Nimic mai complicat.Maine,pe la 4 trebuie sa ajung iar la Pavel si sa ii spun planul.Pana atunci,am o noapte intreaga pentru a ma gandi la ceva dragut si cat mai bine pus la punct.Trebuie sa fac cumva sa ii zic lui Iz ca Pavel e dragut ca sa nu vina totul atat de brusc.Dar cum ii zic?"Mai sti baiatul ala de care m-am ciocnit pe hol,sti tu,ala din cauza caruia am fost data afara de la ora pentru ca a ramas carnetul meu la el..."
-Ohhh firar!Carnetelul!Cum sa uit complet de el?Esti deraiata Beca?!Sunt 100% sigura ca da,esti deraiata.-imi raspunde constiinta mea brilianta.
-Iar eu sunt 100% sigura ca tu dormi acolo in continuare.Imi recuperez eu carnetelul.Corect?!Huh,huh?!Nimeni nu zice nimic?!Frate,halal prieteni invizibili mai am si eu.
De un singur fapt eram convinsa:sunt complet tampita.Si da,am recunoscut asta.Telefonul imi suna pe birou si vad ca este Iz.Raspund fara sa ma gandesc:
-Da,Iz?
-Beca,stiu!Fi atenta!Sunt indragostita Beca!Chiar sunt!Am crezut ca il plac dar sunt atat de indragostita.Pur si simplu,Beca!Dumnezeule mare,este atat de frumos sa fii indragostita...Beca,cum fac sa ma intalnesc cu Mikel?Ai vreo idee?Una geniala?Nu??Ok,vorbim maine.Pa.
Si imi inchide.Ok...asta a fost mai mult decat ciudat.Nici macar nu te-a lasat sa mai zici un cuvant.-imi spune inegalabila desteapta si inteligemta mea constiinta.Serios draga mea,ceva ce nu stiu,nu imi poti spune si tu?!Nup.
-Scumpo-se aude glasul mamei-haide la masa.
-Imediat mama,daca ai putea sa imi dai si mai multa energie as fi extrem de incantata.
-Unde e tata?-zic coborand scarile.Nu l-am mai vazut de ceva timp.
-In seara asta vine si el acasa.Dar stie ca eu sunt plecata asa ca azi ii fac o surpriza.Am gatit mancarea lui preferata.Off scumpa mea,ce familie frumoasa avem...
-Stiu mama,va iubesc mult.-ii zic si ma apuc de mancat.
Dupa masa,ma retrag in camera mea.Trebuie sa iau carnetelul si ghici ce inseamna asta...trebuie sa ajung iar la Pavel.Ohh!Ma dispera baiatul asta,sincer.Cum sa vorbeasca cu mine iar cand trece o tipa sa ii faca cu ochiul?!
Timpul a trecut,iar eu ma aflat pe pat,plictisita.Reusisem sa pun la cale un plen cat de cat bun pentru intalnirea de maine.
-Beca,hai jos,tatal tau trebuiesa soseasca din minut in minut!-se aude vocea lui mama si sar din pat,indreptandu-ma spre parter.
-Poftim,tu ti asta,eu tin tortul.Cand vezi ca se misca ceva afara,te pregatesti sa strigam "Surpriza".Bine?
-Perfect mama,tu chiar il astepti pe tata.Esti...foarte pregatita.-ii zic facandu-i cu ochiul si dandu-i un ghiont.
Ne indreptam amandoua privirea spre usa si imediat deslusim sunetul masinii semn ca tata a ajuns.Cand clanta se misca,exact dupa cum a zis mama,tipam:
-Surprizaaaaaa!
Dar imediat amutim.Aveti aici capitolul 6 si v-as ruga chiar sa imi lasati o parere ceva,ca sa stiu si eu cum ma descurc.Kisses
CITEȘTI
Dragoste stupida(+18)
RomantizmRebeca este tipul de fata sensibila dar care nu crede in dragoste si nici nu are de gand sa faca asta.Insa cand in viata ei apare Pavel,un simplu amic care o ajuta pe Rebeca sa o cupleze pe prietena ei iz cu Mikel,prietenul lui Pavel,totul parca se...