Když konečně táta přijel oba jsme s Hayesem všechny věci naházely do kufru. Naštěstí se nám tam všechno vešlo takže jsme nic nemusely brát k sobě na sedadla.
Já jsem si sedla za taťku a Hay vedle mě. ,, Tak jak jste si to užily ? " zeptal se a my s Hayesem se na sebe podívaly. ,, Jo ušlo to ale jsme oba strašně unavení a už se těšíme do hotelu" řekla jsem a Hay přikývl na souhlas. ,, Za chvíli bude večeře takže až tam dojedeme tak si odnesete ty dárky" řekl taťka a my jsme přikývly.
Když jsme tedy dorazily na hotel rovnou jsme vystoupily a vzaly si všechny dárky z kufru a šli dovnitř. Rovnou jsem šla k výtahu a Hayes šel přímo za mnou. Zmáčkla jsem trojku a oba jsme čekaly až dojedeme na patro. ,, Hayi nečekej na mě já pak přijdu" řekla jsem Hayovi a ten jen přikývl. Odemkla jsem si pokoj a vešla dovnitř. Všechny ty tašky z dárky jsem hodila na postel a Rainbow jsem tam hodila taky a šla jsem se převléknout. Vzala jsem si na sebe černé tepláky a k tomu volné, bílé triko a na to jsem hodila šedý svetr a na hlavě jsem si udělala obyčejný drdol.
Hned jak jsem byla oblečená vyšla jsem z pokoje který jsem následně zamkla a šla dolů na večeři. Ano zase po schodech. Když jsem byla dole došla jsem ke stolu kde seděla mamka a taťka, Jai je zřejmě u Cama. ,, Ahoj mami, tati." řekla jsem a dala mamce pusu na tvář a posadila se naproti ní. ,, Tak jak šli nákupy?"zeptala se mamka. ,, Jo mám skoro všechno ještě musím něco koupit Hayovi a pak už to mám z krku ale jsem z toho unavená, prošli jsme snad 20 obchodů." řekla jsem a napila jsem se svého pomerančového džusu. ,, Tak se najez a jdi hned do pokoje si odpočinout protože tě zítra do krámu hodlá vzít teta Elizabeth a Skylyn." řekla a já jsem se nechápavě podívala. ,, Počkej ona je..." nestačila jsem to doříct protože mi někdo zakryl oči. ,, Kdo jsem?"zeptala se roztomilým hlasem Sky. ,, Já nevím jsi jednorožec co mluví a je strašně roztomilý?" zeptala jsem se schválně. ,, Už jsi blízko"řekla a já jsem se usmála. ,, A nejsi náhodou malá roztomilá holčička co má dva bratry a miluje koně?"zeptala jsem se a Sky mi z očí sundala ruce. ,, Jsi vážně dobrá" řekla a ukázala na mě zdvihnutý palec nahoru. ,, Já vím" řekla jsem a hned se zasmála. ,, Jak vidím tak si velice rozumíte" řekla moje mamka. ,, Taky bych řekla" usmála se Sky. ,, Jamie tohle je teta Elizabeth" řekla znovu mamka a ukázala na mladou a hezkou paní. ,, Dobrý den " řekla jsem. ,, Dobrý den mi neříkej jen Ahoj."řekla teta Elizabeth a já jsem se usmála.
Sky si sedla na můj klín a povídala jak by chtěla plyšového jednorožce ale prý nikde není nebo už jsou vyprodaný. Já jsem se usmála protože ho pro ní mám a taky jsem se dobře trefila. ,, Sky už půjdeme musíš jít spát." řekla teta Beth. ,, Ne já chci být ještě s Jamie'' řekl Sky a objala mě kolem krku a držela se mě jako klíště. ,, Sky pojď nebo zítra s námi Jamie nepůjde do toho krámu" řekla teta a mě něco napadlo. ,, Teto tak ať dneska spí se mnou na pokoji" řekla jsem a Sky se podívala nejdřív na mě a pak na tetu. ,, No tak dobře ale nejdřív se půjde převléknout do pyžama a vyčistit zuby." řekla teta a Sky se začala radovat. ,, Tak jo pak na tebe zaklepeme'' řekla teta. ,, Je to pokoj 204'' řekla jsem. ,, Já vím jsme na stejným patře hned vedle Jai." řekla teta a já jsem se usmála.
Hned jsem vběhla do pokoje kde jsem vzala toho jednorožce a hodila ho do veliký skříně kterou jsem zamkla. Ostatní věci jsem dala taky do té skříně.
Po chvíli už teta klepala a tak jsem šla otevřít a převzala jsem si Sky. ,, Co budeme dělat?" zeptala se Sky která teď ležela na posteli. ,, Můžeme se podívat na nějakou pohádku a pak jít spát" řekla jsem a Sky se usmála a přikývla. ,, Tak co tam dáme?'' zeptala jsem se a podívala jsem se tázavým pohledem na Sky. ,, Pusť tam NA VLÁSKU'' řekla Sky a já jsem se usmála. ,, Tuhle pohádku miluju'' řekla jsem. ,, Já taky protože je tam ten kůň a on je strašně roztomilý'' řekla Sky a já jsem se usmála no jo Sky a její úchylka na koně.
Po tom co jsme se dokoukaly na pohádku jsem zjistila že Sky už tvrdě spí takže jsem se pomalu zvedla vypnula jsem televizi a šla si do koupelny vyčistit zuby a udělat si nový drdol. Pak jsem se jen převlékla do pyžama a lehla jsem si zpět za Sky a po chvíli usnula.
Takže další díl je na světě a omlouvám se že v tomhle díle není Hayes ale potřebovala jsem tam zakombinovat to že tam přijeli Sky s její mamkou. Takže doufám že se vám líbil.
Hrozně moc děkuji všem co mi píšou tak úžasné komentáře a taky děkuji za ten veliký počet přečtení a votes jste úžasní . :D :D :D :D
ČTEŠ
Winter with Magcon boys [CZ] ✔
Fiksi PenggemarJemie a Jai pojedou na vánoční prázdniny do hor s rodinou, ale potkají tam partu kluků, kteří jsou známí po celém světě. Jak dopadnou jejich vánoční prázdniny se dozvíte v příběhu Winter with Magcon boys.