Inima imi batea cu putere si nu stiu daca ar trebui sa ma sperii,sa fiu fericita sau pur si simplu sa lesin.Pavel desprinde sarutul si se uita in ochii mei.Nu stiam ce sa fac sau ce sa zic asa ca doar ii ocolesc privirea.
-Hei,uita-te la mine,imi spune Pavel zambind si imi ridica cu 2 degete barbia.
-Amm,eu,...iar ma balbaiam si sa dea naiba daca stiu ce sa fac sau sa zic.Nu mi-am imaginat vreodata ca o sa mi se intample asta deci nu stiu cum sa reactionez.
-Off ce timida esti,imi spune Pavel hazliu.Vino,trebuie sa fi mai deschisa cu mine,mi-ai povestit ce s-a intamplat cu tine,cu familia ta,iar acum stiu intamplarea cu Iz.Te pot ajuta,trebuie doar sa imi vorbesti.Stiu ca ai avut primul tau sarut cu mine si sincer sunt fericit pentru asta dar l-ai avut si pe al 2lea tot cu mine si o sa le ai pe restu la fel.Nu fi timida,vorbeste-mi,descarca-te.
Waw,nu am auzit niciodata in viata mea un asa discurs.Fara sa imi dau seama,o lacrima mi-a cazut pe obraz.Nu era lacrima de tristete ci de bucurie si incep deja sa ma sperii.Nu am fost deschisa niciodata in totalitate fata de cineva,nici chiar fata de parinti,doar fata de Iz.Am avut incredere in ea si inca am.Stiu ca am gresit dar o sa fac pe dracu in patru ca sa ne impacam.
-Eu,sincer,nu m-am deschis decat lui Iz,nici fata de parinti nu am fost prea deschisa.Sti,ei mereu ziceau ca parca m-am nascut iarna sau ca in orice caz am fost incurcata la spital,spun incepand sa rad.
-Cum sa fi incurcata la spital?
-Pai mama zice ca nu seman cu nimeni din toata dinastia familiei si sincer,zice adevarul.Nu stiu sa fiu sociabila,nu stiu sa zambesc desi imi doresc asta,nu stiu sa imi fac prieteni si nu stiu sa imbratisez.
-Ok,la partea cu imbratisatul,m-ai pierdut,zice Pavel zambind derutat.
-Cand cineva ma ia in brate,parca raman inlemnita.Nu stiu ce sa fac,cum sa raspund si de cele mai multe ori ma rog sa se termine mai repede acea imbratisare.E ciudat cum de imi plac chestiile romantice si intime dar urasc imbratisarile.Pentru mine,o imbratisare parca intrece granitele intimitatii.Sti,de parca ar fi ceva mai mult.
-Mai mult decat sexul?
Ok,cu asta m-a luat pe nepregatite.
-Da,mai mult decat sexul,ii raspund incepand sa rad.
-E si mai ciudat cum de iti plac chestiile romantice si intime desi nu crezi in dragoste.
-Nu cred in dragoste,cred in relatii de plictiseala.Sau pur si simplu cred ca o femeie are nevoie de un barbat si invers.Mancare,spalat haine si da,sex.
-Esti atat de...sti,nici nu am un cuvant potrivit sa te pot descrie,imi zice Pavel si incepem sa radem amandoi.
-Ce o sa faci cu Iz?Ma intreaba Pavel dupa catva timp.
-Nu stiu,ma duc sa vorbesc cu ea.Trebuie sa ii explic ce s-a intamplat,o sa o conving sa ma ierte,pana la urma ma iubeste.
-Ai dreptate,vrei sa te conduc pana la ea?
-Daca insisti...
Am mers de mana dar destul de tacuti.Probabil Pavel se gandea ca vreau sa imi pun ideile in cap si sa ii dau cateva explicatii bune lui Iz.Dar nu imi este gandul la asta acum.Tot ce am in cap este faptul ca Pavel este atat...atat de Pavel.Ma asteptam sa fie mai badaran sau ceva de genu dar nu prea pare.Faptul ca a fost langa mine cand am avut nevoie de asta ma face pur si simplu sa il iubesc.Sa il iubesc ca pe un prieten,normal.Da,adica cine nu ar face asta?Probabil nici o persoana nebuna nu l-ar pierde.
-Ar pierde-o,daca vorbesti de Iz.
-Po-poftim?Intreb derutata.
-Ai zis ca nici o persoana nebuna nu l-ar pierde.Este ar pierde-o.Vorbesti de Iz.Scuze,nu m-am putut abtine sa nu te corectez.
-Nu vorbeam,gandeam.Si nu era despre Iz,era despre tine,ii spun si abia dupa realizez ce am facut.Adica,intelegi tu ca vreau sa zic ca nu as pierde un asa prieten daca nu l-as pierde pentru ca nu am cum sa il pierd daca nu il pierd.Si totusi daca il pierd realizezi ca il pierd?Adica...
Nu am fost lasata sa continui propozitia,buzele lui Pavel fiind deja peste ale mele.Ce mama naibii fac?
-Spui numai prostii,zice Pavel si ma mangaie pe par.
-Ba nuu,ii zic la randul meu si ii dau un pumn usor in umar.
-Zici numai aberatii,Beca,imi spune si imi da gingas parul dupa ureche.
De ce lumea e altfel cand sunt cu el?De ce?
CITEȘTI
Dragoste stupida(+18)
RomanceRebeca este tipul de fata sensibila dar care nu crede in dragoste si nici nu are de gand sa faca asta.Insa cand in viata ei apare Pavel,un simplu amic care o ajuta pe Rebeca sa o cupleze pe prietena ei iz cu Mikel,prietenul lui Pavel,totul parca se...