Hug

2.3K 90 3
                                    

Když jsem se probudila cítila jsem jak mě Hayes objímá a má hlavu položenou na mých zádech. Nechtěla jsem ho budit tak jsem si vzala do ruky mobil který se válel vedle mě a projela jsem instagram a snapchat. ,, Jak dlouho jsi vzhůru?'' zeptal se najednou Hayes a já se lekla. ,, Půl hodiny ale to je dobrý klidně ještě spi.'' řekla jsem. ,, Ne to je dobrý'' řekl a začínal se zvedat jenže se mu to nepovedlo protože jsem ho stáhla zpátky. ,, co kdybychom dneska zůstaly na pokoji a lenošily'' navrhla jsem a on se usmál. ,, Tak jo'' řekl a objal mě a já pustila televizi. Nechala jsem tam Mtv protože dávali Teen Wolf. ,, Bože jak já milluju Stilese.'' řekla jsem a plácla se do obličeje. ,, A mě ne?'' zeptal se Hayes a já jsem se na něj podívala. ,, No to musím zapátrat v paměti ale myslím že jsi na prvním místě. '' řekla jsem a zasmála se. ,, Vážně? '' podíval se na mě. Nic jsem neříkala a on se začal přibližovat. Chci ho políbit tak moc ho chci políbit ale nevím jestli to je dobře. Kašlu na to. Když byl skoro u mých rtů zastavil se a díval se do mých očí a já jsem ho políbila. On začal spolupracovat a tak se z polibku stalo líbání a řeknu vám umí božsky líbat. Najednou jsem cítila jeho ruku pod mým tričkem a je jsem se od něj odtrhla. ,, Promiň já, já'' rychle jsem se zvedla a odešla do koupelny.

Hayes:

Sakra já jsem ale debil. Hned jak jsem jí dál ruku pod tričko ucukla a pak odešla do koupelny. Proč jsem takový debil proč?

Jamie:

Když jsem došla do koupelny šla jsem k umyvadlu a opláchla jsem si obličej a pomalu jsem se rozdýchávala. Asi si říkáte proč jsem tak zareagovala ale mám k tomu důvod. Když jsem ještě chodila na svojí starou školu byl tam kluk co mě nenáviděl protože jsem řekla svojí sestře že jí jen využívá a ona se sním rozešla no a jednou jsem šla ze školy ale on mě zastavil a přitlačil mě na zeď a začal mě osahávat no a kdyby tam nešly ten den moji nejlepší kamarádi Paul a John tak by mě znásilnil ale díky nim to dopadlo dobře Paul se postaral o toho kluka a John mě uklidňoval. No a když se to dozvěděla policie a moji rodiče tak jeho zavřeli do pasťáku a já jsem se z toho dostávala 3 měsíce ale stále se to vrací ve snech. ,, Jamie promiň '' řekl Hayes za dveřmi. Pomalu jsem došla ke dveřím a otevřela. ,, Ty za to nemůžeš'' řekla jsem a objala ho. ,, Musím ti něco říct'' řekla jsem a on se posadil vedle mě na postel. Řekla jsem mu všechno. Celou dobu mě poslouchal a nespustil ze mě oči. ,, Proto jsem tak zareagovala '' dořekla jsem a on mě objal. ,, Jamie kdybych to věděl neudělal bych to. '' řekl. ,, Nevěděl jsi to tak za to nemůžeš'' řekla jsem a lehla jsem si. Hayes udělal to samé. ,, Znamenal pro tebe ten polibek?'' zeptala jsem se a on se na mě podíval. ,, Pro mě...

Takže je tu další díl a ano vím jsem zlá ale musím nechat něco na příští díl a děkuji za votes a komentáře.



Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat