Capitolul 4

51 5 0
                                    

Mintea mea era complet pe cai pierdute.Uitasem de mama,de tata are era plecat de2 luni,de caine,uitasem de carnetel,uitasem de mine.Tot ce imi ocupa mintea era cuplul MikIz.Cum sa ii fac sa fie impreuna?As putea sa ii intalnesc pe amandoi intr-o zi si sa le zic ca vin si eu dar e prea banal...ahh stiu.Din cate imi aduc eu aminte,Mikel sta la camin,ceea ce inseamna ca sta cu inca cineva.As putea sa ma duc la colegul lui de camera si sa il rog cu planul.Zis si facut:imi iau pe mine blugii negrii,un plovaras alb,cizmele crem si gheaca crem,imi iau geanta,o salut pe mama si plec spre camin.Partea cea mai nasoala e ca trebuie sa bat la fiecare usita pana ii gasesc apartamentul lui Mikel.Ajung la camin si incep cu parterul.Dupa 5 usi la care am batut si am gasit diferiti lingusitori,innarmata cu rabdare urc la etajul 1.Ciocan la prima usa,iar dupa ce o trec pe lista apartamentelor la care trebuie sa mai insist ptr ca nu era nimeni inauntru,trec la a 2a usa.Ciocan si astept...usa se deschide iar in fata mea apare exact persoana pe care nu vroiam sa o mai vad in viata mea:tipul de care m-am ciocnit.
-Tu?!Aici?!-spune el cu o urma de amuzament.
-Nu,mamaie,acolo.Multumit?!-ii zic eu ironica si cu un zambet de milioane pe fata.
-Ooooh pisicuta are ghiare.-zice el si imediat roseata isi face aparitia in obrajii mei,dar continui sa ii raspund cu nepasare.
-Da,si zgarii asa ca ai grij...(ochii imi cobor pentru prima data de la fata lui spre corp si raman socata cand vad ca nu are tricou si nici pantaloni...este in boxeri...drace!!)T...tu n..nu ai tr..tric...tricou si nici p...pantaloni.-zic balbaindu-ma.Hai frateeee mai rau de-atat nu putea fi?!
-Oooo pisicuta este intimidata?
-Eu?!-zic recapatandu-mi vocea-Intimidata?!De tine?!Niciodata!!-ii zic iar apoi ii scot limba.O fata trece prin fata usii si ii face cu ochiul tipului din fata mea,el facand la fel.
-Aaaam,iubitule,ce faci?Nu ma bagi inauntru?Am adus prezervativeee...-zic cu glasul de lingusitoare.Dumnezeule mare!!Cum am putut sa zic asta?!
Privirea "baiatului" se atinteste de pe fufa aia pe mine.Asa,acum e mai bine.Nu te mai uita la aia,uita-te la mine.
-Ăăăhhhmmm...-face "baiatul".Esti nebuna?!
-Nup.Doar ca in fata usii stai de vorba cu o fata iar cand trece vreuna pe hol ii faci cu ochiul.Ce e asta?!Dar sti ce?!Nu ma intereseaza,faci ce vrei.Am venit la tine sa iti cer o favoare-ii zic din nou,facandu-i cu ochiul.

Dragoste stupida(+18) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum