După un duş lung şi revigorant,am început să îmi pun în minte lucrurile.Puteam să îmi iau foarte uşor un alt carnețel,scriam toate prostiile pe care le aveam şi pe celălalt şi gata.Dar...lucrurile nu sunt atât de simple.Pe celălalt carnețel aveam semnătura dirigintelui iar dacă mi-aş lua unul nou nu aş putea sa fac rost de semnătură.
Țârâitul telefonului mă face să mă deplasez până la geantă.Nici măcar nu am fost în stare să îmi scot lucrurile.Ohh,era Iz.
-Hei Iz,ce faci?Gata şcoala?intreb eu ironică.
-Deşteaptă mai eşti măi!Nu mi-am închipuit că poți să faci asta,zice ea bufnind în râs.
-Ce să fac?Iz,detaliază,şti că sunt bătută în cap.
-Da,mereu uit.Deci nu mi-am imaginat că îți vei face carnețelul pierdut doar ca să pleci de la şcoală.Serios,mi-ai dat o altă idee de chiulit,spune ea amuzată,iar eu pot zice un singur cuvânt,ba nu,2 cuvinte...ba nu,4 cuvinte.Sti ce?!Am ogroază de cuvinte de zis şi i le voi spune exact acum!
-Iz,l-ai văzut pe băiatul nou?E atât de ahh...-ii spun eu şi acum realizez cât de tâmpită sunt.Adineauri vroiam să o înjur şi să o fac in toate felurile până mă plictiseam iar acum zic ASTA!!
-Draga mea Beca,dacă dă naiba să te îndrăgosteşti câştig pariul.Îți dai seama?!Să am 3 milioane numai ale mele,să fac ce vreau cu ei...ce vis.Şi...dacă te îndrăgosteşti înseamnă că vei înțelege ce e dragostea şi vei crede în ea,spune Iz si asta mi-a fost.
-Iz,de ce naiba nu încerci să mă îțtelegi?Nici tu nu eşti îndrăgostită şi totuşi crezi în dragoste.Cum poți să faci asta dacă nu şti ce e,ce simți,ce...
-De unde şti că nu sunt îndrăgostită?!!țipă Iz în telefon şi rămân surprinsă.
-Stai...Iz,eşti îndrăgostită?Iți place de cineva? o întreb parcă fiindu-mi teamă de răspuns.
-Nu,nu sunt indrăgostită.Era doar o chestie să te pun la încercare,zice ea şi pun pariu că m-a mințit.Stai...M-ul de pe caiete,M-ul de la brătară,zâmbetele fără sens şi faptul că de fiecare dată când se zice numele Mikel,Iz este in picioare si atentă la absolut oricine o înconjoară mă face să cred că nu e aşa.Ea este îndrăgostită de Mikel iar eu trebuie sa fac ceva:trebuie sa îi fac să fie împreună.Am văzut de câteva ori că şi Mikel se uită la Iz dar nici nu mi-a trecut prin cap aşa ceva...
-Beca!!Mă auzi? țipa Iz făcându-mă să îndepărtez telefonul de ureche.
-Da,te aud.Dar acum trebuie să închid.Şti că te iubesc,stiu că mă iubeşti.Te pup.Şi astea fiind zise,închid fără să o mai ascult pe Iz.
Mikeeeeel...care iți era facebook-ul??Râd malefic.Ador să fac lucruri nebuneşti iar asta,da!O sa fie un lucru demențial.Se numeşte:cuplul MikIz.Sună bine,huuuu?!Heei dragi cititori,am pus si capitolul 3.O sa mai pun cateva capitole iar apoi voi vedea ce pareri aveti.Kisses.
CITEȘTI
Dragoste stupida(+18)
Roman d'amourRebeca este tipul de fata sensibila dar care nu crede in dragoste si nici nu are de gand sa faca asta.Insa cand in viata ei apare Pavel,un simplu amic care o ajuta pe Rebeca sa o cupleze pe prietena ei iz cu Mikel,prietenul lui Pavel,totul parca se...