Why?

2.1K 88 3
                                    

,, Pro mě znamenal všechno co k tobě cítím'' řekl Hayes. Jen jsem se usmála a pak jsem se zvedla. ,, Co kdyby jsme šly do nákupního centra co je kousek odtud?'' zeptala jsem se a Hay přikývl. Šla jsem se obléct černé džíny a k tomu jsem si vzala obyčejné bílé tričko a na to jsem si vzala béžovou mikinu nike. Ještě jsem si na záda hodila svůj černý vak od vans a vyšla jsem ven z pokoje a čekala na Haye. ,, Tak můžeme jít.'' řekl a oba jsme se rozešly směr nákupní centrum.

Když jsme tam byly hned jsem zašla do New Yorku. Celou dobu co jsem tam byla Hayes byl někde jinde zřejmě si vybíral něco na sebe. Když jsem měla v ruce jedny džíny a k tomu mikinu s tričkem šla jsem do kabinky. Když jsem si všechno vyzkoušela tak jsem to vzala a šla k pokladně kde jsem to zaplatila a vyšla jsem ven z obchodu ale to co jsem tam viděla. Proč? Proč to udělal.Líbal se tam s nějakou holkou přesněji blonckou s velkým zadkem a prsy. Když mě uviděl odtrhl se od ní a rozeběhl se za mnou jenže já jsem se rozeběhla taky a běžela jsem rovnou do hotelu.

Když jsem tam byla do někoho jsem vrazila. ,, Jamie co se ti stalo?'' zeptal se Jack G jenže já jsem nic neřekla a utekla jsem rovnou do pokoje kde jsem se následně zavřela a zamkla. Sjela jsem zády po zdi a rozbrečela jsem se ještě víc. Jak to mohl udělat? Ráno mi řekl že pro něho ten polibek znamenal všechno co ke mě cítí a pak se tu muchluje s nějakou blonckou? Všichni kluci jsou stejní a já si už s žádným nezačnu nikdy a to jsem si myslela že mě má aspoň někdo rád. ,, Jamie otevři prosím'' bouchal na dveře Hayes ale já jsem neotevřela.,, Prosím otevři mi já ti to vysvětlím'' řekl. ,, Nikdy ti neotevřu ty zasraný dveře ne tobě protože jsi největší hajzl na světě a já kráva blbá jsem si myslela že jsi jiný než ostatní kluci jenže nejsi jsi stejný jako ostatní kluci vy totiž chcete jen jedno a to jsou blonďatý blbky co mají kozy a prdel a když se jedná o holky co jsou jako já nemáte zájem protože my nejsme to co vy všichni kluci chcete ale víš co mě je to jedno radši budu navždy sama než abych se bála o to že můj kluk mě podvede se stejnou krávou jako je ta holka s kterou jsi se tam muchloval'' brečela jsem hodně jsem brečela. ,, Jamie pros-'' nenechala jsem ho domluvit. ,, Vypadni už tě nikdy nechci vidět ani slyšet prostě nic'' zakřičela jsem a spadla jsem na zem.

Ležela jsem na zemi a brečela když někdo zaklepal. ,, Jamie to jsem já Jack otevři prosím.'' řekl. ,, Bež prosím pryč '' řekla jsem. ,, Jamie nech mě ti pomoct prosím'' nedal se. Pomalu jsem se zvedla a otevřela dveře a pak jsem spadla na Jacka. ,, Jamie jsi v pohodě?'' zeptal se a pomalu mě zvedl a odnesl mě na postel kde mě položil. ,, On'' řekla jsem a rozbrečela jsem se.

,, Jamie řekni mi co se stalo a všechno ano?'' řekl Jack a já jsem přikývla. Řekla jsem mu všechno od toho polibku až po to jak jsem na něj řvala. ,, Jamie'' řekl Jack a pak mě objal. ,, Proč mi to udělal? Já jsem k němu začala cítit něco víc a on udělá tohle. Proč jsem byla tak blbá a věřila mu proč mám takovou smůlu. '' začala jsem znovu brečet a Jack se se mnou pohupoval sem a tam. ,, Víš Jamie před tím než jsem šel sem za tebou potkal jsem Hayese a říkám ti vypadal ještě hůř jak ty a já jsem si sním promluvil a on mi řekl že to co jsi viděla byla jeho bejvalka no a jak jsem zjistil ona je tady na hotelu a zřejmě zjistila že mezi vámi něco jiskří a proto vás začala sledovat a když jsi vyšla z toho obchodu vrhla se na Hayese a tobě to připadalo že se ní líbá jenže on nechtěl a když tě viděl odstrčil jí jen ti chci říct že tě má rád a i kdyby na světě existovala o milionkrát hezčí holka jak jsi ty tak on si vybere tebe věř mi. '' řekl Jack a já jsem se usmála. ,, Jamie je to pravda nikdy bych ti neublížil obzvlášť ne tobě. '' řekl najednou Hayes a vyšel z té tmi co tady panovala. ,, Já vás nechám o samotě. '' řekl Jack a odešel.

,, Jamie to co ti Jack řekl je pravda tobě bych nikdy neublížil věř mi na to tě mám moc rád a i kdyby byly na světě milióny holek co jsou hezčí než ty vybral bych si tebe protože ty jsi jiná než ostatní je ti jedno co si o tobě ostatní myslí ty je ignoruješ a představuješ si že tam nejsou že to jsou jen lidi co neumí nic jiného než pomlouvat a nadávat a to se mi na tobě líbí je ti jedno co si o tobě myslí je ti jedno že ti někdo nadává a hlavně jsi statečná a dokážeš se postavit i klukovi co je o proti tobě o 3 hlavy větší proto tě mám rád mám tě rád takovou jaká jsi a neděláš ze sebe šlapku mám tě rád takovou a je mi jedno co si o mě pomyslí ostatní lidi protože tě mám rád a nikdo mi nebude rozkazovat s kým mám být.'' řekl Hayes a já jsem se znovu rozbrečela. ,, Taky tě mám ráda. '' řekla jsem a políbila jsem ho. Já ho políbila!!!!

Takže je tu další díl a chci říct že to co se stalo ve Francii mě mrzí. A omlouvám se za tenhle díl je takový prostě se mi nepovedl ale chtěla jsem tam dát jednu věc a to se dozvíte až později takže papa.

PrayforParis



Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat