Christmas Eve

1K 39 1
                                    

Ráno jsem se probudila celkem brzo a Hayes ještě spal . 

Zkoušela jsem ještě usnout ale nešlo to. Tak jsem si se podívala na mobil a projela všechny sociální sítě.

57 upozornění na Facebooku, 76 upozornění na instagramu a na wattpadu mám 127 upozornění. Páni to jsem dlouho asi neprojížděla.

Když jsem všechno projela zvedla jsem se pomalu z postele abych nevzbudila Hayese a šla do koupelny.

Umyla jsem si obličej a vyčistila si zuby. Když jsem byla se vším hotová nanesla jsem si řasenku a šla se obléct do ----->

Když jsem byla už oblečená někdo nám vlítl do pokoje a ten někdo byl Nash s Cameronem a Sky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla už oblečená někdo nám vlítl do pokoje a ten někdo byl Nash s Cameronem a Sky. 

,,AAAAA Jamie, Hayi!! VSTÁVEJTE VY LENOŠI!!!!'' řvali, ale jak vstoupili do kuchyně tak se zarazili. 

,,Ahoj'' řekla jsem a usmála jsem se. Sky ke mě přiběhla a objala mě.

,,Jamie už přišel Santa rychle pojď'' řekla a tahala mě za ruku. Musela jsem se nad její roztomilostí usmát. 

,,Počkej kam zmizel Cam s Nashem??'' zeptala jsem se náhle a rozhlédla jsem se po kuchyni, ale nikde nabyli. 

,,AAAAA!!'' nejednou jsem uslyšela z ložnice jak někdo řve. HAYES.

,,Co to dělají?'' zeptala se mě Skylin. 

,,Probouzí Hayese.'' řekla jsem a po chvíli Nash s Camem nesli Haye ven z ložnice. 

Když se Hayes oblíkl a umyl rozešly jsme se směrem k jídelně kde už byli všichni z hotelu dokonce tu byl i ten Dylan nebo jak se jmenoval. Bylo tu plno dárků a všechny malé děti se smáli nebo dokonce brečeli štěstím že dostali jejich vysněnou hračku. Všichni i já jsme došli ke stromečku a rozbalili jsme všechny dárky co jsme dostaly. 

,,Jamie rozbal si ten můj'' řekl Cam a já jsem tak i udělala. Byla to naše společná fotka všech v řetízku ve tvaru srdíčka. 

,,Came to je nádherný děkuju moc!!'' řekla jsem a objala ho. Po tom co jsem si ho připla na krk mi zbýval poslední dárek, který byl od Hayese. Když jsem ho otevřela vykoukl na mě nádherný řetízek. Byl to kousek srdíčka ten druhý měl Hayes. 

,,Hayi to je já moc děkuju'' řekla jsem a stekla mi slza po tváři. Pak jsem ho objala a políbila na rty. Po nějaké době jsme se všichni dohodli že si dojedeme na společný oběd do nějaké restaurace. 

Páni jak na to tak koukám hodně dlouho jsem nepřidávala. Vážně moc se omlouvám ale prostě neměla jsem vůbec žádné nápady. Takže doufám že se vám tenhle díl po tak dlouhé době bude líbit a moc děkuju za všechny votes a reads jste úžasní. :333 



Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat