Capitolul 13

33 1 0
                                    

Spre marea mea uimire,la 4 si 25 suna soneria.
-Iz,ai ajuns...si mai devreme.ii zic si o pup pe obraz.
-Da,stiu.Oricat de stupid ar parea,m-am gandit sa iti dau o sansa.Mike stiu ca nu s-ar uita la mine nici daca l-as plati deci poate o sa imi placa prietenul lui Pavel.
-Ohh dumnezeule,te iubeeeesc.Pun pariu ca o sa te indragostesti de prietenul lui Pavel,sau ma rog,esti deja indragostita.
-Beca,sunt indragostita de Mikel,vorbesti prostii.Acum hai sa lasam la o parte discutia asta si sa te pregatim.
Normal ca am indurat toate criticile pe care Iz le-a facut rochitelor mele si cand a venit vorba de machiat aproape ca am luat-o la bataie si chiar mai aveam un milimoment si ii spuneam despre plan dar nu am facut-o.Am stat,am indurat si...am injurat.Nu,nu am injurat-o pe Iz,am injurat dragostea.
-DUMNEZEULEEEE!!tipa Iz dintr-o data.
-Iz,esti nebuna?!Nu mai tipa ca retardata!
-Dar Beca,arati demential.Cred ca ma indragostesc de tine,o sa devin lezbiana.
-Termina.ii raspund pe un ton amuzant si ma duc la oglinda mare.
-Aaaaaaaaaaa!!!Iz,ce mi-ai facut?Asta nu sunt eu,asta este o tipa dementiala,parca m-as duce la o intalnire si nu as face asta doar ca tu sa...sa...
-Sa ce,Beca?
-Sa ma insoteeeesti.tip eu ca nebuna.Crede-ma te rooog..
-Sti ca nu are logica,nu?zice Iz si incepe sa rada.
-Eahh
-Hai sa mergem,e aproape fix si o sa intarziem.Unde ziceai ca ne intalnim cu ei?
-La parc.ii spun si nu stiu de ce inima incepe sa imi bata ca disperata.Dumnezeule,nu-mi spune ca am emotii!
Se aranjeaza imediat si Iz si iesim din casa.
-Ai emotii?intreaba Iz.
-Nuu.De ca sa am?Sti ca nu cred in dragoste.ii raspund si aproape ma balbai si la naiba ca ma enervez rau.
Ajungem in 10 minute si il zaresc pe Pavel pe o banca.Unde e Mike?UNDE ESTE?!Ne indreptam spre Pavel si imediat il vad si pe Mike.Era acolo doar ca mai retras.
Iz se opreste dintr-o data si ma imobilizeaza si pe mine.
-Ce naiba,Iz?intreb de parca nu as sti ca e socata.Dar trebuie sa joc teatru asa ca trebuie sa par surprinsa.
-Beca,Beca.Plecam.Acum,hai!spune ea pe un ton disperat si ma trage inapoi.
-Tu esti nebuna,deraiata,retardata?Nu plecam si punct!
-Dar ala este Mike.Iti amintesti?Tipul de care sunt indragostita?
-Aaa...ohh.Hei ar trebui sa fi fericita,o sa stai impreuna cu el.Nu fi bleaga si nu pierde ocazia.Hai sa mergem ca daca mai stam or sa ne creada niste fitoase cu toane de rahat.ii spun si o trag de brat fara sa mai zica nimic.
-Hei,zice Pavel si ma ia in brate.
-Hei.ii raspund eu si inima iar imi batea ca disperata.
-El este Mike...spune Pavel si lasa propozitia in aer.
-Iz.Imi pare bine.zice ea si intinde mana,dar era rece,distanta.
-Stam aici?E cald,fumos,stam pe iarba.spun si aplaud entuziasmata.
-Sigur.spune Pavel si zambeste dupa care ma ia dupa mijloc.
Ok,Pavel.Stai putin ca Iz nu stie ca m-ai sarutat,nu ma da de gol.
Ne asezam pe iarba si dupa ce ne facem comozi,deschidem o convorbire banala in aparenta dar numai eu cu Pavel stiind mersul ei.
-Ba nu,eu nu cred in dragoste.zic eu cand Pavel deschide subiectul exact dupa planul nostru.
-Cum sa nu crezi in dragoste?De ce?zice Mike si ma lasa cam surprinsa.Trebuia Pavel sa zica altceva iar apoi sa ma ia pe nepregatite si sa ma sarute.Ce fac?
-Pai am...nu stiu...poate datorita parintilor mei.Probabil faptul ca acum divorteaza ma face sa cred si mai mult ca dragostea nu exista.zic eu usurata ca am scapat.Trebuie sa revenim la plan.Hai Pavel,zi ceva.
-Ceeee?Divort...ce?!Beca,tu esti nebuna?Nu mi-ai zis nimic,noi ne zicem tot.De cand,ce s-a intamplat si de ce dracu nu mi-ai zis?tipa Iz revoltata,foarte revoltata.
-Am vrut sa iti spun dar am uitat complet.Intalnirea de azi chiar m-aluat cu valul si am uitat complet sa iti spun.
-Dar tu nu crezi in dragoste,Beca.Cum de te-ai lasat asa dusa de val?Eu mereu ti-am zis tot si tu mie.Nu ai rezistat fara sa imi spui.Cu cine ai vorbit?Stiu sigur ca ai vorbit cu cineva altfel nu te simteai asa usurata.
-Cu Pavel,ok?Cu el am vorbit.Si sti de ce?Pentru ca tu erai prea indragostita de Mike ca sa ma mai asculti pe mine.Erai in al 9lea cer iar eu nu am vrut sa distrug asta.Si apoi planul cu intalnirea chiar m-a scos din tristete.Faptul ca m-am chinuit sa il fac pe Pavel sa vine cu Mike iar eu m-am rugat ca tu sa vi cu mine,asta mi-a luat gandurile divortului dintre parinti si am uitat sa iti spun.ii zic lui Iz si o vad socata.Socata?
-Ce ai facut?Ai aranjat toata asta?Sa iti spun un lucru.Daca vroiam sa ies cu el te anuntam si te rugam sa inventezi ceva dar nu faceai de capul tau.M-ai adus aici si dupa ce iti expui problemele tale,mai tipi si in gura mare ca sunt indragostita.De ce naiba te am ca prietena?tipa si se ridica sa plece.
-Iz,stai!Iz,trebuie sa vorbim,nu fugii!tip si eu dupa ea si alerg dar degeaba.
-Iz!il aud pe Mike si vad ca fuge dupa ea.Macar el sa se duca daca eu nu sut in stare.
Ma prabusesc pe iarba calda si incep sa plang.Bratele lui Pavel ma inconjoara si imi sopteste ca totul va fi bine.Dar eu stiu ca nu,tocmai mi-am pierdut cea mai buna prietena si drace!
Imi ridic fata si ma uit in ochii lui Pavel.Total surprinsa,ma saruta iar eu,spre si mai marea mea uimire,ii raspund la sarut.
Buzele lui....

Aveti aici inca un capitol,astept pareri. :**

Dragoste stupida(+18) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum