Sick

1.3K 47 2
                                    

,,Bože mě je blbě!'' byla první věta kterou jsem po ránu řekla. Strašně mě bolela hlava a celkově jsem se cítila slabá. ,, Jamie?'' zeptal se někdo z vedlejší místnosti a jak jsem později zjistila byl to Hay. ,, Bože ty vypadáš!'' řekl a hned ke mě přišel a sáhl mi na čelo. ,, Dobrý teplotu nemáš, zavoláme doktorovi prý je tady poblíž a jezdí sem když se někomu něco přihodí nebo náhle onemocní a snad ti dá nějaké léky.'' řekl Hay a vzal do ruky mobil. ,, Dobrý den tady Hayes Grier  chtěl by se zeptat jestli by jste mohl přijet na Hotel Rondo? Jo to by bylo skvělý. A kdy tady tak budete? Za 5 minut dobře počkám na vás u vchodu. Děkuji naschle.'' když Hayes mobil položil přišel ke mě a dal mi pusu na čelo. ,, Za chvíli jsem zpátky a běda ti jestli z té postele vystrčíš jen palec u nohy.'' řekl Hayes a já se musela usmát i když to byl jen chabí úsměv. ,, To nehrozí'' řekla jsem nazpět a Hay se zasmál a odešel čekat na doktora. 

Uběhlo asi pět minut a Hayes s postarším doktorem přišli. ,, Dobrý den slečno Wiliams.'' pozdravil mě a já jeho též. ,, Teď vás prohlídnu, takže prosím si na chvilinku sedněte a já si vás poslechnu.'' jak řekl tak se stalo. Po tom co mě prohlídl změřil mi pulz a tak dále jsem zjistila že mám jen obyčejnou vyrózu. ,, Zítra budete zase moc fungovat ale ještě si zítra poležte a naberte trochu síly'' řekl a podal si se mnou ruku na rozloučenou a to udělal i u Hayese a následně se rozloučil a odešel. ,, Tak jo jdu ti udělat černý čaj a přinesu ti nějaký piškoty aby jsi se trochu najedla a lež.'' řekl a rychle zaběhl do vedlejší kuchyně kde byla samozřejmě menší kuchyň.

 Po nějaké té době přišel Hayes s tácem na kterém ležely piškoty a čaj a u toho držel kyblík kdyby náhodou (Vy víte co myslím). ,, Tak jo tady máš čaj já jdu klukům že jsi nemocná a pak se půjdu podívat na Sky mám takový dojem že ona je taky nemocná a když jo vezmu jí sem a uděláme si společný den v posteli s piškoty a čajem.'' řekl Hayes a zatleskal jako malá pětiletá holčička co dostala novou panenku barbie. 

HAYES:

Když jsem odešel rovnou jsem si to namířil ke klukům přesněji k Nashovi a Camovi. Když jsem tam konečně došel zabouchal jsem na dveře aby mě ty paka slyšeli a pak asi 5 minut čekal než otevřel Nash a nevypadal dvakrát nejlíp. Vypadal jakoby celou noc nespal. ,, Co je?'' zeptal se rozespalým hlasem zřejmě vážně nespal celou noc. ,, Jen jsem ti přišel říct že je Jamie nemocná a že dneska do toho bazénu nepůjdeme'' řekl jsem a Nash si zívl. ,, Já s Camem dneska taky nejdeme večer jsme měli rušno nad námi a oba jsme tak do pěti ráno nemohly usnout.'' řekl a znovu si zívl. ,, Tak se jdi prospat'' řekl jsem a pak jsem se vydal k pokoji Sky a mamky. 

Zaklepal jsem a za necelou minutu mi otevřela mamka a vypadala taky pěkně rozespale, možná nespala kvůli Skylyn. ,, Ahoj Hayi co tu děláš?'' zeptala se a promnula si červené oči. ,, No přišel jsem se podívat na Skylyn a jak vidím tak ty by jsi se potřebovala prospat.'' řekl jsem a mamka se usmála. ,, Hayi já se o Sky postarám neboj.'' řekla a já jsem se zamračil. ,, Mě napadlo že bych si vzal Sky k nám jelikož Jamie má taky vyrózu a udělaly by jsme si spolu takový pohodový den a ty by jsi si mohla odpočinout.'' řekl jsem a mamka si zase zívla. ,, Hayi ty víš že to nemusíš dělat.'' řekla a je zavrtěl hlavou. ,, Mami je to moje sestra a jakožto já jako její bratr by jsem se mě taky Sky postarat takže si vezmu Sky a ty si půjdeš hezky lehnout a prospíš se ano?'' řekl jsem a vešel dovnitř.

Po tom co jsem mamku uložil a Sky si vzal do náruče jsem se rozešel směr náš pokoj. Když jsem přišel dovnitř Jamie spala a tak jsem potichu taky spící Sky položil doprostřed postele a já si lehl hned vedle ní. Pustil jsem si televizi a díval se na můj oblíbený serial a pak jsem taky usnul.

JAMIE

Probudila jsem se kvůli neznámému vetřelci v posteli a jak jsem později zjistila byla to Skylyn a vedle ní ležel Hayes který spal. ,, Ahoj Jamie.'' řekla Skylyn a usmála se. Už vypadala mnohem líp ale stále bylo vidět že jí není dobře, já jsem se cítila stejně. ,, Ahoj Sky.'' řekla jsem a pomalu se zvedla a šla si dojít na záchod. Po tom co jsem vykonala potřebu jsem si šla umýt ruce a následně trochu obličej a podíval jsem se do zrcadla, vypadala jsem jako zombie. Když jsem došla zpátky do pokoje Hayes už taky nespal a pouštěl na televizi nějakou pohádku a jak jsem potom zjistila byla to Na vlásku. 

Celý den jsme se dívaly na pohádky a nebo jsme spali kromě Hayese který se o nás staral. Když skončila další pohádka bylo už skoro 11 večer a jak jsem zjistila Skylyn už spala a tak jsem jí vzala z ruky flašku ve který měla teď už studený čaj a zvedla se z postele a rozešla jsem se za Hayesem do kuchyně kde si připravoval něco k jídlu. 

Došla jsem ke dřezu a čaj jsem vylila. Za celý den co jsem ležela a spala se teď cítím jako ta nejzdravější rybička v celým rybníčku. Co to melu? bože už mi hrabe. Chtěla jsem umýt flašku ale Hayes mě zezadu objal zezadu a políbil mě na krk. Oh bože! Pomalu si mě otočil směrem k sobě a pak mě políbil na čelo pak na nos a následně na rty. ,, Hayi budeš nemocný.'' řekla jsem a on se usmál. ,, Jamie vždyť už vypadáš jakoby jsi nebyla nemocná takže je to v pohodě a víš jak jsem celý den trpěl'' podíval se na mě a já jsem se musela zašklebit. Hayes se taky zašklebil a následně mě chytil pod zadkem a vyhoupl mě na linku a začal mě pomalu líbat a já jsem spolupracovala. 

Když jsme se od sebe odtáhly za nedostatku kyslíku oba jsme se usmály a pak jsme se vydaly směr náš pokoj a pak následně postel. Hayes si lehl a já taky a mezi námi ležela malá Skylyn. PO nějaké době se Hayes zvedl z postele a šel do kuchyně. Když přišel držel v ruce svojí pozdní svačinu a následně ji snědl a pak šel umýt talíř. Když přišel obešel postel dal mu pusu na dobrou noc a Skylyn jí dal na čelo a následně si lehl zpět do postele. ,, Dobrou'' řekl. ,,Dobrou'' řekla jsem na zpět a pak Hayes zhasl a já jsem po chvíli usnula jako malý miminko.

Takže další díl je na světě a moc, moc bych se chtěla omluvit že jsem tak dlouho nevydala další díl a tak jsem napsala další až teď a chci vám poděkovat za tolik votes a reads jste fakt úžasní :3:3:3 


Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat