Happy New Year

1.2K 53 5
                                    

Vánoce skončili a silvestr a nový rok se rychle blížil. Byla jsem nadšená. Vše bylo úžasné a ty momenty co jsem prožila s kluky a Skylyn se nedali jen tak zapomenout. 

Těšila jsem se na Nový rok a také jsem se těšila domů. Byla jsem nesmírně nadšená, že se stěhujeme do Ameriky a budu tak moc být s Hayesem dál. Když o tom tak mluvím Hayes je ten nejúžasnější člověk, kterého jsem kdy v životě potkala. Náš vztah je takový jako bychom byli nejlepší kamarádi. Ano chodíme spolu ale nebereme to tak že se musíme na veřejnosti furt cumlat nebo to dokonce natáčet. Prostě tu a tam si dáme pusu, někdy se pomazlíme (žádný úchylárny) a nebo jen tak spolu ležíme v posteli a povídáme si. Jsem za takový vztah ráda a Hayes myslím, že taky. 

Nový rok

Dnes je den kdy začíná nový rok a končí ten co jsem si velice užila. Dal mi něco za co jsem velice ráda. 

,,Lidi za pár minut bude 12:00 takže se připravte!'' řekl muž stojící na obrovském pódiu. 

,,10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!'' všichni jsme křičeli a smáli se nebo i brečeli jako např. Skylyn. 

Na pódiu se objevila první skupina a začala hrát. Všichni začali tancovat nebo jen tak klábosit. Já jsem šla za Skylyn a chytla jsem jí za její malou ručičku. 

,,Pročpak pláčeš Sky?'' zeptala jsem se jí a podívala jsem se jí do obličeje. 

,,Protože už tě neuvidím!''zakřičela a objala mě. 

,,Co to povídáš vždyť se uvidíme skoro pořád'' řekla jsem a Skylyn se na mě podívala.

,,Vážně?'' zeptala se a já jsem se usmála. 

,,Jo vážně'' řekla jsem a Skylyn se usmála a objala mě. 

,,Mhm Jamie můžu s tebou mluvit?'' byl to Hayes co mě vyrušil v objímaní Sky.

,,Jo jasně'' řekla jsem a rozešla jsem se za ním.

,,Tak o čem jsi chtěl mluvit?'' zeptala jsem se. Upřímně byla jsem dost nervózní.

,,Víš říkal jsem si že jak spolu chodíme tak mě napadlo, že by jsme mohly mít něco co nám to bude připomínat a ostatní budou vědět že tak nějak patříme k sobě. Takže jsem nám koupil tohle.'' řekl a vytáhl náhrdelník ve tvaru puzzle. 

,,To je úžasný!'' zakřičela jsem a objala ho kolem krku.

,,Děkuju'' řekla jsem a usmála se na něj.

,,Proč mi děkuješ?'' zeptal se s úsměvem na tváři.

,,Že jsi se mnou a že mě ještě děláš více šťastnější.'' řekla jsem a usmála se ještě více.

,,Já zase děkuju tobě, že jsi se mnou a děláš mě taky šťastným'' pomalu se ke mě nahnul a políbil mě.

,,Miluji tě'' řekl a já jsem se usmála.

,,Já tebe taky'' 

The End

Takže toto je konec.Ano já vím je to dost otevřený konec, ale nebojte možná někdy časem by měl vyjít další díl, ale musím ještě dokončit můj další příběh co píšu a po něm bych ještě ráda napsala další co jsem plánovala takže možná až příští rok. Ale děkuju moc všem co jste tento příběh četli a hlasovali. Jste vážně úžasní a moc krát vám za to děkuju. 

PAPA :* :D :D :D


Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat