Swimming pool

1.3K 50 2
                                    

,, Jste připravení děti? Ano kapitáne. Já vás neslyším! Ano kapitáne!! JOOO. Kdo žije v ananasu na dně moří? Spongebob Squarepants!'' probudila mě písnička se Spongeboba a já jsem chtě nechtě musela vstávat abych si došla na záchod.

Potkala jsem Hayese v kuchyni a vedle něj Skylyn jak maže lívance sirupem. ,, Hmm tady to voní'' řekla jsem a čichla si ještě víc. ,, Ahoj Jamie!!'' zakřičela Sky a rozběhla se zamnou a pak mě objala a já si jí vzala do náruče. ,, Ahoj'' řekl Hayes a dal mi pusu. ,, Já chci taky pusu!'' řekla Sky a já s Hayesem jsme se zasmáli a oba jsme jí dali pusu. ,, Jdu se osprchovat'' řekla jsem a postavila Skylyn na zem a rozešla jsem se ke koupelně kde jsem si došla na záchod a pak jsem následně šla do sprchy.

Ta sprcha mě tak hezky probudila že jsem se cítila jako bych včera nebyla vůbec nemocná. Když jsem byla se vším hotová jen v ručníku omotaným okolo těla jsem doběhla do pokoje kde jsem s vzala černý legíny, tmavě tyrkysovou košili a tmavě modrý vansky.

Když jsem byla oblečená přešla jsem zpátky do koupelny kde jsem si učesala a vyfénovala vlasy a stáhla si je do obyčejnýho drdolu a pak jsem šla do kuchyně kde jsem se najedla. ,, Jamie dneska jdeme s kluky do bazénu!!'' zakřičela Skylyn až jsem se lekla. ,, Vážně to je super'' řekla jsem nadšeně a Sky mi skočila do klína a objala mě a já jí taky.

Když jsme byly po snídani došla jsem se Skylyn do pokoje pro plavky a nějaký věci k bazénu. Zaklepali jsme a otevřela nám Elizabeth. ,, Ahoj holky jak vidím už jste obě zdravé a to jedině dobře jelikož dneska jdete s kluky do bazénu a my s Andy ( mamka Jamie a Jai) jdeme na nákupy. Už jsem Skylyn připravila věci co bude potřebovat a hlavě opatrně Skylyn ano?'' řekne tety Elizabeth a sehne se ke Sky. ,, Jasně mami'' řekne Skylyn a převezme si od ní batůžek s koníky. ,, A Jamie dávejte tam na sebe pozor'' řekl teta El a já jsem přikývla a pak mě už Sky táhla zpátky k pokoji kde jsem si vzala svoje věci a následně jsme šli za kluky kteří čekali dole. ,, Tak můžeme vyrazit'' řekla Sky a já jsem se usmála a šla za ní a ostatní taky.

Za hodinu jsme dojeli do obrovitánského aquaparku. Minulí aquapark byl mnohem vetší a taky byl blíž hotelu takže to bylo super. ,, Já se tak těším!!'' zakřičela Skylyn a začala tancovat jak pominutá a Jai se přidala k ní. ,, Tak dost šaškování a jdeme'' řekl Cam a všichni jsme se vydali za ním.

Došli jsme k pultu na placení. ,, Dobrý den chtěl bych objednat 12 lístků pro dospělý a jeden pro dítě.'' řekl a postarší paní naťukala něco na monitoru a za chvíli vyjelo 13 lístků. ,, Bude to 24 dolarů'' řekla a Cam vytáhl peníze a podal je té paní. ,, Užijte si koupání'' řekla a podala Camovi lístky a ten je rozdělil.

Když jsme měli každý lístek rozdělili jsme se a já, Jai a Sky jsme šli do holčičích šaten. Převlékla jsem se do bílých plavek a když jsem byla hotová pomohla jsem Skylyn a pak jsem jí udělala culí a já jsem si udělala znovu drdol. ,,Už půjdeme?'' zeptala se Skylyn nedočkavě a já jsem přikývla a chytla jí za ruku aby neuklouzla. Došli jsme ke sprchám a tam jsme se osprchovaly a potom jsme prošli i s Jai dlouhou chodbou.

Došli jsme na konec chodby a vyšli jsme u obrovského bazénu ve kterém už byly všichni kluci. ,, Holky tak pojďte'' zakřičel Carter a Sky se rozeběhla a skočila na Nashe. ,, Ty malý uličníku'' řekl Nash a Skylyn se zasmála. Já i Jai jsme došli ke klukům a skočily za nimi.

Když jsem se vynořila tak jsem hledala Haye ale nikde jsem ho neviděla. Najednou mě někdo stáhl pod vodu a ten někdo byl Hay. Když jsme se oba vynořily tak se Hayes smál jak pominutý a já jsem ho bouchla do ramene. ,, Za co to bylo?'' zeptal se a u toho si mnul rameno. ,, Víš jak jsi mě vylekal myslela jsem si že mě stáhl nějaký úchyl.'' řekla jsem. ,, Promiň meloune'' řekl a já jsem se zamračila. ,, Proč mi říkáš meloun??'' zeptala jsem se. ,, Protože tak voníš.'' řekl a já jsem se zasmála. ,, Tyk ty jsi teda tykev'' řekla jsem a Hayes se zamračil. ,, Proč zrovna tykev já podle tebe voním jako tykev?'' zeptal se dotčeně. ,, Ne ale vypadáš tak'' řekla jsem a dostala jsem absolutní záchvat smíchu. ,, To není vtipný meloune'' řekl a šťouchl do mě. ,, Tykev'' řekla jsem na oplátku a strčila do něj taky. Takhle to pokračovalo až do oběda.

Celý den jsme potom byly na tobogánech a pak jsme byly i ve vyhřívce. Nakonec jsme šli na večeři a po večeři jsme se šli osprchovat a převléknout.

Domů jsme přijely asi v 9 a všichni jsme byly vyčerpaní a nejvíc Skylyn která usnula hned na začátku cesty a tak ji Hayes přenesl do pokoje.

Když přišel byla jsem už převléknutá do pyžama a ležela jsem v posteli. Hayes se taky převléknul do pyžama přesněji do šedých tepláků a volného tílka. Lehl si ke mě do postele a objal mě. ,, Dobrou meloune'' řekl a já jsem se usmála. ,, Dobrou tykvičko'' řekla jsem a Hayes zhasl světlo a já jsem po chvíli upadla do říše snů. Dneska byl vážně náročný den. A zítra je už štědrý den.

Takže Ahoj. Zase po dlouhatánské době jsem zpět a to i s novým dílem WWMB. Strašně dlouho mi trvalo než jsem dopsala tenhle díl ale znáte to konec pololetí a známky. No prostě nebyl čas jelikož jsme skoro každý den psali a když ne tak jsem odpočívala. Ale chci vám hlavě poděkovat za 1K přečtení a 111 votes jste úžasní prostě vám všem strašně děkuji :D :D :D :D


Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat