Ráno jsem se vzbudila celkem brzo protože Sky ještě spála. Došourala jsem se pomalým krokem do koupelny a dam jsem se osprchovala a vyčistila zuby.
Když jsem byla hotová šla jsem do pokoje a šla se převléknout (media). Sky ještě spala a tak jsem jí šla probudit. ,, Sky stávej nebo nestihneme snídani" řekla jsem potichu u její hlavy. Sky otevřela její malá očka a podívala se na mě. ,, Dobré ráno Jamie" řekla a usmála se. ,, Dobré Sky, tak a teď šup z postele já jí ustelu a ty se jdi umýt."řekla jsem a Sky přikývla a šla do koupelny. ,, Už jsem" řekla Sky která právě vyšla z koupelny. ,, Včera mi mamka dala nějaké věci do toho nákupního centra a řekla mi že nebude moc s námi jít protože jde něco zařizovat s mojí mamkou takže poprosila Haye jestli půjde on a Hay souhlasil takže jdeme ty, já a Hay do nákupního centra a pak ještě do kina na Frozen" řekla jsem a Sky se usmála. ,, A půjdeme na pizzu?" zeptala se roztomile a udělala psí oči. ,, To je super nápad takže po nákupu můžeme zajít na pizzu a pak do kina a tam si dát popcorn." uvažovala jsem nahlas a Skylyn skákala po posteli a k tomu ješte tancovala její taneček štěstí. ,, Tak se oblečeme a zajdeme pro Haye a pak můžeme vyrazit" řekla jsem a Sky na mě skočila až jsem zavrávorala a Sky z toho měla výbuch smíchu.
Když jsem Sky oblékla obě jsme si na sebe hodily bundy a šli k Hayovi do pokoje. Zaklepala jsem a vešla. Když jsem zvedla hlavu uviděla jsem Haye bez trička a tak jsem si skousla spodní ret. ,, Jamie poraď mi nevím co na sebe a-" zastavil se uprostřed věty a podíval se na mě. ,, Jamie ty zlobivá holčičko!" řekl a rozeběhl se přímo ke mě ale Sky si stoupla přede mě. ,, Jamie není zlobivá holčička ona je hodná holčička protože mě vezme na pizzu a do kina ale ty jsi zlobivý kluk protože jsi bez trička a můžeš nastydnout a budeš nemocný'' řekla a zkřížila si ruce na prsou a já jsem se usmála. ,, Jo Hayi jsi zlobivý kluk běháš tu bez trička nastydneš běž se obléknout šup" řekla jsem a ďábelsky se usmála. ,, Nechá mě moje malá sestřička si promluvit s hodnou holčičkou když budu taky hodný kluk a to triko si obléknu?" zeptal se schválně. ,, Až si oblečeš to triko můžeš si s hodnou holčičkou dělat co chceš." řekla Sky a já jsem se zamračila. Ten něco kuje.
Hayes si oblékl obyčejný bílí triko a na to si vzal černou mikinu a ještě budu a přišel ke mě. ,, Už se těším až hodnou holčičku zlechtám k smrti'' řekl a dal mi pusu na tvář. ,, Jsi vážně zlobiví kluk o tom není pochyby ale hodná holčička ho moc ráda'' řekla jsem a políbila ho na rty. ,, Možná že zlobiví kluk si to rozmyslí když ho bude hodná holčička takhle pusinkovat pořád" řekl a já jsem se usmála. ,, To si hodná holčička ještě rozmyslí ale mám dojem že bude souhlasit " řekla jsem s úsměvem na rtech a znovu ho políbila.
Když jsme se konečně rozhodly vyrazit Hayes poprosil Nashe aby nás tam hodil. Naštěstí neprotestoval a odvezl nás tam a řekl nám až budeme chtít jet tak mu máme cinknou a on pro nás přijede. ,, Já se tak těším!" řekla Sky a skočila na Hayese který jí vzal na záda. ,, Jamie bude tam Santa?" zeptala se Sky nadšeně. ,, Určitě jo" řekla jsem a Sky seskočila z Hayovích zad.
Když jsme vešli dovnitř ovanul mě příjemně teplý vzduch a tak jsem si sundala budu a Sky jsem jí taky sundala. ,, Já chci jít za Santou!" řekla Sky a já jsem se usmála. ,, Za Snatou půjdeme potom co kdyby jsme si šli koupit bubbletea a pak se šli podívat na nějaký věci na sebe?" zeptala jsem se. ,, Dobře ale chci bubbletea šmouloví."řekla a já se usmála. ,, Tak jo a pak půjdeme něco koupit Hayovi k vánocům a dáme to Santovi a on mu to přinese pod stromeček souhlasíš?" koukla jsem na Sky a ta přikývla. ,, Ale neříkej to Hayesovi je to naše malé tajemství'' řekla jsem a Sky se ďábelsky usmála.
Když jsme si všichni tři koupily stejný bubbletea řekla jsem Hayovi aby šel najít toho Santu a my za ním pa přijdeme. ,, Co mu koupíme?" zeptala se Sky. ,, Mám nápad za rohem je krámek kde dělají trička s potiskem na přání co kdyby jsme se vyfotily a dali to Hayovi na tričko a zezadu napsali jeho oblíbené číslo?'' koukla jsem na Sky a ta radostně vykřikla že se pár lidí na nás otočilo.
Vešli jsme do krámku a šli k pultu kde byl kluk tak v mém věku. ,, Dobrý den co si budete přát?'' zeptal se a usmál se na mě. ,, Chtěla bych tričko s naší fotkou a aby vzadu bylo číslo sedm'' řekla jsem. ,, A pro koho to bude?" zeptal se a podíval se na mě svůdně. Uh. ,, Pro mého kluka a jejího bratra." řekla jsem a viděla na něm jak se zamračil asi si myslel že by mě hned zbalil tak to určitě.
Když bylo triko hotový zaplatila jsem a obě jsme se vydali za Hayesem který mi napsal že Santa je ve třetím patře uprostřed kde je New Yorker. Když jsme po eskalátorech vyjeli až do třetího patra vzala jsem Sky za ruku a rozešla se směr Hayes a Santa.
Když jsem tam už skoro byla viděla jsem aj se na Hayese lepí nějaká blondýna a dává svoje poprsí až pomalu k jeho nosu. Došla jsem k nim a blondýna se na mě podívala jako na nějakou lehkou děvu. ,, Neruším?" zeptala jsem se sarkasticky. ,, Jo rušíš" řekla ta blondýna a přilepila se na Hayese ještě víc než před tím. Žárlila jsem a to hodně ale nedávala jsem to na sobě znát. ,, Zlato už můžeme jít za tím Santou Sky se už nemůže dočkat" řekla jsem a dívala se na Hayese a ten se usmál. ,, Jasně zlato'' řekl Hayes a odstrčil blondýnu od sebe. ,, Co to má znamenat?" zeptala se naštvaně blondýna. ,, To jsi tak blbá nebo to jenom děláš?" zeptala jsem se jí a ona se ke mě rozešla. ,, Nejsi nějaká drzá kolik ti vůbec je?'' zeptala se opovrženě. ,, 15 a jestli ti to vadí tak si najdi někoho jiného komu budeš svůj obrovský výstřih dávat k obličeji ale můj kluk o to zájem nemá" řekla jsem a chytla Hayese za ruku a rozešla se k Santovi kde byl už jenom jeden kluk a ještě holčička.
Sky řekla Santovi co by si přála a ten se tam smál a pak mu dala dárek pro Hayese on si ho vzal a pak mi ho potají vrátil.
Nakonec jsme na pizzu nešli ani do kina protože se Sky udělalo špatně a tak jsme zavolali Nashovi tan byl za pár minut u nákupního centra a v hotelu jsme zjistily že má vyrózu a já kolem 2 ráno běžela taky na záchod a tak jsem probudila Hayese. ,, Zlato jsi v pořádku?" zeptal se a stáhl mi vlasy do drdolu aby mi nepřekážely když jsem zvracela. ,, Možná jsem to chytla od Sky'' řekla jsem a polilo mě horko a začala jsem se strašně potit. Po chvíli se to uklidnilo protože mi Hayes dal prášek a já jsem spokojeně usnula na jeho hrudi.
Takže strašně moc se omlouvám že jsem nepřidala další díl tak dlouhou dobu ale neměla jsem čas a taky jsem neměla chuť ale nakonec jsem to napsala ale strašně se za to stydím. Takže doufám že se vám líbil a nehorázně děkuju za ten veliký počet votes a reads prostě jste úžasní. :D Do komentářů si napište jestli chcete někdo věnování :D
ČTEŠ
Winter with Magcon boys [CZ] ✔
FanficJemie a Jai pojedou na vánoční prázdniny do hor s rodinou, ale potkají tam partu kluků, kteří jsou známí po celém světě. Jak dopadnou jejich vánoční prázdniny se dozvíte v příběhu Winter with Magcon boys.