Capitolul 8

46 4 0
                                    

Razele soarelui imi deranjeaza ochii si incep sa ma intreb cum de nu am tras draperia?Mi-a intrat in reflex sa fac asta si chiar ma mir ca de data asta am ratat sa fac lucrul asta.Ma invart pe partea cealalta si capul mi se scufunda in perna.De cand am eu perna asa moale?Mana imi aluneca pe cearceaf si dau de ceva...mai bine zis cineva.Ce...doamne nu ma face sa mor acum si aici.Deschid brusc ochii si in fata mea,la mai putin de 2 mm intalnesc niste ochi albastri.Ok...asta este un vis,bine?
-Neata,cum esti?-imi spune si realizez cine e: Pavel.Imaginile de ieri imi rasar in minte si nu pot sa nu plang.O lacrima imi apare pe obraz iar Pavel face o fata ingrijorata si se grabeste sa imi stearga lacrima.
-Hei...nu mai plange,te rog.Nu vreau sa te vad asa.-imi zice el.
Ma potolesc.Pana la urma,viata merge inainte,nu?Ma dezvelesc si ma ridic din pat,avand grija sa nu ma lovesc de patul lui Mikel.Ma opresc in fata oglinzii uriase din camera si raman blocata.Eu eram imbracata doar in lenjerie intima.
-Ce...de ce sunt imbracata asa?-il intreb pe Pavel care ramasese cu privirea blocata pe trupul meu.
-Aaam...nu mi s-au parut prea comozi blugii si haina aia.E ok,am vazut corpuri mai urate ca ale tale.
-Po...poftim?Insinuezi ca am un corp urat?Iti scot ochii!-ii zic aruncandu-ma in pat peste el si facandu-l sa rad.
Cum poti fi atat de bipolara??Adica...gandeste-te la ce s-a intamplat in familia ta si acum stai si razi cu perversul asta?!Sa fim seriosi!!
Ignor din nou constiinta mea si ma razbun pe Pavel pentru ceea ce mi-a zis.Telefonul meu suna pe noptiera de langa pat,iar eu cu Pavel aruncam o privire sa vedem cine e destinatarul.Si brusc,ma opresc din tot ceea ce faceam.Era tata.
-Nu raspunzi?-imi zice Pavel intinzandu-mi telefonul.Ahh...el nu stie ce s-a intamplat.
-Ba da,normal ca raspund.Doar e tata...
Convorbire telefonica.
T:-Alo?
R:-Da?
T:-Beca,unde esti?Nu stai,nu ma intereseaza.Unde e Miranda?E cu tine?
R:-Nu imi zice mie Beca!Jegos curvar ce esti!Si nu,mama nu e cu mine.Sa nu ma mai cauti,asa cum nu te-a interesat pana acum,sa nu te intereseze nici de acum inainte.Si lasa-o pe mama.Pleaca cu curva ta din casa,acum!
T:-Nu imi vorbi mie asa!Sunt tatal tau si nu ai niciun drept!
R:-Du-te dracu!
Astea fiind zise,ii inchid apelul in nas.Pun telefonul pe noptiera si realizez ca inca stau pe Pavel.Ma uit la el si ii vad uimirea pe fata asa ca realizez ca trebuie sa ii explec.
-Tata a inselat-o pe mama...credeam ca ne iubeste...am crezut ca suntem cea mai frumoasa familie iar el a distrus asta ieri...am...
Plangeam,iar.
-Hei,gata.Nu mai plange.Inteleg ce s-a intamplat,doar linisteste-te.Eu sunt aici pentru tine.-imi zice Pavel si imi pune capul pe pieptul lui.Dumnezeule,cat de bine e aici...
-Mama...mama a disparut...-zic dupa cateva minute in care am stat asa.
-Sss...mama ta stie unde s-a dus si te asigur ca e bine.Ea doar sufera,lasa-i putin timp si o sa te caute.Hai sa luam masa.Sunt sigur ca esti lihnita....si...poate imi spui ceva despre intalnirea aia pentru cuplul MikIz.-imi spune si face cu ochiul.
Serios,cum poate sa ma scoata asa repede din starea de rau?Ma ia in brate si desi sunt in lenjerie,nu imi pasa.Eu doar stau agatata de gatul lui.

Aveti aici si capitolul 8. :))

Dragoste stupida(+18) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum