Teddy bear

1.6K 57 4
                                    

Po tom co jsem se uklidnila jsem zase usnula, ale nebil to moc klidný spánek furt jsme se převalovala a Hayes si radši lehl na křeslo co jsme měla v pokoji. Už se kvůli mě ani nespí. 

Po půl hodině jsem do vzdala a šla jsem do koupelny kde jsem na sebe pustila studenou vodu abych se probudila. ,, Jamie proč nespíš?'' zeptal se mě Hayes který seděl na gauči a díval se na mě. ,, Já nemohla jsem spát'' řekla jsem potichu. Hayes ke mě přišel a objal mě. ,, Jamie netrap se tím prosím'' řekl Hay a já jsem se usmála do jeho holé hrudě. ,, Mám tě ráda'' řekla jsem. ,, Já taky'' řekl Hay a pak mě vzal do náruče a hodil mě do postele a začal mě lechtat.,, Hayi pře-přestaň pros-sím nebo se počúrám '' brečela jsem smíchy. ,, Tak jo ale dáš mi pusu a dneska půjdeme nakupovat.'' řekl Hay. ,, No tak dobře'' řekla jsem a dala mu letmou pusu.

 Po tom co jsem se zvedla z postele šla jsem zase do koupelny a tam jsem si jen upravila vlasy a namalovala si řasy.Když jsem byla hotová šla jsem do pokoje kde jsem si vzala na sebe černý skinny džíny k tomu bílí tričko s černými krátkými rukávy a s kapsičkou na prsu a na to jsem si vzala béžovou mikinu. 

Když jsem byla oblečená vzala jsem si do ruky batoh a do něj naházela mobil, klíče od pokoje, peněženku, sluchátka, foťák, svůj seznam dárků, kapesníčky, žvejky, pití a nějaký sušenky.

Potom jsem si vzala a nohy svoje červený convers boty a bundu jsem si nebrala přece jenom zalezeme do auta a pak hned do obchodu a ta mikina je celkem teplá takže mě to zahřeje. 

Vyšla jsem z pokoje a zamkla za sebou a přišla jsem k Hayovi. ,, Konečně už jsem se tu začínal nudit'řekl a já jsem ho bouchla pěstí do ramene. ,, To bolelo za to mi koupíš lízátko'' řekl uraženě. ,, No jo ty můj malý Hayíku.'' řekla jsem a rozcuchala jsem mu vlasy. ,, Jamie kolikrát ti to mám říkat'' řekl a rovnal si vlasy. ,, Ty jsi něco říkal.'' řekla jsem s hranou ironií v hlase. ,, No jo promiň'' řekla jsem a pomohla mu ty vlasy upravit. ,, Táta říkal že nás tam odveze'' řekla jsem když jsme sešly schody ano chodíme po schodech jak logické když je ti výtah. ,, To je super aspoň nemusím prosit Nashe'' řekl Hayes a já jsem se uchechtla. ,, Co ti je k smíchu'' řekl Hay. ,, To je jedno'' řekla jsem a chytla jsem ho za ruku a utíkala ze schodů. ,, Ahoj tati'' řekla jsem když jsme doběhly k tátovi. ,, Aho děcka tak nastupte'' řekl a my s Hayesem jsme nastoupily.

Když jsme dojeli k nákupnímu centru tak jsme vystoupily a táta řekl že až budeme mít nakoupeno tak máme prozvonit a on pro nás přijede. Jen jsme oba přikývly a šli rovnou dovnitř. ,, Tak kam půjdeme jako první?'' zeptal se Hay. ,, Tak co kdyby jsme zašli nejdřív do hračkářství chci něco koupit Skylyn když se tam stěhujeme.'' řekla jsem a Hay se usmál. ,, To je hezký že myslíš i na mojí ségru i když jsi ji v životě neviděla'' řekla a objal mě. ,, Tak jo co má ráda'?'' zeptala jsem se. ,, Koně, Jednorožce no prostě co má kopita a řechtá.'' řekl Hay a já jsem se musela zasmát. Prošla jsem půlku hračkárny když mi do oka padl obrovský plyšoví jednorožec a dokonce vypadal jako brambora. Ten se jí bude stoprocentně líbit. 

Přišla jsem k regálu ale jak jsem zjistila je to až moc vysoko a já tam nedosáhnu. ,, Já ti pomůžu.'' řekl nějaký kluk a já jsem se usmála ten tam dosáhl jako nic ne jo je taky asi o 3 hlavy vyšší než já. ,, Díky'' řekla jsem a vzala jsem si od něj jednorožce. ,, Rádo se stalo, jinak jsem Peter'' řekl a nastavil ruku. ,, Jamie'' řekla jsem a potřásla jsem rukou. Vůbec nebyl k zahození, kratší hnědé vlasy, zelené oči prostě každá holka by podlehla. ,, Jo ještě jednou díky ale čeká ne mě přítel'' řekla jsem a schválně jsem zmínila že mám kluka aby mě neotravoval. ,, Jo tak ahoj Jamie'' řekl a já jsem už hledala Haye. ,, Baf'' vykřikl někdo a já jsem málem spadla ale zachytila jsem se o regál. ,, Jsi blbej'' řekla jsem a praštila Hayese do ramene, zase. ,, Jo jsem ale podívej co jsem to koupil'' řekl a ukázal mi obrovskýho medvěda. ,, Jsi se zbláznil kupovat mi medvěda'' řekla jsem a zasmála se. ,, No koupil jsem ti ho protože až se budeš cítit sama Oliver ti udělá společnost.''řekl a usmál se. ,, No tak dobře ale Oliver se jmenovat nebude, bude to Dyl'' řekla jsem. ,, Ne bude to Oliver'' řekl Hay. ,, Tak si ho nech ale já nechci medvěda co se bud jmenovat Oliver'' řekla jsem a objala jsem jednorožce neboli Rainbow.,,No tak dobře ale ten jednorožec bude Rainbow.'' řekl Hay a ukázal na jednorožce. ,, Jo a taky jsem ho tak pojmenovala'' řekla jsem a Hay se zasmál. 

Když jsme konečně vyšli z hračkářství rovnou jsme si to zamířily do New Yorku kde jsem klukům koupila trička s nápisy a ještě jsem jim koupila přívěsky na klíče. Pro Jai jsem našla dvoje skinny a asi troje trika a pro mamku a taťkou jsem koupila trika pro ty zamilovaný páry a pak ještě kalhoty a nakonec nějaký voňavky. Hayesovi koupím ty věci až pojedu sem s Jai takže jsem měla všechno. 

Byla jsem unavená strávily jsme tam půlku dne a to je nad moje síly. ,, Nezajdeme do kavárny na pořádný kafe?'' zeptala jsem se Haye a in přikývl. Zalezly jsme do nějaký kavárny Don Eleno. Zvláštní jméno. ,, Dobrý den co si dáte?'' zeptal se kluk u pultu a mile se usmál. Byl to malý blonďák s modrými oči a rostomilým úsměvem. ,, Já bych si dal capucino'' řekl Hay. ,, Já horkou čokoládu'' řekla jsem a ten kluk to naťukal do kasy a šel nám to udělat. Za chvíli přišel.,, Tady to je a dobré pochutnání'' řekl a usmál se. My s Hayesem jsme šli ven a tam jsem prozvonila taťku a ten za necelých 20 minut přijel. 

Omlouvám se že jsem dlouhou dobu nepřidala ale přepisovala jsem tenhle díl nejmíň pět krát a prostě mi to nemyslelo a až dneska se mi povedl ale nevím prostě je tenhle díl divnej. Jinak děkuju za komenty a votes. :D :D :D 






Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat