Trip

1.8K 64 3
                                    

Probudila jsem se kolem 9 ráno a Hayes už tu nebyl myslela jsem že šel pryč ale uslyšela jsem z koupelny tekoucí vodu. Takže je ve sprše. Než Hayes vyšel z koupelny byla jsem na svém mobilu a hrála hry. Když Hayes konečně vyšel zvedla jsem se z postele že půjdu do koupelny jenže mě zastavily Hayovi ruce. ,, Hayi nech mě se vysprchovat'' řekla jsem a otočila jsem se na něj. ,, No tak dobře'' řekl a políbil mě. Když jsem za sebou zavřela dveře radši jsem se i zamkla. Sundala jsem si pyžamo a zalezla do sprchy.Na vlasy jsem si nanesla melounový šampón a na tělo taky melounový sprcháč. Když jsem byla hotová vylezla jsem a obvázala kolem sebe osušku a šla k zrcadlu. Když jsem si vyčistila zuby i pleť šla jsem do pokoje si vzít na sebe věci.,, Jamie kluci se dohodly s tvojí mamkou a taťkou že dneska pojedeme do aquaparku takže si vezmi plavky.'' řekl Hayes který ležel na posteli a hrál si na mobilu. ,, Dobře'' řekla jsem a vzala jsem si plavky do ruky a k tomu ještě černý rifle,bílé tričko a na to šedý svetr a samozřejmé spodní prádlo. Vrátila jsem se do koupelny kde jsem se oblékla rovnou do plavek a na to jsem si oblékla co jsem si připravila. Vlasy jsem svázala do drdolu. Nemalovala jsem jen jsem si nanesla vodě odolnou řasenku. Když jsem byla se vším hotová do tašky jsem si zabalila ručník, spodní prádlo, sprcháč, šampón , náhradní gumičku, fén a ještě peněženku. ,, Hayi jsi zbalenej nebo tu budeš ležet a čumět do telefonu co tam máš tak zajímavého?'' zeptala jsem se a přišla k němu. ,, Nic'' řekl ale nestihl to schovat protože jsem mu ho vytrhla s ruky. Na tapetě měl mě v ručníku. ,, HAYESI GRIERE POKUD JÍ OKAMŽITĚ NESMAŽEŠ ZAŽIJEŠ PEKLO NA ZEMI!!!'' zakřičela jsem a Hayes mi začal utíkat jenže jsem ho stihla chytnou a shodit na zem. Začala jsem ho lechtat a on se smál. ,, Jamie pro-prosím nech, nech mě'' smál se. ,, A co za to dostanu?'' zeptala jsem se. ,, Pusu '' řekl a já jsem se usmála a nahnula jsem se k němu. ,, Ale pod podmínkou že se semnou vyfotíš a já si to budu moc dát na tapetu'řekla já jsem přikývla. ,, Dobře'' řekla jsem a políbila ho. Náš polibek se prohloubil a trval minimálně 5 minut.

Potom jsme se zvedli a šli dolů kde na nás čekal Cameron a Jai. ,, Kde jsou ostatní?'' zeptal se Hayes. ,, Čekají v autě protože vám to trvalo nejdíl.'' řekl Cameron a já jsem se usmála. ,, Tak jdeme'' zavelel Cameron a já jsem šla. Vedle mě šla Jai. ,, Co jste tam dělaly tak dlouho?'' zeptala se a já jsem se usmála. ,, Neboj jsem ještě panna a jenom jsme válčily kvůli fotce kterou Hayes vyfotil a dal si jí na tapetu'' řekla jsem. ,, A máš tu fotku?'' zeptala se. ,, Jo Hayes mi jí poslala na facebook a já jsem si jí stáhla.'' řekla jsem a ukázala jsem jí svojí fotku co fotil Hayes. ,, Jamie všimla jsi si toho?'' zeptala se Jai a já jsem na ní nechápavě koukla. ,, Tohle'' ukázala na Hayesovo rozkrok. O můj Bože. ,, No to mě poser'' řekla jsem a Jai se zasmála. ,, Dělá si srandu on si mě vyfotí a ještě tohle já se z něho poseru'' řekla jsem a okamžitě jsem tu fotku smazala jak z telefonu tak z facebooku. ,, No jo holka na to si budeš muset zvyknout.'' řekl Jai a já jsem se usmála. Když jsme přišli k autu seděla jsem úplně vzadu s Hayesem. ,, Tak jo děcka cesta potrvá tak 3 hodiny tak se trochu prospěte protože tam budeme až do 9 večer a pak půjdeme na večeři a nakonec se tam ubytujeme na noc my s mamkou jsme to zařídily a na pokojích jste po dvou takže je to Aaron a Carter, Shawn a Matt, Jack a Jack , Nash a Taylor, Cameron a Jai a nakonec Jamie a Hayes. Rozdělili jsme to podle toho jak sedíte takže takhle to i zůstane. '' řekl taťka a pak jsme vyjeli.

Po chvíli jsem byla unavená a tak jsem si dala do uši sluchátka a hlavu jsem si opřela o okno. Už jsem skoro spala když si na mě Hayes lehl a tak jsem se uvelebila tak by Hayes ležel na mém břichu a já jsem se mu mohla hrabat ve vlasech. No a pak jsem nakonec taky usnula. ,, Kluci podívejte ty jsou roztomilí'' řekl někdo. ,, Dělej dej to na snap'' řekl někdo a já jsem to neřešila a dál spala. ,, Jamie vstávej už jsme tu'' pošeptal mi někdo do ucha a já jsem se otočila na druhý bok a spala dál.,, No tak Jamie vstávej'' řekl znovu a já jsem ucítila na svých rtech dotyk. Otevřela jsem oči a nademnou se skláněj Hayes. ,, Ahoj'' řekla jsem a zvedla jsem se. ,, Ahoj'' řekl Hayes a vylezl z auta. Vylezla jsem taky a venku stáli všichni a vyndavali si věci z kufru. Když jsme měli všechno vyndaný taťka zamkl auto y my se vydali směr aquapark. Když jsme přišli dovnitř rozešly jsme se směrem k přepážce kde se platí. ,, Dobrý den my jsme si u vás zarezervovaly 15 lístků na jméno Dilon'' řekl taťka a já jsem se porozhlédla je to tu fakt pěkný a taky to tu voní chlórem a prostě miluji bazény. ,, Tady to máte a užijte si koupání'' řekla paní za pultem a taťka poděkoval. ,, Takže děcka tady máte lístky to přiložíte na ten stroj aby vás to pustilo a mohly se jít převléknout do šaten.'' řekl taťka já jsem se usmála. ,, My víme tati nejsme tu poprvé'' řekla Jai a já jsem se uchechtla. ,, Tak jo konec tlachání a jdete se převléknout.'' řekla mamka a my jsme se rozdělily a šly se převléknou já jsem byla jako první protože jsem na sobě už plaky měla takže jsem se jen osprchovala a vešla rovnou chodby kudy jsme došla až velikému bazénu kde už byl ve vodě Cameron, Nash, Shawn no prostě všichni kromě mého taťky. ,, Jamie pojď do vody'' řekl Cameron. ,, Ne já počkám na Jai jen si hezky plavejte'' řekla jsem.,, No tak dobře'' řekl Cameron a já jsem se otočila že se podívám jestli už nejde Jai ale někdo si mě hodil přes rameno a jak jsem poznala byl to Cam. ,, Zkus to a věř mi že nepřežiješ jedinou minutu až se vynořím.'' řekla jsem. ,, Tak to se nechám překvapit'' řekl Cameron a už mě chtěl házet do vody ale Jai ho zastavila. ,, Být tebou bych to nedělala'' řekla. ,, A to jako proč?'' zeptal se Cam a otočil se. ,, To jsi dělat neměl'' řekla Jai a já jsem se přetočila a schodila ho do vody a já jsem vyvázla jen trochu postříkaná vodou. ,, No to mě poser kde jsi se to naučila?'' zeptal se Taylor který na mě čuměl. ,, Tak trochu mě učil táta dělal totiž karate a nás Jai učil k obraně kdyby nás někdo napadl'' řekla jsem a Jai se vedle mě zasmála. Když jsem chtěla skočit do bazénu někdo mě zezadu popadl a oba jsme se zřítily do vody. ,, Kdo to sakra'' řekla jsem když jsem se vynořila a Hayes se na mě culil. ,, Ty jeden uličníku tohle jsi neměl dělat'' řekla jsem a skočila po něm. Hayes to zřejmě nečekal a tak se hned potopil a já sním. Pod vodou jsem se na něj usmála a Hayes mi dal pusu. Když jsme se vynořily kluci na nás volali ať jdeme za nimi na tobogán a tak jsme vylezli a šly za nimi. Celý den jsme blbly jak pominutí a byly jsme tak 3 jíst a prostě jsme si to vážně užily. Teď jsme už v našem hotelu a já s Hayesem ležíme vedle sebe a koukáme na videa. ,, Půjdeme zítra na sjezdovku?'' zeptal se Hayes. ,, Jasně že půjdeme '' řekla jsem a Hayes mě políbil na čelo. ,, Dobrou Hayi'' řekla jsem a uvelebila se. ,, Dobrou Jamie'' řekl Hayes a zhasl a pak jsem upadla do říše snů.

**SEN**

Jeli jsme na sjezdovce když do Hayese narazila nějaká holka myslela jsem že to bude v pohodě ale Hayes se postavil a pomohl jí a ona ho pak začala líbat. Rychle jsem se k nim rozeběhla jenže čím rychleji jsem běžela vzdalovali se a já jsem začala brečet. Když už jsem byla vyčerpaná podívala jsem se kdo to byl a byla to moje bývalá nejlepší kamarádka a smála se mi . ,, Ty ubožačko myslela jsi si že takový kluk by tě chtěl on má na lepší a já jsem pro něj dokonalá ale ty ne jsi jen ubohá a myslíš si jak jsi dokonalá ale nejsi protože jsi zrůda a dokážeš všem okolo jen ubližovat'' křičela na mě a já jsem se rozbrečela.

**KONEC SNU**

,, Jamie, probuď se už je to dobrý byl to jen sen'' řekl Hayes a já jsem ho objala. ,, Já se bojím'' řekla jsem. ,, Čeho se bojíš?'' zeptal se. ,, Toho že tě ztratím, že si najdeš jinou, že nejsem pro tebe dost dobrá'' řekla jsem. ,, Jamie neboj tebe bych nikdy neopustil mám tě opravdu rád a jiná holka pro mě neexistuje'' řekl Hayes a objal mě.

Takže ahoj zase po celkem dlouhý době další díl a doufám že se vám líbil. Děkuji za všechny votes a chtěla bych říct že jsem na začátek příběhu přidala ÚVOD a je tam video takže doufám že se na něj kouknete a jinak děkuji. :D :D





Winter with Magcon boys [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat