V restauraci jsme si museli posedat rozděleně. Já jsem seděla s Hayesem a Sky. Rodiče si sedli spolu a kluci se taky nějak rozdělili.
,,Já chci řízek'' řekla Sky a Hayes přikývl.
,,Co si dáš ty?'' zeptal se.
,,Asi si dám taky ten žízek'' řekla jsem a Sky se rozzářili oči.
,,Hayi dej si taky žízek'' řekla Skyl a Hay se usmál.
,,Tak dobře dáme si všichni řízek'' řekl a pak to řekl číšníkovi. Po nějaké době nám všem přinesl talíře s řízky a mi se dali do jídla. Po tom co jsme to všechno snědli jsme si objednali ještě horké maliny se zmrzlinou.
,,Děti?!'' zavolala mamka.
,,Napadlo nás, že když je tady kousek od restaurace trh tak by jsme tam mohli zajít'' řekl táta a mi přikývli na souhlas.
Po tom co rodiče zaplatili jídlo jsme se vydali na trh. Šli jsme asi půl hodinky a bylo kolem 4 hodiny takže se pomalu začalo smrákat. Konečně jsme došli na trh. Bylo toho tady spousta, a dokonce tady byli i různé atrakce takže na ně Skylin hned chtěla jít.
Já a Hayes jsme řekli rodičům, že půjdeme se Skylin na ty atrakce a oni ať si jdou trochu nakupovat. Byli jsme se Sky na kolotoči, pak na houpačce a nakonec jsme si šli pohladit ovečky.
Bylo to vážně super a po tom dlouhém chození jsme si šli sednou na lavičku. Skylin držela v ruce pytlíček oříšků a chroupala je. Seděli jsme tu snad hodinu a dívali se na lidi co procházeli. Když jsme se rozhodli jít za ostatními zjistili jsme ,že Skylin usnula, a tak jí Hayes vzal do náruče a já zavolala rodičům, že jdeme do hotelu.
Ptali se co se stalo, a tak jsem jim řekla že Skylin usnula a ,že jí jdeme dát do pokoje. Řekli nám, že tak za hodinu možná dvě přijdou a ať jdeme opatrně.
Po tom co jsme došli na hotel jsme uložili Skylin do postele a mi s Hayesem jsme si udělali čaj. Sedli jsme si na balkón a povídali jsme si o všem možným.
,,Za těch pár dní co jsem tu si to tu naplno užívám a jsem rád že jsme sem jeli'' řekl Hayes a já jsem se na něj usmála.
,,Já taky, jsem ráda ,že jsem vás poznala a ,že jsem poznala tvojí malou,ubreptanou a roztomilou ségru, ale nejvíc jsem ráda že jsem poznala tebe'' řekla jsem a přitulila jsem se víc k Hayesovi.
Po nějaké době nám byla už zima a tak jsme šli do pokoje a pak jsme šli ležet. Ještě jsme se dívali na filmy co dávali v televizi a nakonec jsem usnula.
Zase po dlouhé době je tu další díl a doufám že se vám líbí. :D XD
ČTEŠ
Winter with Magcon boys [CZ] ✔
FanfictionJemie a Jai pojedou na vánoční prázdniny do hor s rodinou, ale potkají tam partu kluků, kteří jsou známí po celém světě. Jak dopadnou jejich vánoční prázdniny se dozvíte v příběhu Winter with Magcon boys.