„Да вляза ли с теб?" Попита Брейдън видимо забелязал притеснението ми. „Мога да сритам задника на Девън, затова че те остави да се прибираш пеша." Подсмихна се.
„Мисля, че и двамата знаем, че той ще срита твоя." Засмях се.
„Така е!" Присъедини се и той. „Но ти после ще се погрижиш за раните ми."
Смехът ми веднага секна и в колата настъпи неловко мълчание.
„Ще тръгвам." Наклоних се леко, целувайки го по бузата. „Благодаря за превоза!"
„Няма проблем! За теб винаги!"
Изчервих се от думите му. Колкото и да ми се искаше да харесам Брейдън по-различен начин не можех... Единственото, което чувствах към него бе симпатии като към брат или гей приятел. На последното мислено се засмях.
Отворих вратата рязко, блъскайки я в стената. Направих го нарочно, за да знаят че съм тук и да прекратят гнусното си натискане и лигавене.
За моя изненада обаче видях Девън сам, седнал на дивана в дневната.
„Какво е това нещо с блъскането на врати?" Тросна се той, скръствайки силните си ръце.
„Къде е Лейла?" Игнорирах въпроса му.
„Какво те засяга?" Сопна се той.
„Не ме..." Излъгах. „Но след като ме заряза сама на паркинга заради нея, реших че поне ще оползотвориш времето си с нея."
„За какво говориш?" Попита, изправяйки се и приближавайки се към мен. „Не съм те зарязал, нали ти казах да се качиш."
„Да бе..." Извъртях очи. „Много добре знаеше, че няма да се кача в една кола с тази кучка."
„И защо така, кукло?" Пресегна се, увивайки кичур от косата ми около пръста си.
Замахнах, удряйки ръката му и карайки го да прекрати действията си.
„Не се прави на глупак... Естествено, че е заради случката в стола, когато почти не ме уби." Само при спомена за това и ми идва да и оскубя косата и да я накарам да я изяде.
„А дали наистина е така?"
Ръката му се плъзна зад тила ми, събирайки косата ми на топка.
„Какво си мислиш, че пра..." Думите ми бяха прекъснати, когато той яростно издърпа главата ми назад.
YOU ARE READING
In the shadow
FantasyИСТОРИЯТА Е СПРЯНА!!! Той бе това, от което всички се бояха - същински демон, изпълнен с непрогледен мрак, безмилостен, за който думата пощада бе непонятна. Той не бе губил нито една битка в живота си, свикнал бе да побеждава и всички да му се подчи...