Stále ležím v posteli a strašně se nudím. Je skoro 6 hodin a za chvíli bude večeře takže si oblíknu (media) a vyrazím do haly kde máme čekat na rodiče. Když přijedu výtahem dolů do haly jsou tam ti kluci co jsme potkali na chodbě a je mezi nimi i Hayes. ,, Ahoj Jamie. '' pozdravil mě Hayes a ostatní se na něho podívali tím pohledem ' to jako vážně?'. ,, Hele vy jste se prali s holkou já jsem se seznámil s holkou takže se na mě tak nedívejte '' řekl Hayes. ,, Jamie!! '' zavolala na mě Jai a já se otočila. ,, Ty se bavíš s nimi. '' ukázala na kluky. ,, No dalo by se říct. '' řekla jsem a pak jsem se usmála. ,, Byla jsem za rodiči a ti řekli že máme jít na večeři a zabrat stůl. '' oznámila mi. ,, Tak jo ahoj Hayi. '' řekla jsem a mávla na něj. ,, Ty se bavíš s tím modrookým?'' zeptala se Jai a já přikývla. ,, Váš dobrý vkus sestřičko. '' řekla Jai a obě jsme se zasmály. ,, Hele Jai on je ale v pohodě víc jak všichni ostatní a vůbec kterýho jsi dneska vlastně sejmula? '' zeptala jsem se. ,, Toho vysokého hnědovlasýho měl na hlavě černou čepici když jsme je teď potkaly a myslím že se jmenuje Cameron. '' řekla Jai a já jsem přikývla. ,, Tak jaký zabereme stůl? '' řekla Jai a já jsem se podívala. ,, Co tam ten?? '' zeptala jsem se a ukázala jsem na stůl s asi 5 židlemi. ,, Jo ten je super!'' řekla Jai a zatleskala si. To dělá vždy když je z něčeho nadšená nebo když je šťastná tancuje taneček štěstí. ,, Pojď jdeme si vzít jídlo '' řekla Jai a já se zvedla. Jai si vzala salát a já jsem si vzala tousty. ,, Už jsme tady. '' oznámila mamka která přišla i s taťkou a měly už oba jídlo. Mamka měla taky salát jako Jai a taťka si vzal špagety. ,, Holky napadlo nás že si mi zítra s tatínkem vyrazíme do lázní takže půjdete sami na sjezdovku a uporzorňuji vás jezděte opatrně pozor na ostatní lidi. '' řekla mamka a já jsem se mohla samím štěstím roztéct. Když jsme dovečeřeli rozloučily jsme se s rodiči a pak jsem se rozloučila i s Jai a zalezla do pokoje kde jsem si vzala pižamo, vyčistila si zuby a šla jsem si lehnout do postele kde jsem byla na notebooku a dívala se na Teen Wolf až do 11 večer a pak jsem šla až spát.
Takže další díl je na světě. Přidala jsem rovnou tři díly za jeden den abych věděla jak se to chytne a zítra přidám další. Ahoj . :D ;) :P
ČTEŠ
Winter with Magcon boys [CZ] ✔
FanfictionJemie a Jai pojedou na vánoční prázdniny do hor s rodinou, ale potkají tam partu kluků, kteří jsou známí po celém světě. Jak dopadnou jejich vánoční prázdniny se dozvíte v příběhu Winter with Magcon boys.