Capitolul 17

35 1 0
                                    

O zdruncinatura,dupa care un bubuit destul de puternic ma face sa tresar si sa tip.
-Shh,esti la mine.Scuze de galagie,am inchis usa.Culca-te iar,imi spune Pavel cu voce inceata.
Nu stiu de ce dar m-am trezit crezand ca sunt tot in inchisoare inconjurata de matahalele alea.Nu i-am raspuns lui Pavel,am continuat sa stau in bratele lui iar el cel mai probabil banuia ca dorm.Insa nu mai puteam sa fac asta.Gandul ca aproape fusesem violata intr-un mod atat de gretos ma face sa vars si nu peste mult timp,dupa ce mai revad inca o data imaginile cu membrul tipului aluia in gura mea,zic disperata:
-La baie.Am nevoie urgenta la baie,Pavel.Vomit.
Pavel alearga spre baie si ma lasa in genunchi exact in momentul in care incep sa vars.Gustul amar parca imi provoaca si mai multa greata iar la scurt timp ochii imi sunt din nou inlacrimati.Incep sa plang in timp ce continuam sa vars iar Pavel imi tinea parul strans la spate.Reusesc sa ma opresc dupa cateva minute si ma rezem de peretele de langa wc.Pavel se grabeste sa imi aduca un pahar cu apa si dupa ce ma clatesc in gura,mai imi da inca unul sa beau dupa care se aseaza langa mine.
-O sa te simti mai bine,imi spune el in timp ce ma indeamna sa imi pun capul pe umarul lui.
-Aproape am fost violata,Pavel..m-a pus sa...sa i-o sug,spun si vocea mi se taie.Parca suna si mai urat cand o spuneam cu voce tare.
-Shh,nu trebuie sa mai te gandesti la asta.Stiu ca e greu sa faci asta si ca iti este imposibil dar jur ca eu o sa fac tot posibilul sa te ajut.
-Da,chiar e greu sa nu ma mai gandesc la asta.Si totusi,de ce nu a venit mama dupa mine?De unde stiai ca sunt acolo?
-Mama ta nu era prea aproape,e plecata din oras.Politaii au spus ca ma aveai trecut in telefon "Eell" si s-au gandit ca sunt cineva important.
Imediat ma fac rosie la fata.
-Nu-nu stiu de ce te-am trecut asa.A fost doar instinctul,jur.Poate ceva ca sa o fac pe Iz sa creada ca tin la tine.
-Da sigur,tu chiar ti la mine bleguta mica,spune si rade usor.
-Iz,ce e cu ea?Ai zis ca sti cate ceva,zic cu vocea usor scazuta.
-Iz...cand a fugit de la noi,pana sa ajunga Mikel la ea,a dat de niste vanzatori de droguri,zicea ca aratau ca unii din filme si i-a intrebat scurt daca au droguri.Ei i-au vandut,dar pe datorie.Mikel a prins-o din urma exact cand s-a despartit de vanzatorii aia si nu a stiut pe moment ca ea poseda asa ceva.Acasa ea a scos pliculetul si cand Mikel se uita prin bucatarie sa gaseasca ceva de baut,a tras scurt din el.Si prin scurt ma gandesc ca a fost mai mult dar ma rog.Cand Mikel a ajuns in camera ea fuma o tigara absolut normala.A vazut drogurile si naiba stie cum,Iz l-a convins sa traga si el.Dupa au baut iar cand Iz a picat lesinata de beata,el a plecat.
-Ohh...si cu ea?Ce o sa se intample?
-Nu stiu,spuneau ceva de o scoala de corectie.Dar probabil la urmatoarea abatere o sa se aplice regula.
-Crezi ca ar trebui sa mai fiu prietena cu ea?intreb putin nesigura.
-Nu stiu,Beca.Eu zic sa lasi putin timpul sa treaca si te decizi cand te mai calmezi si iesi din socul in care inca esti.Pana atunci,o sa stai la mine,o sa mancam,o sa bem,o sa ne uitam la filme si o sa ne distram.
Zambesc plina de speranta si ma ridic de pe jos.Ies din baie pe propriile mele picioare si abia acum realizez ca nu sunt la camin in camera lui Pavel ci altundeva.
-Pavel?Unde sunt?Nu asta e camera ta de la camin.
-Stiu,suntem la apartamentul meu.M-am gandit ca o sa ai nevoie de liniste asa ca am venit aici.Vrei sa mananci ceva?
-Nu,vreau sa dorm.
Dupa ce imi aranjeaza patul si ma inveleste,se duce spre usa cu intentia sa ma lase singura.
-Nu ramai?il intreb aproape in soapta.
-Vrei sa dorm cu tine in acelasi pat?intreaba si se intoarce zambind.
-Nu ar fi prima data,nu?
Nu mai spune nimic,doar vine si se aseaza langa mine dupa care ma strange in brate.Imi pun capul pe pieptul lui si adorm in timp ce el imi mangaia parul.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 18, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste stupida(+18) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum