Am ajuns in fata casei lui Iz de unde iesea Mike.Nu ma asteptam sincer la asta dar ma rog.
-Mikel,ce face Iz?E suparata pe mine?
Mikel se uita urat la mine,da dezaprobator din cap si spune:
-Esti in rahat si esti un gunoi,dupa care pleaca.
Ce naiba a fost asta?Ce s-a intamplat cu el?Ce i-a zis Iz?De ce mi-a zis ca sunt un gunoi?Ma uit spre Pavel si ii vad socul intiparit pe fata.Se uita dupa Mikel.Imi indrept si eu privirea spre el si imi las gura sa se deschida.Mikel se balansa de pe un picior pe altul in incercarea de a se tine in echilibru dar nu prea reusea.Se busea de absolut tot ce intalnea in cale si fredona:"un elefant,se legana,pe o panza de paianjen..."
-Cred ca ar trebui sa ma duc dupa el,spune Pavel si se uita la mine.
-Da,du-te,o sa intru la Iz.
Se mai uita o data la Mikel,apoi isi intoarce privirea spre mine.
-Vorbim maine,ai grija de tine si vezi ce e cu Iz.O sa te sun eu,imi spune si ma pupa pe obraz dupa care pleaca.Ii zambesc desi stiu ca nu ma mai vede dar ce conteaza.
Imi intorc corpul spre casa lui Iz si ma uit la geamurile prin care iese lumina.De fapt,lumina este aprinsa in toata casa ceea ce este nespecific lui Iz.Parintii ei sunt plecati deci intru fara sa ma mai deranjez sa bat.
-Iz?Unde esti? incep eu sa strig prin casa.Ma duc in bucatarie,in baie,in dormitorul parintilor si in sufragerie.Nimic.Asta inseamna ca e la etaj.Urc scarile si ma duc direct spre camera ei.O gasesc in lenjerie intima,iar camera era inundata practic de fum.
-Iz?Dumnezeule,ce e aici?Si pentru numele tuturor pisicilor pe care le adori,de cand fumezi? tip eu mai mult pentru mine.Ma indrept spre masuta mica de langa pat si ma uit pe ea.Berea si tequila erau singurele bauturi existente si nici macar nu era urma de mancare.Ma uit mai atenta in mijlocul mesei unde un pliculet alb imi atragea privirea.Il iau in mana si spun:
-Droguri?
-Mainile sus!Sunteti arestata pentru consumare de draguri la varsta minora! tipa un politista aparut de nicaieri.
Ridic mainile speriata si ma uit spre Iz care dormea dusa.Era drogata dar politistii nici nu se uitau la ea.
-Domnule,nu consum droguri,am intrat in casa si...
Un alt politist a venit in spatele meu,m-a apucat de maini si m-a trantit cu fata de cel mai apropiat perete dupa care mi-a pus catuse.M-a tras ca un disperat la o masina de politie si dupa ce a mai dat alte comenzi,s-a urcat si a pornit mototul.
Dupa 10 minute am ajuns la destinatie...politie.M-a tras afara din masina si m-a dus la un subsol.
-Inchisoare?De ce ma bagati in inchisoare?Nu am facut nimic!O sa ma bagati asa pur si simplu?
-Domnisoara,daca mai vorbiti,putem folosi cuvintele impotriva dumneavoastra la judecator.Faceti liniste si intrati.Ma impinge intr-o celula si dupa ce pleaca,imi fac curaj si ma intorc.2 fete si 3 baieti se uitau nepasatori la mine.Fetele pareau ca sunt luate de pe strada iar baietii aveau tatuaje pe tot corpul.Mafioti,imi spun in gand.
-Ce ziceti? sparge o fata tacerea.E buna baieti?O vreti? spune dupa care se ridica de pe patul jegos.Vine la mine si ma apuca dur de barba in timp ce ma magaia pe spate.Ce naiba?Cealalta fata vine si ea spre mine si imi pune mana pe picioare.Respiratia imi era sacadata si tremuram.Tremuram mai rau ca un batran cu Alzhaimer.Imi era frica teribil.
-Sa nu faci pe tine,printeso,spune unul din baieti si se ridica de pe celalalt pat dupa care face acelasi lucru si al 2lea si al 3lea baiat.
-Ce zici...daca ne-am distra putin?
Intreaba unul dintre ei si incepe sa ma sarute pe fata.
-Ia-ti mana de pe mine scarbosenie imputita ce esti! spun dur si ma smucesc.
-Pooftim?Sti macar cu cine te-ai pus?spune un alt baiat.
Nu raspund.Realizam ca tocmai am intors replica impotriva unor puscariasi care sunt sigura ca au motive bune sa se afle aici,nu ca mine.
-Pisicuta,eu sunt Ric,spune primul baiat dupa care ma ia pe sus.Hai sa ne distram mai spune si ma arunca pe pat.Salteaua era tare si murdara,tipul era masiv si scarbos.Ce viata...
-Te rog,lasa-ma,spun si las o lacrima sa imi curga pe obraji.Ma uit la ceilalti baieti si la fete si vad doar zambete malefice pe fetele lor.Ric apuca brusc de fermoarul rochetei mele si dupa ce mi-l desface imi da rochita pana la abdomen jos dupa care se napusteste asupra sanilor mei.Imi trage sutienul putin mai jos de sani si incepe sa ma linga.
-Ajutooor!tip in speranta ca vreun politist vine sa vada ce se intampla dar nimic.Ric imi baga 4 degete in gura si imi apasa astfel incat sa nu mai pot tipa.Continua sa imi framante dureros sanii.Lacrimile nu ma conteneau iar durerea atat fizica cat si psihica ma termina...
CITEȘTI
Dragoste stupida(+18)
RomanceRebeca este tipul de fata sensibila dar care nu crede in dragoste si nici nu are de gand sa faca asta.Insa cand in viata ei apare Pavel,un simplu amic care o ajuta pe Rebeca sa o cupleze pe prietena ei iz cu Mikel,prietenul lui Pavel,totul parca se...