Já ho fakt políbila. Bože já jsem blbá. ,, Ou promiň'' řekla jsem a Hayes se zasmál. Já to říkala jsem blbá. ,, Za co prosím tě ?'' zeptal se podíval se na mě. ,, No za ten polibek'' řekla jsem a Hayes se usmál. ,, Za to se omlouvat nemusíš mě se to líbilo. '' řekl a já se zasmála. ,, Ty jsi blbej'' řekla jsem a píchla ho do žeber. ,, To jsi neměla'' řekl Hayes a skočil na mě a začal mě lechtat. ,, Hayi pros-ím nech toho '' smála jsem se on taky. ,, Ne dokud mi neřekneš že jsem hezký, mílí a že jsem nejlepší kluk na světě co jsi potkala.'' řekl a já jsem se zasmála. ,, Tady někomu stouplo sebevědomí'' řekla jsem a svalila ho ze sebe a začala jsem lechtat já jeho. No a co pak neudělá vezme si polštář a odí ho po mě no a tak začne polštářová válka a pak se stane jedna maličkost oba polštáře se roztrhnou a vyletí z nich peří ale my se nezastavujeme a mlátíme se dál no a nakonec ležíme na posteli a smějeme se jak blbí. ,, Co budeme dělat?'' zeptala jsem se Haye. ,, Mám nápad půjdeme ke klukům a postříkáme je kečupem.'' řekl já jsem souhlasně přikývla.
V kuchyni jsme poprosily kuchaře jestli nám nedá 4 láhve kečupu a on se zeptal na co no mi mu řekli že chceme vytrolit naše kamarády a on řekl že klidně ale že mu to máme natočit takže si Hayes vzal mobil a pak jsme šli ke klukům. Když jsme tam byli rozrazili jsme dveře a začali jsme po všech stříkat kečup a byla tam i Jai. ,, Vy hajzlíci!!'' zařval Nash a rozběhl se s Cameronem za námi já jsem se rychle rozeběhla jenže Hyes to nestihnul a tak ho dostali a já jsem utíkala pryč. Schovala jsem se za roh a čekala. ,, Co tu děláš?'' zeptal se někdo a když jsem se otočila byl tam kluk mohlo mu být tak 17 možná nevím a díval se na mě. ,, Schovávám se'' řekla jsem a on přikývl že chápe. ,, A proč?'' zeptal se a já jsem se na něj podívala. ,, Tak asi protože mě někdo hledá a já vážně nechci aby mě našel takže buď zticha'' řekla jsem. ,, Okej už jsem ticho jinak jsem Dylan'' řekl. ,, to je super a teď už ticho a jsem Jamie.'' řekla jsem a podívala jsem se jestli někdo nejde naštěstí tam nikdo nebyl.,, Tady jsi!!'' zařval někdo a když jsem se otočila byl tam Cameron s Jacky. Rychle jsem se rozběhla ke schodům a běžela dolů. Když jsem se ohlédla běžel za mnou jen Jack G a já jsem si oddechla. ,, Jamie okamžitě zastav!!'' zakřičel Jack ale já jsem ještě zrychlila a zabočila jsem doleva a tam jsem se schovala za závěs. ,, Jamie vylez '' řekl Jack ale já jsem byla zalezlá. Prošel kolem mě a já si oddechla. ,, Mám tě!'' zakřičel jenže neudržel rovnováhu a spadl na mě. ,, Já tě zabiju''řekla jsem a on se usmál. Dívaly jsme si do očí a Jack se začal přibližovat a za chvíli spojil naše rty. Nevím jak dlouho to bylo ale někdo nás vyrušil a ten někdo byl Hayes a Jack J. ,, Jamie?'' řekl Hayes a když jsem se na něj podívala on utekl. ,, To se ti teda povedlo'' řekl Jack J a šel za Hayesem. Bože horší to bít nemůže.
O dva dny později
Jsou to dva dny co jsem zavřená v pokoji a brečím. Proč? Hayes mě viděl s Jackem G jak se líbáme a od té doby se mnou nepromluvil ani nikdo jiný kromě mojí mamky která mi řekla že musí s taťkou djet skrz práci prý je to naléhavé. Ani Jai se mnou nepromluvila. Celou dobu co jsem v pokoji jen sedím na balkóně nebo ležím v posteli a brečím. A k tomu ještě jsem celé ty dva dny nejedla ani nepila.
Právě teď ležím na posteli a dívám se do stropu když někdo zaklepe. Pomalu se zvednu a jdu ke dveřím a když je otevřu koho tam nevidím Hayese. Celou dobu na se na něj dívám a pak bouchnu dveřmi a začnu znova brečet. ,, Jamie otevři prosím chci si jen promluvit.'' řekne Hay. ,, Ale já nechci nechci tě vidět zničeného a to jen kvůli mě'' řekla jsem a znovu se rozbrečela. ,, Prosím jen si chci promluvit.'' řekl a já jsem se zvedla a pomalu ty dveře otevřela. Hayes pomalu vešel a já jsem zavřela. Když jsem se otočila Hayes mě pevně objal. Začala jsem brečet. ,, Jamie nebreč'' řekl Hay ale já jsem nemohla přestat. ,, Je to kvůli mě kdybych se od Jacka odtrhla tak by se nic takového nestalo a ty by jsi byl v pohodě a ještě lepší by bylo kdybych jsem nikdy nejela měla jsem zůstat doma.'' řekla jsem a Hayes mě znova objal. ,, Ne to neříkej kdyby jsi sem nejela nepoznal bych tě'' řekl. ,, No právě nepoznal by jsi mě a neměl by jsi se mnou takové starosti'' řekla jsem a on se na mě podíval. ,, Ne kdyby jsi sem nejela nepoznal bych tak úžasnou holku jako jsi ty a nikdy bych ti neřekl jak moc tě miluji a že chci aby jsi se mnou zůstala'' řekl a já jsem se na něj podívala. ,, Hayi to nejde ublížila jsem ti'' řekla jsem a on zakroutil hlavou. ,, Ne to neříkej'' řekl a pak mě políbil.
ČTEŠ
Winter with Magcon boys [CZ] ✔
FanfictionJemie a Jai pojedou na vánoční prázdniny do hor s rodinou, ale potkají tam partu kluků, kteří jsou známí po celém světě. Jak dopadnou jejich vánoční prázdniny se dozvíte v příběhu Winter with Magcon boys.