotku hodil na svoj Twitter.
Bola som v šoku.
To dievča... myslel tým mňa? Veď tá noc u Nicky, čo ma držal okolo pásu? Alebo som len moc naivná...
POKRAČOVANIE NABUDÚCE :D
Takto vyzerala Selena v Ellen show - článok z novín (nechceme nijako uraziť fanúšikov Sel, ale len sme chceli aby ste si to nejako tak vedeli predstaviť...)