Doare,si doare al naibii de tare.Sa sti ca acum 1 luna erai cea mai fericita fiica de pe pamant,sa sti ca erati familia perfecta,sa sti ca parintii te iubesc iar acum brusc sa se destrame totul,asta doare ca dracu.Si doamne cat mi-as da viata ca sa fac ceva si sa schimb asta dar stiu,stiu ca e imposibil.Telefonul ma trezeste pentru a nu stiu cata oara din ganduri si ma uit iar la apelant.Nu stiu numarul si nu inteleg de ce tot insista daca vede ca nu raspund.Imi sterg lacrimile pe care le-am lasat sa-si bata joc de fata mea,imi dreg vocea si raspund:
-De ce naiba tot suni si insisti daca vezi ca nu raspund?tip in telefon si sunt uimita de reactia mea.
-Calmeaza-te,sunt Pavel.imi raspunde vocea lui calma si linistitoare.
-Pavel...
-Vrei sa vin la tine?Nu cred ca esti prea bine.Ii poti spune mamei tale ca sunt un coleg.
-Ok,te astept.
Ma duc jos la mama si o gasesc adormita pe canapea.
-Mama,du-te in dormitor.ii spun si o zgaltai incet ca sa se trezeasca.
-Aham,ma duc acum.
-Mama,o sa vina un coleg la mine in cateva minute sa vorbim despre scoala.E ok?
-Da,scumpa mea.Ma duc in dormitor.
O las pe mama sa se duca in dormitor iar eu ma asez pe canapea si il astept pe Pavel.Cu Iz nu am mai vorbit,nu stie nimic despre parinti si cu atat mai putin despre Pavel.Este ciudat si pun pariu ca s-ar supara daca ar afla ca nu i-am zis.Dar o sa o sun probabil dupa ce pleaca Pavel si o sa ii spun tot.Soneria incepe sa taraie si ma grabesc la usa ca sa nu o trezesc pe mama.Deschid usa si nu apuc sa spun ceva pentru ca Pavel mi-o ia inainte.
-Dumnezeule mare!!!Rebeca,ce ti-ai facut la fata?aproape tipa Pavel.
-Ce?Ce sa imi fac la fata?Nimic.Sunt murdara?Nu am mancat nimic de cand am venit de la tine.Ce am?ii zic si imi pipai fata.Nu simteam nimic si totusi el se uita la mine ca mâța in calendar.Ma indrept spre oglinda de pe hol si realizez.Fata mea da,arata groaznic si nu,nu eram murdara.Aveam niste cearcane imense,ochii rosii si buzele umflate si uscate.
-Ahh,asta.Mda...
-Tu realizezi ca arati ca naiba?Cand ai zis ca ai mancat ultima data?Sau sti ce?Nici nu imi pasa.Arata-mi bucataria,trebuie sa mananci,sa faci un dus iar apoi sa dormi.Si nici sa nu indraznesti sa zici ceva ca te iau pe sus si iti indes toata mancarea pe gura.
Mergem in bucatarie si dupa ce ma obliga practic sa mananc o omleta,ne cărăm la etaj.
-Baia,unde este?Iti pun apa in cada.imi zice Pavel si totusi nu asteapta sa ii raspund.Incepe sa deschida usile pana da de baie si face exact ceea ce a zis.
-Rebeca,hai!
-Pai iesi din baie,doar nu stai cu mine.
-Nu,normal ca nu stau desi doar asa ca fapt divers,am mai vazut fete dezbracate.
-Pavel!!ii spun rusinata.Ce naiba?Baiatul asta nu are nici macar cea mai mica rusine?
-Biiine,te astept in camera ta.
Ma duc in baie si dupa ce scap de haine,ma las purtata de apa calda ce imi invaluie imediat toata pielea.Este atat de bine,parca te scapa de griji,de probleme,de lacrimi si de tot.Mintea mea pur si simplu se goleste iar la scurt timp,nu stiu ce fac sau ce simt.Parca totul devine negru si gol in jurul meu.
Din perspectiva lui Pavel
A intrat de mai bine de trei sferturi de ora in baie si nu a mai iesit.Apa nu s-a mai auzit si pun pariu ca cea din cada deja s-a racit.Toate astea duc la o singura concluzie...sau 2:ori sunt chior si surd ori ea a intepenit probabil pe wc.Ma duc la usa baii si mai ascult putin dar din nou nu se aude nimic.
-Rebeca?o strig dar nu primesc nici un raspuns.
-Rebeca!Daca nu raspunzi intru peste tine si nu cred ca vrei asta.
Mai astept cateva secunde dupa care deschid usa si nu stiu ce reactie sa am...
CITEȘTI
Dragoste stupida(+18)
Storie d'amoreRebeca este tipul de fata sensibila dar care nu crede in dragoste si nici nu are de gand sa faca asta.Insa cand in viata ei apare Pavel,un simplu amic care o ajuta pe Rebeca sa o cupleze pe prietena ei iz cu Mikel,prietenul lui Pavel,totul parca se...