După ce se plictiseşte de sânii mei,Ric trece mai jos scoțându-şi mâna din gura mea.Încerc să profit de moment şi mai țip o dată dar de data asta Ric apucă o bucată de cearceaf şi mi-o îndeasă în gură,continuând să îmi dea jos rochița.Am încercat să mă mai zbat de cateva ori dar în zadar.Eram conştientă că urma să fiu violată de un puşcăriaş într-o închisoare.Ric se ridică brusc şi începe să îşi desfacă fermoarul blugilor după care îi trage puțin în jos.Ramâne în boxeri şi se aşează din nou pe mine,reuşind să mă lase fără respirație.Sexul lui întărit îmi apasă pe piciorul drept şi mă doare al naibii de tare.De ce este atât de excitat?!Pe neaşteptate,simt cum un deget de-al lui işi face loc printre chiloții mei ajungând la feminitatea mea.Începe să frece în timp ce pe față îi apare un zâmbet malefic.Un alt tip,al cărui nume nu îl cunosc,vine şi îmi scoate cearceaful din gură,descheindu-se la pantaloni şi poziționându-şi membrul desupra capului meu.Scârba pe care o am în momentul ăsta mă face să îmi întorc mațele pe dos şi imediat simt gustul amar de vomă in gură dar nu sunt lăsată să vărs.Membrul tipului intră cu brutalitate in gura mea iar eu încep să mă zbat şi să plâng mai tare decât am crezut ca o să pot vreodată.Cele 2 fete apar la capul meu şi îmi țin fața şi mâinile ca să nu mă mai zbat.În timp ce membrul celui de-al 2lea tip ieşea şi intra în gura mea cu o viteză pe care nu înțeleg de unde o are,Ric îmi freacă în continuare feminitatea.
-Dați-vă jos de pe ea acum!țipă un polițai în timp ce descuia celula.Toți se departează de mine,lăsându-mă pe pat tremurând.Polițaiul vine şi mă apucă brutal de mână,scoțându-mă din celula doar in lenjeria intimă care era pe jumătate sfâşiată.Mă uit în stânga şi în dreapta încercând să îmi dau seama unde mă duce dar tot ce face e să se oprească şi să spună prin radio:
-Conduceți băiatul aici.
La câteva secunde,Pavel işi face apariția pe o uşă masivă de fier şi fuge spre mine.Stai...Pavel?Nu contează,îmi smucesc şi eu mâna din brațul puternic al polițistului şi mă prăbuşesc la pieptul lui Pavel,plângând şi tremurând şi mai rău.Pavel mă strânge cu putere în brațe după care îmi şopteşte:
-Shh,sunt aici,te iau acasă.
Mă ridică în brațe şi mă ghemuiesc la pieptul lui,plângând şi strângându-i cămaşa în pumni.Porneşte spre aceeaşi uşă pe care a venit probabil sau nu ştiu,nu mai îmi pasă,nu vreau să mai mă uit.Tot ce fac e să plâng în continuare in brațele lui şi să îi strâng cămaşa în mâini în timp ce imaginile de acum câteva minute se desfăşoară în continuare în mintea mea.
************************************
Nu ştiu când am adormit sau mai bine zis cum de am putut să dorm.Ştiu doar că parcă nu am mai dormit atat de bine în viața mea.Îmi deschid ochii şi mă uit în sus,unde privirea lui Pavel se întretaie cu a mea.
-Neața,frumoaso,cum te simți?
-Neața,unde suntem?întreb încercand să nu îi raspund la întrebare.
-Mergem spre casa,la mine.Am vorbit cu mama ta şi este plecată.Nu i-am spus nimic,am inştiințat-o doar că stai la mine.E ok?
-E perfect,spun şi îmi bag iar capul la pieptul lui Pavel.
-De ce nu îmi raspunzi la intrebare?spune Pavel într-un târziu.Ştiu la ce se referea dar adevarul e că nu ştiu ce aş putea să îi spun.
-Mersi că ai venit dupa mine,spun şi cred ca şi-a dat şi el seama că nu vreau să vorbim despre asta.
-Iz...
-Nu vreau să ştiu nimic de ea.Nu te supăra,spun după ce îi întrerup propoziția.
Probabil nici nu ştia ce am pațit şi nu o învinuiam pentru că tocmai eram să fiu violată.Nu înteleg de ce s-a drogat,nu înteleg de ce este aşa.
-Şi totuşi,crezi că eu am făcut să se întâmple toate astea?Crezi că totul e din vina mea?spun cu gândul la Iz şi îmi ridic privirea în ochii lui.
-Nu,Beca.Nimic nu e din vina ta.Când o să vrei să vorbim de Iz,o să iți spun tot ce am aflat,bine?
Nu îi mai raspund ci doar îmi cuibăresc pentru a nu ştiu câta oară capul la pieptul lui.El doar mă strânge mai bine în brațe şi mă acoperă cu hanoracul pe care mi l-a dat.Şoferul virează la dreapta iar după,imaginea mi se innegreşte fără să îmi dau seama.Adormisem din nou...Buun dragilor,aveți aici încă un capitol.Dați-vă cu parerea vă rog,nu ştiu dacă vă place sau nu.Haideți,vă aştept opiniile. :*
CITEȘTI
Dragoste stupida(+18)
RomanceRebeca este tipul de fata sensibila dar care nu crede in dragoste si nici nu are de gand sa faca asta.Insa cand in viata ei apare Pavel,un simplu amic care o ajuta pe Rebeca sa o cupleze pe prietena ei iz cu Mikel,prietenul lui Pavel,totul parca se...